logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młodzi bogowie i ich dzieci w kampanii Prudential

  PR 04.04.2016, przeczytano 2241 razy
ilustracja

W piątek wystartowała najnowsza kampania reklamowa firmy Prudential. Ubezpieczyciel ponownie nawiązuje do konceptu młodych bogów i zachęca w swoich spotach do refleksji nad finansową przyszłością dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlodzi-bogowie-i-ich-dzieci-w-kampanii-prudential,28039,artykul.html

Najnowsza kampania reklamowa towarzystwa Prudential w przystępny i humorystyczny sposób rozprawia się z mitami dotyczącymi naszej finansowej przyszłości. Ubezpieczyciel kolejny raz uświadamia, że nasze dzieci rosną szybciej, niż może nam się wydawać, a o ich finansowej przyszłości i o wsparciu ich startu w dorosłe życie warto pomyśleć już teraz. Odkładanie tego tematu na później może sprawić, że nie starczy czasu na odłożenie kwoty, wystarczającej by zapewnić swoim pociechom odpowiedni start w dorosłość. Równie powszechne i fałszywe przekonanie dotyczy możliwości samodzielnego utrzymania się naszych pociech, na przykład po ukończeniu studiów. Wbrew temu co zwykliśmy myśleć, pierwsze lata dorosłego życia to okres, w którym dziecko może potrzebować naszej finansowej pomocy.

Prudential chce w lekki i zabawny, ale jednocześnie dający do myślenia sposób pokazać, że czas płynie szybciej, niż myślimy. Niby wszyscy zdajemy sobie z tego sprawę, ale raczej niewiele robimy. Chcemy przekonać rodziców, że małym, comiesięcznym wysiłkiem finansowym mogą zabezpieczyć dobry start swojego dziecka w przyszłości i realizację jego najpilniejszych celów.”­ – powiedział Tomasz Borchowiec, dyrektor departamentu marketingu i komunikacji korporacyjnej w Prudential.

Spoty reklamowe pojawią się zarówno w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak i w kanałach tematycznych. Media mix kampanii obejmuje również działania w Internecie, w tym video online, kampanie display i performance oraz działania na profilu  Prudential na Facebooku („Prudential – Czas na przyszłość” – drugi najpopularniejszy profil w branży ubezpieczeń według badania Sotrender, luty 2016).  Ubezpieczyciel zaplanował również kampanię prasową, w której prezentuje kolejne mity, powielane przez młodych bogów, a związane właśnie z przyszłością finansową dzieci.

Młodzi bogowie i ich pociechy pojawią się także w kinach w całej Polsce oraz w największych stacjach radiowych. Wszystkie działania w ramach kampanii kierują do strony www.młodzibogowie.pl, na której Prudential rozprawia się z mitami dotyczącymi finansowej przyszłości społeczeństwa. Planowaniem i zakupem mediów dla Prudential zajmuje się dom mediowy SMG Starcom, zaś kreacje przygotowała agencja BBDO Warszawa. Reżyserem spotów reklamowych jest Sebastian Pańczyk; wyprodukował je dom produkcyjny Papaya Films. Autorem grafik-ilustracji mitów związanych z młodymi bogami jest Paweł Jońca.

W kolejnym etapie kampanii zostaną wykorzystane spoty 30”. Kampania potrwa – z przerwami – do wakacji.

Źródło: Prudential

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie rynku „Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19”
Polska Izba Artykułów Promocyjnych zaprasza przedsiębiorców z branży do wzięcia udziału w badaniu "Branża upominków reklamowych w obliczu epidemii COVID-19", dotyczącym wpływu epidemii koronawirusa na branżę upominków reklamowych w Polsce.
Almette - #Zostań w domu z przyjemnością
W tych szczególnych okolicznościach, w których się znaleźliśmy, ważnym wsparciem stała się internetowa akcja #ZOSTAŃ W DOMU, propagująca postawę odpowiedzialności za siebie i za innych. Teraz dołącza do niej marka Almette – z pomysłem i z przyjemnością. Inspiracje do kreatywnego spędzania czasu w domu, oryginalne przepisy w nurcie zero waste, pomysły na...
Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764