logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młody Bóg i prokrastynacja w kampanii Prudential

  PR 09.04.2018, przeczytano 1137 razy
ilustracjastrzałka

Od dzisiaj na ekranach stacji ogólnopolskich i kanałów tematycznych można obejrzeć nowy spot reklamowy Prudential. Kampanii telewizyjnej będą towarzyszyć aktywne działania online.  Ubezpieczyciel przekonuje, że wcześniejsze ubezpieczenie na życie stanowi mniejsze obciążenie dla domowego budżetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlody-bog-i-prokrastynacja-w-kampanii-prudential,36093,artykul.html

Chociaż według badań coraz więcej Polaków twierdzi, że ubezpieczenie na życie to przejaw roztropności i rozsądku, to jednak decyzję o zakupie polisy odwlekają na później, często zasłaniając się innymi, pozornie pilniejszymi sprawami.  Czasem są to faktycznie istotne powody, a czasem tylko wymówki i wygodne preteksty. Z taką postawą postanowił w swojej najnowszej kampanii powalczyć Prudential, przekonując młodych bogów, że czas może działać na ich korzyść. Im wcześniej się ubezpieczą, tym mniej będzie to ich kosztowało.

Jest to kolejna odsłona kampanii zachęcająca Polaków do zajęcia się przyszłością finansową swoją i swoich bliskich. Komentatorem w spocie jest ulubiony pupil tytułowego „Młodego Boga” – sympatyczny rudy kot. 

Tomasz Borchowiec
, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential podkreśla, że koncept reklamowy „Młodych Bogów” wciąż przynosi korzyści ubezpieczycielowi, a główny bohater doskonale uosabia postawy Polaków, które firma chce zmieniać.

- Coraz więcej Polaków twierdzi, że powinni się ubezpieczyć, ale wciąż niewielu przekłada słowa na czyny. Chcemy ich zmotywować do działania i pokazać, że z Prudential czas może działać na ich korzyść. – mówi Tomasz Borchowiec.

Kampanię Prudential zaplanowano na kilka miesięcy. Kreację na potrzeby kampanii przygotowała agencja reklamowa Publicis, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Piotr Janowski, zaś ich produkcją zajęło się studio Corner Shop. Formaty w jakich będzie wyświetlany spot to wersja 30-sekundowa,  15-sekundowy skrót oraz dedykowane wersje do Internetu. Swojego głosu pupilowi młodego boga użyczył znany aktor – Paweł Królikowski. Kampania obejmuje również działania intensywne online. W ich ramach powstały: cztery spoty dedykowane działaniom online,  kalkulator online oraz strona internetowa ułatwiająca znalezienie czasu na kupno ubezpieczenia w natłoku codziennych obowiązków  i to bez zbędnej prokrastynacji. Tradycyjnie kampania kierować będzie zainteresowanych ubezpieczeniem do uaktualnionego serwisu www.mlodzibogowie.pl.


Źródło: Prudential

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764