logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młodzi przedsiębiorcy z woj. podlaskiego w kampanii Cash Lajf Balans

  PR 19.10.2020, przeczytano 346 razy
ilustracjastrzałka

Przykład firmy Photon i cukierni Słodko, założonych przez młodych, podlaskich przedsiębiorców, pokazuje, że nie trzeba wyjeżdżać ze swojego miasta, by odnieść sukces biznesowy. Ich historie prezentują filmy w kampanii edukacyjnej Cash Lajf Balans, której organizatorem jest Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej. Celem działań jest zainspirowanie młodych ludzi do założenia własnej działalności gospodarczej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlodzi-przedsiebiorcy-z-woj.-podlaskiego-w-kampanii-cash-lajf-balans,388850,artykul.html

Kampania edukacyjna Cash Lajf Balans wystartowała 12 października br. Jej celem jest zachęcenie młodzieży ze szkół ponadpodstawowych, przede wszystkim z regionu Polski Wschodniej, do rozwoju własnych pasji i przekuwania ich w biznes. Ważnym elementem kampanii jest cykl filmów edukacyjnych, których bohaterami są autentyczni, młodzi przedsiębiorcy z Polski Wschodniej, m.in. Marcin Joka, twórca robota edukacyjnego Photon oraz Karolina Kuzioła-Sierosławskiej, właścicielka cukierni Słodko.

Jak zaprogramować się na sukces?

Marcin Joka i jego wspólnicy stworzyli Photona, czyli interaktywnego robota edukacyjnego. Urządzenie jest świetnym narzędziem dydaktycznym, z którego można korzystać zarówno w szkole, jak i w domu. Wzbudza ciekawość dzieci i młodzieży, motywuje do poznawania nowych technologii oraz zwiększa zainteresowanie naukami ścisłymi i programowaniem.

W filmie Marcin mówi o tym, jak powstał pomysł na jego biznes, jakie wyzwania musiał podjąć i jak przekuł marzenia w sukces. Młody przedsiębiorca opowiada, jak dzięki konsekwentnym działaniom, testom i konsultacjom z rodzicami i dziećmi dostosował robota do potrzeb nawet najbardziej wymagających odbiorców. Marcin opowiada o sposobie na zdobycie Funduszy Europejskich i pozyskanie inwestorów, co umożliwiło firmie działania na międzynarodową skalę.

Jaki jest przepis na sukces?

Karolina Kuzioł-Sierosławska zaczynała od pieczenia słodkości dla bliskich, a dziś z sukcesem prowadzi własną cukiernię Słodko w stolicy województwa podlaskiego. Jej historia pokazuje, że własny biznes można zacząć nawet od małych kroków, a motywacja i plan działania oraz możliwość korzystania z dostępnych środków na rozwój własnej firmy, mają duży wpływ na sukces. Na przykładzie Karoliny i jej cukierni Słodko, młodzi ludzie mogą dowiedzieć się: jak przygotować się do prowadzenia własnego biznesu, jak stopniowo go rozwijać oraz co decyduje o konkurencyjności przedsiębiorstwa.

Cykl inspirujących obrazów z autentycznymi bohaterami

Każdy z ośmiu filmów stworzonych specjalnie na potrzeby kampanii ma charakter edukacyjny. Choć zostały utrzymane w lekkiej konwencji, dostosowanej do młodych odbiorców - poruszają poważne biznesowe zagadnienia. Często na przeszkodzie do własnego biznesu staje bowiem nie brak pomysłu, lecz strach przed nieznanym. Takie uczucia towarzyszyły również bohaterom filmów, którzy dzielą się swoim doświadczeniem i pokazują, na czym warto skupić się na początku biznesowej drogi.

Cash Lajf Balans to nie tylko filmy

Twórcy kampanii przygotowali także grę edukacyjną Cash Lajf Balans, którą można bezpłatnie pobrać w sklepach Google Play i App Store. Gra to symulacja prowadzenia własnego biznesu, która pomaga przećwiczyć w praktyce wyzwania przedstawione w filmach. Pokazuje także, jak ważne jest zachowanie równowagi między pracą a życiem prywatnym (work-life balance).

Na uczniów czekają także konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Zadania konkursowe są publikowane co poniedziałek między 12 października a 2 listopada na stronie kampanii www.cashlajfbalans.pl. Uczniowie mogą brać udział w zabawie indywidualne lub zespołowo.

Na stronie kampanii umieszczono także gotowe scenariusze lekcji, które można pobrać bezpłatnie i wykorzystać na różnych zajęciach – od przedsiębiorczości, przez język polski i angielski, po informatykę. Zarówno podczas lekcji w klasie, jak i online.

Aby zapewnić szerokie dotarcie do młodzieży, do współpracy zaproszono znanych youtuberów – twórców kanału „Matura to Bzdura” oraz gamera GilathissNew. Ponadto powstały profile kampanii na Facebooku oraz Instagramie.

Źródło: Fabryka Komunikacji Społecznej

Dodatkowe informacje:

Kampanię na zlecenie Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej realizuje Fabryka Komunikacji Społecznej, która specjalizuje się w kampaniach o charakterze społecznym.
Patronem medialnym kampanii jest Miesięcznik Cogito.
Kampania jest współfinansowana z Funduszy Europejskich, z Programu Polska Wschodnia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Vileda prowadzi kampanię reklamową mopa obrotowego Turbo
Czy przedświąteczne porządki muszą być męczące i zabierać tak dużo czasu? Nie, kiedy Twoim pomocnikiem jest mop obrotowy Vileda TURBO, który sprawia, że mycie podłóg odbywa się bez użycia siły. Produkt od lat cieszy się niesłabnącą popularnością wśród użytkowników, a jego działanie można zobaczyć w najnowszym spocie marki Vileda. Reklama...
Marka Jennifer Lopez w grudniu z influencerkami
​W listopadzie rozpoczęła się kampania promująca bestsellerowy zapach marki Jennifer Lopez Promise z portfolio produktów firmy Sirowa Poland. Media w kampanii zakupiła agencja mediowa Havas Media.
Do grona klientów AHAVA PR dołączyła firma Polemika. To polska marka kosmetyczna.
Beata Kozidrak mierzy decybele dziecięcej radości w świątecznym klipie firmy Mattel
W mediach społecznościowych ma swoją premierę świąteczny klip firmy Mattel. Występuje w nim gwiazda sceny muzycznej  – Beata Kozidrak, która obserwuje reakcje dzieci na wyczekiwane prezenty. Okazuje się, że dziecięca radość z wymarzonej zabawki to prawdziwy rekord decybeli, niewiele odbiegający mocą od występu samej Beaty.
Goodyear razem z Kubą Przygońskim stworzył serię wideo o motorsporcie
Sezon wyścigowy powoli dobiega końca. Jednak dla zespołów nie oznacza to wcale przerwy. W motorsporcie zaczyna się obecnie najważniejszy etap – czas przygotowań do kolejnych miesięcy zmagań. Przebudowa, a nawet składanie auta od początku, badania nad nowymi mieszankami ogumienia, treningi kierowców, to tylko niektóre elementy tej niezwykle skomplikowanej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764