logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młody Bóg na emeryturze – kolejna odsłona kampanii Prudential

  PR 04.11.2016, przeczytano 896 razy
ilustracjastrzałka

Emerytura młodego boga. Czy na pewno dostatnia i bezstresowa? O tym w zabawny sposób traktuje najnowsza odsłona kampanii reklamowej Prudential. Od dzisiaj reklamy można oglądać w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlody-bog-na-emeryturze-%E2%80%93-kolejna-odslona-kampanii-prudential-,30447,artykul.html

Prudential wystartował dzisiaj z najnowszą kampanią reklamową. Koncept młodego boga – nagradzany w branżowych konkursach – został twórczo rozwinięty. Tym razem bohater spotów reklamowych, tytułowy młody bóg, snuje wizję swojej idealnej, wręcz idyllicznej emerytury.  Niestety, jego wyobrażenia o spokojnym życiu na poziomie, do którego się przyzwyczaił, okazują się złudne. Dowiaduje się bowiem, że już dziś Polacy spędzają na emeryturze średnio ok. 20 lat swojego życia. Co więcej, długość życia rośnie, a więc może okazać się, że w jego przypadku będzie to nawet 30 lat… Tymczasem jego przyszła emerytura może wynieść raptem ok. 1/3 obecnej pensji. Jak zatem przeżyć 1/3 życia za 1/3 pensji?

Konkluzją spotu i przesłaniem kampanii jest zachęcenie do oszczędzania na własną emeryturę zawczasu. Pomóc w tym może ubezpieczenie oszczędnościowe Prudential.

Kreację spotów przygotowała agencja BBDO Warszawa, za planowanie i zakup mediów oraz za działania związane z kampanią w Internecie odpowiada dom mediowy SMG Starcom. Spoty wyreżyserował Bartek Ignaciuk, a ich produkcją zajął się dom produkcyjny Lucky Luciano. Na ekranach pojawią trzy wersje spotów: 45-, 30- i 15-sekundowe. Na potrzeby Internetu przewidziano dedykowane spoty interaktywne. Kampania potrwa przynajmniej przez kilka najbliższych miesięcy i zostanie wsparta również zaskakującymi reklamami kinowymi (imitującymi trailery filmowe), a także działaniami PR.


Źródło: Prudential

www.prudential.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764