logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młody plakat: Piotrek Pietrzak

   06.02.2016, przeczytano 2141 razy

Piotrek Pietrzak – ur. 1991. Studiował na Wydziale Grafiki ASP w Warszawie w Pracowni Grafiki Wydawniczej prof. Lecha Majewskiego oraz prof. Andrzeja Węcławskiego. Dyplom magisterski „Każdy człowiek jest legalny" obronił z Wyróżnieniem Rektorskim.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlody-plakat%3A-piotrek-pietrzak,27385,artykul.html

Był również studentem Wydziału Sztuki Mediów (specjalizacja: film animowany, specjalność dodatkowa: fotografia, sztuka i technika operatorska). Tam uzyskał tytuł zawodowy: licencjat. Ponadto studiował na warszawskim i krakowskim Wydziale Malarstwa ASP. Piotrek Pietrzak jest także absolwentem Ogólnokształcącej Szkoły Sztuk Pięknych w Dąbrowie Górniczej (specjalność: techniki graficzne).

Artysta otrzymał wiele nagród i wyróżnień w krajowych i międzynarodowych konkursach, m.in. Srebrny Medal na VII Międzynarodowym Biennale Plakatu w Chinach 2015; I Nagrodę w konkursie na plakat – Galeria Plakatu AMS „Tacy jesteśmy. Polacy 1989-2014"; II Nagrodę w konkursie na projekt poszycia samolotu odrzutowego Flaris LAR1 2014; Honorowe Wyróżnienie Jury na XXV Ogólnopolskim Przeglądzie Malarstwa Młodych „Promocje 2015"; II Nagrodę w ogólnopolskim konkursie na projekt okładki magazynu „Teraz Polska" 2014; Grand Prix – I Nagrodę w dziedzinie malarstwa na VIII Ogólnopolskim Biennale Rysunku i Malarstwa najzdolniejszych uczniów klas młodszych szkół plastycznych Koszalin 2008.

Piotrek Pietrzak zajmuje się malarstwem, rysunkiem, grafiką i projektowaniem. Realizuje akcje plakatowe w przestrzeni miejskiej. Uczestniczył w ponad 30 wystawach zbiorowych w kraju i za granicą i w 12 wystawach indywidualnych. Zaistniał również jako uczestnik Comingout ASP Najlepsze Dyplomy Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie 2015. Za wybitne osiągnięcia artystyczne był stypendystą Rektora Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie (2013-2014) oraz Prezydenta Miasta Sosnowca (2014-2015).

Wystawa czynna do 29 lutego 2016
gmach Biblioteki Głównej przy ul. Kościelnej 11 w Sosnowcu (hol),
otwarta w godzinach otwarcia instytucji (pon.-pt.: 7.00-15.00 oraz dodatkowo w środy przed projekcjami w Kinie w Bibliotece: 17.30-18.15).
Wstęp wolny.

Źródło: STGU

www.stgu.pl

Galeria: Młody plakat: Piotrek Pietrzak

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PSPR Day 2024 pod hasłem „Back to the Future”
Najbardziej aktualne case studies z branży PR, debata ekspercka oraz studio podcastowe - znamy program PSPR Day 2024, konferencji merytorycznej Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Wydarzenie odbędzie się w piątek,18 października 2024 r. w Warszawie. W jubileuszowym, trzydziestym roku funkcjonowania organizacji, coroczne spotkanie branży PR odbędzie się pod hasłem Back to the...
Ambasadorzy marki Kontakt-Simon z wizytą w siedzibie Simon w Barcelonie
Barcelona, miasto pełne architektonicznych perełek, artystycznych inspiracji i innowacyjnego ducha, stała się miejscem wyjątkowej wizyty dla Ambasadorów marki Kontakt-Simon. W stolicy Katalonii, gdzie tradycja łączy się z nowoczesnością, ambasadorzy mieli okazję nie tylko zgłębić historię i innowacje marki Simon, ale również czerpać inspirację z najnowszych...
Rebranding Greencell: bliżej stylu życia odbiorców
Użytkownicy akcesoriów do ładowania sygnowanych znakiem Greencell odkryją swoją ulubioną markę w nowej, bardziej przystępnej odsłonie. Producent rozwiązań usprawniających codzienne aktywności zaprezentował właśnie efekty rebrandingu, napędzanego hasłem Smarter Everyday! 
Jesienna kampania marki Profi: To jest ten smak!
Marka Profi, lider* na rynku pasztetów w Polsce, wkracza w jesień z nową kampanią mediową prowadzoną pod hasłem „TO JEST TEN SMAK!”. Celem zaplanowanych działań jest zaprezentowanie odświeżonej identyfikacji marki oraz wzbudzenie zainteresowania młodszej grupy konsumentów. Kampania, która rozpoczęła się z początkiem października br., nawiązuje...
Czas na gotowe zupy! - jesienna kampania JemyJemy
Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social media oraz aktywności w punktach sprzedaży. Celem zaplanowanych działań jest dalsze budowanie świadomości, rozpoznawalności oraz wizerunku marki jako nowoczesnej i podążającej za trendami rynkowymi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764