logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mlekpol unieważnił wykorzystanie znaków Mlekpol i Łaciate w Chinach

  PR 17.07.2020, przeczytano 1051 razy

Potwierdzamy informację, że nastąpiło nielegalne zarejestrowanie znaków towarowych „Mlekpol” i „Łaciate” na rynku chińskim. W tym kontekście podjęliśmy bardzo szybkie i skuteczne działania, które doprowadziły do unieważnienia wykorzystania tych znaków w Chinach – powiedziała serwisowi portalspozywczy.pl Małgorzata Cebelińska, dyrektor Handlu SM Mlekpol.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlekpol-uniewaznil-wykorzystanie-znakow-mlekpol-i-laciate-w-chinach,387807,artykul.html

- Następnie dokonaliśmy rejestracji obu znaków słownych oraz słowno-graficznych i obecnie jesteśmy ich jedynym właścicielem na rynku chińskim – podkreśla.

Rzeczpospolita napisała, że największe polskie firmy spożywcze padają ofiarą oszustów w Chinach. Oszuści masowo rejestrują w Chinach marki polskiej żywności. Kradzież znaków towarowych to w Państwie Środka sposób na dochodowy biznes. Na stronie chińskiego urzędu znaków patentowych logo polskiej spółdzielni mleczarskiej Mlekpol i logo marki Łaciate zarejestrowała na siebie chińska firma Yu Dan Dan – czytamy w Rzeczpospolitej.

Źródło: Portal Spożywczy

www.portalspozywczy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zbliżamy się do wprowadzenia drugiej z ogłoszonych przez rząd na 2024 rok podwyżek płacy minimalnej. Jak radzą sobie pracodawcy oraz pracownicy po pierwszej, styczniowej podwyżce? Czy są przygotowani na kolejną?
Popularność marek własnych jest coraz większa. Wartość tego sektora na polskim rynku wzrosła o 19 proc. rdr. i w 2023 r. przekroczyła 50 mld złotych. Ponadto 27 proc. konsumentów deklaruje, że w ciągu najbliższych 6 miesięcy chce kupować jeszcze więcej takich produktów. Kluczowym argumentem dla nabywców są konkurencyjne ceny, przy jednoczesnym...
Pokolenie Z chce zbierać punkty i wymieniać je na kupony promocyjne
Jak pokazują dane, klienci doceniają benefity, jakie zapewniają im programy lojalnościowe. To narzędzie marketingowe to też korzyść dla przedsiębiorców, którzy zyskują sposób na zaangażowanie swoich klientów. Proponując im dedykowane benefity przy zakupach, mogą zatrzymać klienta na dłużej, także młodego pokolenia, uchodzącego za niezbyt...
Raport „Żyjesz w phygitalu, choć o tym nie wiesz. Jak Polacy korzystają z technologii łączących światy online i offline?” opracowany przez firmę doradczo-technologiczną Future Mind, poświęca dużo uwagi temu, jakie podejście do technologii ma generacja silvers . Jak pokazują wnioski zawarte w raporcie, coraz więcej starszych osób styka się z...
Ogólnie rosnące koszty prowadzenia działalności gospodarczej otwierają ranking obecnych obaw mikroprzedsiębiorstw i małych firm. Tak deklaruje 41,3% respondentów. Nieznacznie mniej wskazań dotyczy problemu nierzetelnych kontrahentów, bo 39,7%. Z kolei 28,2% ankietowanych niepokoi podnoszenie składek zusowskich. Badanie też pokazuje, że uczestnicy sondażu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764