logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młodzi konsumenci na ekranach reklamowych w całej Polsce

  PR 05.08.2022, przeczytano 541 razy
ilustracja

Marka Koral reklamując tegoroczną nowość – lody Slick – organizuje konkurs dla młodych konsumentów. Nagrodą jest pojawianie się na ekranach LED w całej Polsce. Pierwsi zwycięscy już trafili na telebimy w największych miastach m.in.: w Warszawie, Krakowie czy Poznaniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlodzi-konsumenci-na-ekranach-reklamowych-w-calej-polsce,396808,artykul.html

Pomysłowa kampania reklamowa lodów Slick umożliwia konsumentom pojawienie się na ekranach reklamowych w całym kraju m.in. na ekranie na hotelu Marriott – w ścisłym centrum Warszawy. W akcji wykorzystywane są ekrany LED w 21 miastach w całej Polsce. Nośniki zlokalizowane są w najbardziej atrakcyjnych i trafficowych miejscach.  Emitowany jest na nich spot zachęcający do udziału w konkursie „QuickSlick i fejm masz w mig”. Odbiorca, który zobaczy reklamę w przestrzeni miejskiej, może wciąć udział w konkursie i zobaczyć siebie na tym samym ekranie.

– Akcja skierowana jest do młodzieży, której dajemy możliwość zaistnienia oraz szansę na swoje 5 minut sławy, a powodem jej przeprowadzenia jest kampania promocyjna naszej tegorocznej nowości, lodów Slick – wyjaśnia przedstawiciel firmy Koral.

Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy wpisać kreatywną odpowiedź na pytanie i przesłać swoje zdjęcie na stronie akcji.

– Innowacyjność kampanii polega na oparciu kreacji na treściach tworzonych przez odbiorców, to tzw. user-generated content – tłumaczy Damian Rezner ze Screen Network. – Możliwość zobaczenia siebie, swojego zdjęcia na ogromnym telebimie w centrum miasta, to dla wielu młodych osób niesamowite przeżycie i mnóstwo pozytywnych wrażeń. Właśnie takich emocji chce dostarczyć marka Koral.

Konkurs podzielony jest na cztery tygodniowe tury. W ciągu tygodnia na ekranach w największych polskich miastach emitowany jest spot zachęcający do udziału w konkursie. W weekendy zwycięzcy kolejnych tur konkursu pojawiają się na nośnikach. Każdy zwycięzca otrzymuje informacje o dacie emisji jego spotu. Dzięki temu może zobaczyć swoje zdjęcie na wielkoformatowym telebimie w centrum miasta na żywo.

Zgłoszenia przyjmowane są do 10 sierpnia na stronie QuickSlick.pl

Kampania jest wynikiem współpracy marki Koral z właścicielem sieci ekranów – firmy Screen Network, która specjalizuje się we wdrażaniu kampanii Digital Out of Home. Za koncept kreatywny oraz organizację akcji odpowiada agencja Veneo.

Źródło: Screen Network S.A.

www.screennetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764