logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młode Polki 2020 - projekt „Gazety Wyborczej” przed Dniem Kobiet

  PR 06.03.2020, przeczytano 874 razy
ilustracjastrzałka

O czym marzą, a czego się obawiają? Z czego są dumne? Co myślą o swojej przyszłości? - już w piątek, 6 marca na łamach „Gazety Wyborczej” będzie można przeczytać o „Młodych Polkach 2020". Na okładkach wszystkich 20 tygodników lokalnych „Wyborczej" pojawią się portrety młodych kobiet, a w wydaniach - ich wypowiedzi i refleksje. Kilkadziesiąt bohaterek rozmów wybranych zostało też do galerii, która ukaże się w serwisie Wyborcza.pl. To wyjątkowy projekt redakcji dziennika, nawiązujący do Dnia Kobiet.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlode-polki-2020---projekt-_gazety-wyborczej_-przed-dniem-kobiet,385972,artykul.html

„Wkurza mnie brak zainteresowania młodego pokolenia polską polityką”. „Kiedy jesteś młodą kobietą, boisz się sama wracać późno do domu”. „Chcę skupić się na pisaniu wierszy i opowiadań, ale też pragnę przeżyć sporo przygód, ciągnie mnie w świat”. „Ciężko podejmować świadomą decyzję o zakładaniu rodziny, gdy jesteśmy torpedowani informacjami, że zabraknie wody pitnej, będą susze i temperatury, które mogą zabić”. „Kobiety nie powinny konkurować między sobą, ale również nie powinny stawiać siebie w opozycji do mężczyzn”. „Wiele razy usłyszałam, że jestem wieszakiem, anoreksją, szkieletem, to boli tak samo, jak nazwanie kogoś grubasem”.

To tylko kilka zdań z ponad 120 wypowiedzi, które spisali dziennikarze i dziennikarki redakcji lokalnych „Gazety Wyborczej” w ramach projektu „Młode Polki 2020. O czym marzą, czego się boją”. W piątek, 6 marca na okładkach 20 tygodników lokalnych „Wyborczej” pojawią się portrety młodych kobiet z danego regionu. Natomiast w numerach będzie można przeczytać ich wypowiedzi dotyczące marzeń, obaw i refleksji. Kilkadziesiąt bohaterek rozmów pojawi się także w wyjątkowej galerii, która opublikowana zostanie w serwisie Wyborcza.pl.

- 30 fotoreporterów „Gazety Wyborczej" sportretowało ponad 120 młodych kobiet w całej Polsce. Dlaczego młodych? Chcieliśmy się dowiedzieć, co myślą o swojej przyszłości, czym się martwią, planując dorosłe życie, z czego już są dumne oraz jakie są ich marzenia i czego pragną dziś najmocniej - mówi Beata Łyżwa-Sokół, szefowa działu Foto „Gazety Wyborczej”. - Fotoreporterzy i dziennikarze „Wyborczej" dotarli do niezwykłych kobiet: liderek i aktywistek, sportsmenek i edukatorek, mechaniczek samochodowych i lotniczek, ale też maturzystek i studentek, artystek, blogerek i mam! Powstały świetne zdjęcia i historie o mądrych, odważnych, wrażliwych i ambitnych młodych Polkach, do których należy nasza przyszłość.

- Przed niedzielnym Dniem Kobiet, jako tata 7-latki, myślę, że najlepszym prezentem, który możemy dać kobietom, jest nie rytualny bukiecik, a prawdziwe zainteresowanie. Łamy „Gazety Wyborczej” od dawna są dla kobiet i o kobietach. Teraz postanowiliśmy sprawdzić, o czym marzą młode Polki, czego się boją, czego od nas oczekują. Realizowany przez fotoreporterów i dziennikarzy „Wyborczej” projekt daje wyjątkową szansę na taką pogłębioną refleksję - zapowiada Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej”, szef redakcji lokalnych.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764