logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młodzi przedsiębiorcy z woj. podlaskiego w kampanii Cash Lajf Balans

  PR 19.10.2020, przeczytano 395 razy
ilustracjastrzałka

Przykład firmy Photon i cukierni Słodko, założonych przez młodych, podlaskich przedsiębiorców, pokazuje, że nie trzeba wyjeżdżać ze swojego miasta, by odnieść sukces biznesowy. Ich historie prezentują filmy w kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans, której organizatorem jest Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej. Celem działań jest zainspirowanie młodych ludzi do założenia własnej działalności gospodarczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlodzi-przedsiebiorcy-z-woj.-podlaskiego-w-kampanii-cash-lajf-balans,388850,artykul.html

Kampania edukacyjna Cash Lajf Balans wystartowała 12 października br. Jej celem jest zachęcenie młodzieży ze szkół ponadpodstawowych, przede wszystkim z regionu Polski Wschodniej, do rozwoju własnych pasji i przekuwania ich w biznes. Ważnym elementem kampanii jest cykl filmów edukacyjnych, których bohaterami są autentyczni, młodzi przedsiębiorcy z Polski Wschodniej, m.in. Marcin Joka, twórca robota edukacyjnego Photon oraz Karolina Kuzioła-Sierosławskiej, właścicielka cukierni Słodko.

Jak zaprogramować się na sukces?

Marcin Joka i jego wspólnicy stworzyli Photona, czyli interaktywnego robota edukacyjnego. Urządzenie jest świetnym narzędziem dydaktycznym, z którego można korzystać zarówno w szkole, jak i w domu. Wzbudza ciekawość dzieci i młodzieży, motywuje do poznawania nowych technologii oraz zwiększa zainteresowanie naukami ścisłymi i programowaniem.

W filmie Marcin mówi o tym, jak powstał pomysł na jego biznes, jakie wyzwania musiał podjąć i jak przekuł marzenia w sukces. Młody przedsiębiorca opowiada, jak dzięki konsekwentnym działaniom, testom i konsultacjom z rodzicami i dziećmi dostosował robota do potrzeb nawet najbardziej wymagających odbiorców. Marcin opowiada o sposobie na zdobycie Funduszy Europejskich i pozyskanie inwestorów, co umożliwiło firmie działania na międzynarodową skalę.

Jaki jest przepis na sukces?

Karolina Kuzioł-Sierosławska zaczynała od pieczenia słodkości dla bliskich, a dziś z sukcesem prowadzi własną cukiernię Słodko w stolicy województwa podlaskiego. Jej historia pokazuje, że własny biznes można zacząć nawet od małych kroków, a motywacja i plan działania oraz możliwość korzystania z dostępnych środków na rozwój własnej firmy, mają duży wpływ na sukces. Na przykładzie Karoliny i jej cukierni Słodko, młodzi ludzie mogą dowiedzieć się: jak przygotować się do prowadzenia własnego biznesu, jak stopniowo go rozwijać oraz co decyduje o konkurencyjności przedsiębiorstwa.

Cykl inspirujących obrazów z autentycznymi bohaterami

Każdy z ośmiu filmów stworzonych specjalnie na potrzeby kampanii ma charakter edukacyjny. Choć zostały utrzymane w lekkiej konwencji, dostosowanej do młodych odbiorców - poruszają poważne biznesowe zagadnienia. Często na przeszkodzie do własnego biznesu staje bowiem nie brak pomysłu, lecz strach przed nieznanym. Takie uczucia towarzyszyły również bohaterom filmów, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i pokazują, na czym warto skupić się na początku biznesowej drogi.

Cash Lajf Balans to nie tylko filmy

Twórcy kampanii przygotowali także grę edukacyjną Cash Lajf Balans, którą można bezpłatnie pobrać w sklepach Google Play i App Store. Gra to symulacja prowadzenia własnego biznesu, która pomaga przećwiczyć w praktyce wyzwania przedstawione w filmach. Pokazuje także, jak ważne jest zachowanie równowagi między pracą a życiem prywatnym (work-life balance).

Na uczniów czekają także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Zadania konkursowe są publikowane co poniedziałek między 12 października a 2 listopada na stronie kampanii www.cashlajfbalans.pl. Uczniowie mogą brać udział w zabawie indywidualne lub zespołowo.

Na stronie kampanii umieszczono także gotowe scenariusze lekcji, które można pobrać bezpłatnie i wykorzystać na różnych zajęciach – od przedsiębiorczości, przez język polski i angielski, po informatykę. Zarówno podczas lekcji w klasie, jak i online.

Aby zapewnić szerokie dotarcie do młodzieży, do współpracy zaproszono znanych youtuberów – twórców kanału „Matura to Bzdura” oraz gamera GilathissNew. Ponadto powstały profile kampanii na Facebooku oraz Instagramie.

Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

Dodatkowe informacje:

Kampanię na zlecenie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej, która specjalizuje się w kampaniach o charakterze społecznym.
Patronem medialnym kampanii jest Miesięcznik Cogito.
Kampania jest współfinansowana z Funduszy Europejskich, z Programu Polska Wschodnia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Integart przejmuje firmę DS-Laser
W dniu 19.02.2021 firma Integart Sp. z o.o przejęła aktywność dystrybutora ploterów laserowych SUMMA L Series – firmę DS-LASER z Częstochowy, kierowanego przez Pana Michała Skrzypczyka, poszerzając w ten sposób znacząco wiedzę fachową oraz portfolio urządzeń w obszarze post-finishingu, o segment obróbki laserowej. Dzięki dystrybucji SUMMA L-Series...
Superbet nowym sponsorem głównym GKS Tychy
Zakłady bukmacherskie Superbet zostały sponsorem głównym piłkarskiego GKS Tychy. Walczący o awans do Ekstraklasy zespół zagra z logotypem firmy na koszulkach już w niedzielnym meczu z Zagłębiem, o czym poinformowano podczas czwartkowej konferencji prasowej na Stadionie Miejskim Tychy.
Wydarzenie on-line, dedykowane dla firm z branży poligraficznej, które interesuje temat outsourcingu, dropshippingu, automatyzacji procesów w druku.
Wielkanoc - sezonowa kategoria na ESB
Darmowa platforma European Buyers&Sellers codziennie inspiruje nowymi produktami. Umożliwia wysyłanie szybkich zapytań do kilkudziesięciu dostawców jednocześnie z całej Europy.
Firma zamierza sprostować błędne przekonania na temat drukarek atramentowych za pomocą krótkich filmów
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764