logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młody Bóg i prokrastynacja w kampanii Prudential

  PR 09.04.2018, przeczytano 530 razy
ilustracjastrzałka

Od dzisiaj na ekranach stacji ogólnopolskich i kanałów tematycznych można obejrzeć nowy spot reklamowy Prudential. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć aktywne działania online.  Ubezpieczyciel przekonuje, że wcześniejsze ubezpieczenie na życie stanowi mniejsze obciążenie dla domowego budżetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlody-bog-i-prokrastynacja-w-kampanii-prudential,36093,artykul.html

Chociaż według badań coraz więcej Polaków twierdzi, że ubezpieczenie na życie to przejaw roztropności i rozsądku, to jednak decyzję o zakupie polisy odwlekają na później, często zasłaniając się innymi, pozornie pilniejszymi sprawami.  Czasem są to faktycznie istotne powody, a czasem tylko wymówki i wygodne preteksty. Z taką postawą postanowił w swojej najnowszej kampanii powalczyć Prudential, przekonując młodych bogów, że czas może działać na ich korzyść. Im wcześniej się ubezpieczą, tym mniej będzie to ich kosztowało.

Jest to kolejna odsłona kampanii zachęcająca Polaków do zajęcia się przyszłością finansową swoją i swoich bliskich. Komentatorem w spocie jest ulubiony pupil tytułowego „Młodego Boga” – sympatyczny rudy kot. 

Tomasz Borchowiec
, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential podkreśla, że koncept reklamowy „Młodych Bogów” wciąż przynosi korzyści ubezpieczycielowi, a główny bohater doskonale uosabia postawy Polaków, które firma chce zmieniać.

- Coraz więcej Polaków twierdzi, że powinni się ubezpieczyć, ale wciąż niewielu przekłada słowa na czyny. Chcemy ich zmotywować do działania i pokazać, że z Prudential czas może działać na ich korzyść. – mówi Tomasz Borchowiec.

Kampanię Prudential zaplanowano na kilka miesięcy. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Piotr Janowski, zaś ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Formaty w jakich będzie wyświetlany spot to wersja 30-sekundowa,  15-sekundowy skrót oraz dedykowane wersje do Internetu. Swojego głosu pupilowi młodego boga użyczył znany aktor – Paweł Królikowski. Kampania obejmuje również działania intensywne online. W ich ramach powstały: cztery spoty dedykowane działaniom online,  kalkulator online oraz strona internetowa ułatwiająca znalezienie czasu na kupno ubezpieczenia w natłoku codziennych obowiązków  i to bez zbędnej prokrastynacji. Tradycyjnie kampania kierować będzie zainteresowanych ubezpieczeniem do uaktualnionego serwisu www.mlodzibogowie.pl.


Źródło: Prudential

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już 4.06. Webinarium nt. ploterów Mimaki
Marka Mimaki jest znana na całym świecie. Również w Polsce cieszy się bardzo dobra opinią Klientów.
Walk Creative oraz Szut Szut Studio z produkcją dla Vision Express
Agencja WALK Creative oraz SZUT SZUT STUDIO zrealizowały wspólnie kolejną kampanię reklamową dla marki Vision Express, lidera branży optycznej w Polsce. Najnowsza odsłona promuje serię okularów przeciwsłonecznych i zaskakuje zarówno koncepcją, jak i samą formą przekazu. WALK Creative opracowało strategię oraz koncept kreatywny kampanii. SZUT SZUT STUDIO odpowiada natomiast za...
Yuyu Pharma podpisuje umowę na kampanię reklamową na boisku do baseballu
Yuyu Pharma, koreańska firma farmaceutyczna podpisała umowę reklamową z gazetą Korea Economic Daily, która posiada prawa do reklam na stadionie Jamsil Baseball Stadium w Seulu. W ramach nowej kampanii reklamowej logo firmy Yuyu Pharma zostanie namalowane wzdłuż linii pierwszej bazy na stadionie, co zapewni jego widoczność podczas transmitowanych w telewizji meczów.
Zmiana w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze
Z dniem 1 czerwca br. w zespole komunikacji marki Volkswagen Samochody Dostawcze następuje zmiana. W ramach zastępstwa, obowiązki kierownika komunikacji marketingowej i PR sprawować będzie Mikołaj Matuszewski. Czasowa nieobecność Magdy Piekarczyk związana jest ze zmianami w życiu prywatnym.
Sony powiększa ofertę rozwiązań dla wideoblogerów o aparat ZV-1 i kamerę 4K Handycam FDR-AX43
Aparat ZV-1 reprezentuje nowo powstałą kategorię urządzeń przeznaczonych specjalnie dla twórców filmów, a kamera AX43 to nowy, miniaturowy model 4K Handycam z zaawansowanymi technologiami stabilizacji obrazu
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764