logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młody Bóg i prokrastynacja w kampanii Prudential

  PR 09.04.2018, przeczytano 479 razy
ilustracjastrzałka

Od dzisiaj na ekranach stacji ogólnopolskich i kanałów tematycznych można obejrzeć nowy spot reklamowy Prudential. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć aktywne działania online.  Ubezpieczyciel przekonuje, że wcześniejsze ubezpieczenie na życie stanowi mniejsze obciążenie dla domowego budżetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlody-bog-i-prokrastynacja-w-kampanii-prudential,36093,artykul.html

Chociaż według badań coraz więcej Polaków twierdzi, że ubezpieczenie na życie to przejaw roztropności i rozsądku, to jednak decyzję o zakupie polisy odwlekają na później, często zasłaniając się innymi, pozornie pilniejszymi sprawami.  Czasem są to faktycznie istotne powody, a czasem tylko wymówki i wygodne preteksty. Z taką postawą postanowił w swojej najnowszej kampanii powalczyć Prudential, przekonując młodych bogów, że czas może działać na ich korzyść. Im wcześniej się ubezpieczą, tym mniej będzie to ich kosztowało.

Jest to kolejna odsłona kampanii zachęcająca Polaków do zajęcia się przyszłością finansową swoją i swoich bliskich. Komentatorem w spocie jest ulubiony pupil tytułowego „Młodego Boga” – sympatyczny rudy kot. 

Tomasz Borchowiec
, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential podkreśla, że koncept reklamowy „Młodych Bogów” wciąż przynosi korzyści ubezpieczycielowi, a główny bohater doskonale uosabia postawy Polaków, które firma chce zmieniać.

- Coraz więcej Polaków twierdzi, że powinni się ubezpieczyć, ale wciąż niewielu przekłada słowa na czyny. Chcemy ich zmotywować do działania i pokazać, że z Prudential czas może działać na ich korzyść. – mówi Tomasz Borchowiec.

Kampanię Prudential zaplanowano na kilka miesięcy. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Piotr Janowski, zaś ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Formaty w jakich będzie wyświetlany spot to wersja 30-sekundowa,  15-sekundowy skrót oraz dedykowane wersje do Internetu. Swojego głosu pupilowi młodego boga użyczył znany aktor – Paweł Królikowski. Kampania obejmuje również działania intensywne online. W ich ramach powstały: cztery spoty dedykowane działaniom online,  kalkulator online oraz strona internetowa ułatwiająca znalezienie czasu na kupno ubezpieczenia w natłoku codziennych obowiązków  i to bez zbędnej prokrastynacji. Tradycyjnie kampania kierować będzie zainteresowanych ubezpieczeniem do uaktualnionego serwisu www.mlodzibogowie.pl.


Źródło: Prudential

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mogik or magic? Motion Design Conference 2020
Gwiazdy motion designu tworzące czołówki do seriali Netfliksa czy HBO. Najważniejsi twórcy minionego roku z całego świata. Firmy produkujące oprogramowanie 3d oraz sprzęt dla motion designerów. To wszystko w ciągu dwóch dni konferencji i kreatywnych spotkań Auli Artis w Poznaniu.
Stratasys J8 – zaawansowane drukarki 3D
Technologia PolyJet jako jedyna metoda wytwarzania pozwala na wykonanie elementów z wielu materiałów i kolorów w jednym procesie. Drukarki 3D Stratasys J8 Series mogą drukować prototypy wyglądające dokładnie jak produkt końcowy. Dają niesamowite efekty wykończenia modelu, wyjątkową gładkość powierzchni i precyzję druku z warstwą o wysokości zaledwie 14 mikrometrów.
Saloniki Kolportera są jednym z partnerów akcji „2 miliony Grześków do wygrania”. Klienci mogą korzystać z tej promocji aż do 30 kwietnia br.
Rusza nabór na 12. Bella Skyway Festival
To już pewne – 12. Bella Skyway Festival odbędzie się w dniach 18–23 sierpnia 2020 roku. Ponownie toruński zespół staromiejski rozbłyśnie magicznym blaskiem, a wszystko pod hasłem „Elementarne cząstki wolności”. Właśnie rozpoczyna się nabór, w ramach którego artyści mogą zgłaszać swoje pomysły na instalacje, projekcje i interaktywne świetlne działania. Warto się...
Odpowiedzialny Marketing – efekty samoregulacji w obszarze reklamy żywności skierowanej do dzieci
Rada Reklamy od wielu lat stoi na straży najwyższych standardów komunikacji marketingowej.  Pomaga chronić konsumentów przed nieetycznymi i nieuczciwymi przekazami reklamowymi poprzez upowszechnianie Kodeksu Etyki Reklamy oraz nadzór nad przestrzeganiem jego zapisów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764