logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młody przedsiębiorca z województwa lubelskiego w kampanii Cash Lajf Balans

  PR 04.11.2020, przeczytano 337 razy
ilustracja

Cash Lajf Balans to kampania edukacyjna, której zadaniem jest wzmocnienie postaw przedsiębiorczych wśród młodzieży z regionu Polski Wschodniej oraz pokazanie jak zrealizować marzenie o własnej firmie. Jednym z bohaterów kampanii przygotowanej przez Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, jest młody przedsiębiorca z województwa lubelskiego, współtwórca firmy Plantalux, produkującej z sukcesem lampy ledowe, przyspieszające wzrost roślin.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlody-przedsiebiorca-z-wojewodztwa-lubelskiego-w-kampanii-cash-lajf-balans,389052,artykul.html

Kampania Cash Lajf Balans prezentuje przykłady młodych przedsiębiorców z Polski Wschodniej, którzy dzięki swojej pasji i chęci rozwoju odnoszą sukcesy prowadząc własną firmę. Kampania pokazuje również, że fundusze europejskie są jedną z możliwości wsparcia dla osób, które chcą otworzyć działalność gospodarczą.

Kiełkująca innowacja z szansą na własną firmę

Historia firmy Jakuba Lachowskiego, pochodzącego z małej miejscowości koło Lublina, to opowieść o poszukiwaniu nowych rozwiązań na rynku, łączeniu wielopokoleniowego doświadczenia z zamiłowaniem do innowacji oraz pokazanie, że kreatywność przynosi imponujące efekty.

Idea przedsiębiorczości zakiełkowała w głowie Jakuba już gdy był małym chłopcem. Dalsze jego kroki do uruchomienia własnej firmy to przede wszystkim kształtowanie przedsiębiorczych postaw i poszukiwanie możliwości rozwoju. Pracując jako przedstawiciel handlowy odnosił sukcesy, ale uznał, że najchętniej chciałby być przedstawicielem własnego biznesu i produkować „coś” czego jeszcze na rynku nie było. Jakub z pomocą taty stworzył prototyp lampy ledowej, który lepiej od innych dostępnych na rynku rozwiązań, wspomaga wzrost roślin szklarniowych. Prototyp został poddany niezależnym badaniom i po kilku miesiącach okazało się, że jest to innowacyjne rozwiązanie, jedno z najlepszych w Europie. Obecnie firma, której pomysłodawcą i współtwórcą jest Jakub, eksportuje swoje produkty do kilku krajów, zdobyła liczne nagrody, a młody właściciel ma kolejne pomysły na jej rozwój.

Jakub założył firmę typu startup, korzystając z pomocy platformy startowej. Jego przykład pokazuje, że połączenie doświadczenia z innowacyjnym podejściem, to przepis na sukces. Historię firmy Plantalux zaprezentowano w filmie edukacyjnym.

Cykl inspirujących filmów z autentycznymi bohaterami

Każdy z ośmiu filmów stworzonych specjalnie na potrzeby kampanii ma charakter edukacyjny. Choć zostały utrzymane w lekkiej konwencji, dostosowanej do młodych odbiorców - poruszają poważne biznesowe zagadnienia. Często na przeszkodzie do własnego biznesu staje bowiem nie brak pomysłu, lecz strach przed nieznanym. Takie uczucia towarzyszyły również bohaterom filmów, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i pokazują, na czym warto skupić się na początku biznesowej drogi.

Cash Lajf Balans to nie tylko filmy

Twórcy kampanii przygotowali także grę edukacyjną Cash Lajf Balans, którą można bezpłatnie pobrać w sklepach Google Play i App Store. Gra to symulacja prowadzenia własnego biznesu, która pomaga przećwiczyć w praktyce wyzwania przedstawione w filmach. Pokazuje także, jak ważne jest zachowanie równowagi między pracą a życiem prywatnym (work-life balance).

Na uczniów czekają także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Zadania konkursowe są publikowane co poniedziałek między 12 października a 2 listopada na stronie kampanii. Uczniowie mogą brać udział w zabawie indywidualne lub zespołowo.

Na stronie kampanii umieszczono także gotowe scenariusze lekcji, które można pobrać bezpłatnie i wykorzystać na różnych zajęciach – od przedsiębiorczości, przez język polski i angielski, po informatykę. Zarówno podczas lekcji w klasie, jak i online.

Aby zapewnić szerokie dotarcie do młodzieży, do współpracy zaproszono znanych youtuberów – twórców kanału „Matura to Bzdura” oraz gamera GilathissNew. Ponadto powstały profile kampanii na Facebooku oraz Instagramie.

Kampanię na zlecenie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej, która specjalizuje się w kampaniach o charakterze społecznym.

Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

Dodatkowe informacje:

Patronem medialnym kampanii jest Miesięcznik Cogito.
Kampania jest współfinansowana z Funduszy Europejskich, z Programu Polska Wschodnia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top Dostawcy wystawcami wrześniowego Festiwalmarketingu.pl
12M, EXPEN, Yax interactive, L-Shop-Team POLSKA, Ivory Ceramics oraz BeJoy – kolejni TOP dostawcy potwierdzili swój udział we wrześniowym FestiwalMarketingu.pl. Wydarzenie odbędzie 15-16 września w EXPO XXI Warszawa. Równolegle na hali nr III odbędą się targi Packaging Innovations.
Konferencja MCCT – rynek spotkań w biznesie. Od reala do online
W dniach 23-25 marca 2021r. odbędzie się w formule online bezpłatna konferencja Meeting Communication Collaboration Trends. MCCT to nowa inicjatywa, obejmująca swoją tematyką szeroko pojęty rynek miejsc spotkań, komunikacji oraz pracy grupowej. Wydarzenie jest inicjatywą kierowaną do osób zainteresowanych zdobyciem wiedzy z zakresu tworzenia eventów online i hybrydowych, pracy w...
Opus B z kolejną kampanią dla Banku BNP Paribas
Agencja przygotowała nową platformę komunikacji dla klientów biznesowych.
Startuje drugi sezon programu „To ma sens”
Ponad 15 mln wyświetleń na Facebooku i dotarcie do 5 mln osób – takie wyniki oglądalności osiągnął pierwszy sezonu naszego autorskiego programu „TO MA SENS”. Liczby mówią same za siebie i ułatwiły nam podjęcie decyzji o kontynuowaniu tego formatu w naszych mediach społecznościowych. Pomysłów na kolejne odcinki nie brakuje, dlatego już...
Jak realizować bezpieczne kampanie programmatic? Jaką rolę odgrywają dane w reklamie cyfrowej? Jak będzie wyglądać przyszłość w świecie bez plików 3rd party cookie? Co zrobić, żeby mobile skutecznie budował zasięg i świadomość marki? Czy programmatic outdoor to science fiction czy nieodległa przyszłość? Jakie są korzyści połączenia automatyzacji ze sprzedażą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764