logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Obcokrajowcy zachwyceni: Podsumowanie kampanii „Kraków. Cradle of Genius”

  PR 30.08.2016, przeczytano 830 razy
ilustracjastrzałka

Na Światowe Dni Młodzieży przyjechały do Krakowa setki tysięcy młodych ludzi z całego świata. Do nich właśnie skierowana była kampania Kraków. Cradle of Genius, zachęcająca do podjęcia nauki na krakowskich uczelniach wyższych i związania swojej przyszłości ze stolicą Małopolski.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/obcokrajowcy-zachwyceni%3A-podsumowanie-kampanii-_krakow.-cradle-of-genius_,29741,artykul.html

Przybywających do Krakowa młodych ludzi przywitały wizerunki wybitnych postaci, których życie i działalność były lub są związane z Krakowem: astronoma Mikołaja Kopernika; rzeźbiarza i malarza Wita Stwosza, Królowej Bony; związanego artystycznie z miastem zdobywcy Oscara – Andrzeja Wajdy, świetnie prosperującego przedsiębiorcy i zwycięzcy rajdu Dakar – Rafała Sonika oraz autorytetów w sferze duchowej: św. Jana Pawła II oraz papieża Franciszka.

Kraków jest bowiem szczególnym miastem przyciągającym wyjątkowych ludzi, gdzie można z sukcesem realizować swoje pasje związane z różnymi dziedzinami nauki, kultury i sztuki.

Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja kreatywna Delikatesy&Frykasy.

Opracowaliśmy serię komunikatów wizualnych wykorzystujących wizerunki wybitnych postaci, których życie i działalność były lub są związane z Krakowem, ale również mają znaczenie dla szeroko rozumianej kultury światowej.
– wyjaśnia Agnieszka Pacałowska, Client Service Director agencji Delikatesy&Frykasy.

W szerszym kontekście kampania Kraków. Cradle of Genius zwracała uwagę na ofertę turystyczną, kulturalną, edukacyjną i sportową miasta, zachęcając do wyboru Krakowa jako destynacji wypoczynkowej, naukowej, zawodowej oraz życiowej.

Komunikaty wizualne, opracowane w języku angielskim, prezentowane były na citylightach umieszczonych w strategicznych częściach miasta, na ekranie na hali widowiskowo-sportowej Tauron Arena Kraków oraz na tramwaju, który w okresie trwania Światowych Dni Młodzieży 2016 będzie jeździł po ulicach miasta.

Kampania trwała od lipca do końca sierpnia 2016 r.

Źródło: Delikatesy & Frykasy

www.delikatesyifrykasy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764