logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młodzi konsumenci na ekranach reklamowych w całej Polsce

  PR 05.08.2022, przeczytano 261 razy
ilustracja

Marka Koral reklamując tegoroczną nowość – lody Slick – organizuje konkurs dla młodych konsumentów. Nagrodą jest pojawianie się na ekranach LED w całej Polsce. Pierwsi zwycięscy już trafili na telebimy w największych miastach m.in.: w Warszawie, Krakowie czy Poznaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlodzi-konsumenci-na-ekranach-reklamowych-w-calej-polsce,396808,artykul.html

Pomysłowa kampania reklamowa lodów Slick umożliwia konsumentom pojawienie się na ekranach reklamowych w całym kraju m.in. na ekranie na hotelu Marriott – w ścisłym centrum Warszawy. W akcji wykorzystywane są ekrany LED w 21 miastach w całej Polsce. Nośniki zlokalizowane są w najbardziej atrakcyjnych i trafficowych miejscach.  Emitowany jest na nich spot zachęcający do udziału w konkursie „QuickSlick i fejm masz w mig”. Odbiorca, który zobaczy reklamę w przestrzeni miejskiej, może wciąć udział w konkursie i zobaczyć siebie na tym samym ekranie.

– Akcja skierowana jest do młodzieży, której dajemy możliwość zaistnienia oraz szansę na swoje 5 minut sławy, a powodem jej przeprowadzenia jest kampania promocyjna naszej tegorocznej nowości, lodów Slick – wyjaśnia przedstawiciel firmy Koral.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wpisać kreatywną odpowiedź na pytanie i przesłać swoje zdjęcie na stronie akcji.

– Innowacyjność kampanii polega na oparciu kreacji na treściach tworzonych przez odbiorców, to tzw. user-generated content – tłumaczy Damian Rezner ze Screen Network. – Możliwość zobaczenia siebie, swojego zdjęcia na ogromnym telebimie w centrum miasta, to dla wielu młodych osób niesamowite przeżycie i mnóstwo pozytywnych wrażeń. Właśnie takich emocji chce dostarczyć marka Koral.

Konkurs podzielony jest na cztery tygodniowe tury. W ciągu tygodnia na ekranach w największych polskich miastach emitowany jest spot zachęcający do udziału w konkursie. W weekendy zwycięzcy kolejnych tur konkursu pojawiają się na nośnikach. Każdy zwycięzca otrzymuje informacje o dacie emisji jego spotu. Dzięki temu może zobaczyć swoje zdjęcie na wielkoformatowym telebimie w centrum miasta na żywo.

Zgłoszenia przyjmowane są do 10 sierpnia na stronie QuickSlick.pl

Kampania jest wynikiem współpracy marki Koral z właścicielem sieci ekranów – firmy Screen Network, która specjalizuje się we wdrażaniu kampanii Digital Out of Home. Za koncept kreatywny oraz organizację akcji odpowiada agencja Veneo.

Źródło: Screen Network S.A.

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plany na Przyszłość | LAB - podsumowanie warszawskiego Święta Architektury
7 sierpnia zakończyło się warszawskie Święto Architektury, finisaż wystawy Plany na Przyszłość | LAB., organizowane po raz pierwszy przez Oddział Warszawski Stowarzyszenia Architektów Polskich.
Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Personal PR prowadzi casting na tiktokerów Miasta Gdańska
Miasto Gdańsk ogłosiło casting na tiktokerów. Celem jest wyłonienie ambasadorów profilu miasta na TikToku. Za przeprowadzenie castingu odpowiada agencja Personal PR.
Od kopalni do huty – KGHM w technologii Stereovision 3D
Wystawa prezentująca oddziały KGHM w technologii 3D jest już do zobaczenia w Muzeum Sztuki Złotniczej w Kazimierzu Dolnym. Miedziowa spółka została mecenasem jedynej w Polsce placówki prezentującej unikatowe dzieła z cennych kruszców, w tym srebra i złota. KGHM jest liderem w produkcji srebra na świecie.
Nie z tego świata – Żabson i Samsung ponownie łączą siły
Żabson i Samsung ponownie łączą siły. W ramach współpracy z okazji premiery najnowszego, Galaxy Z Flip4, artysta stworzył nowy utwór, teledysk oraz zaprojektował specjalne akcesoria dedykowane urządzeniom Galaxy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764