logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance

  PR 22.10.2021, przeczytano 725 razy
ilustracjastrzałka

Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlodzi-sportowcy-w-lifestyle%E2%80%99owej-kampanii-marki-new-balance,393488,artykul.html

Kacper Lewalski specjalizujący się w dystansie 800 m i biegający na 400 m Patryk Grzegorzewicz to kolejni młodzi zawodnicy, którzy będą reprezentować markę z charakterystyczną eNką. Z początkiem roku New Balance rozpoczął współpracę z biegającą na dystansie 1500 m Klaudią Kazimierską oraz 800-metrowcem Krzysztofem Różnickim. Marka realizuje w ten sposób zapowiedzi dot. rozbudowy NB Elite Team o młodych obiecujących sportowców, którzy przy jej wsparciu będą mogli nawiązać do sukcesów starszych i utytułowanych już kolegów z zespołu.

- Nawiązanie współpracy z Kacprem i Patrykiem jest realizacją szerszej strategii oraz działań marki mających na celu rozwój i promocję w Polsce biegania – dyscypliny szczególnie ważnej w historii New Balance – mówi Franciszek Romański, Sports Marketing Manager CEE w New Balance i dodaje: To wyraźny sygnał, że jako marka chcemy wspierać młodych obiecujących sportowców, którzy z naszą pomocą wkrótce będą w stanie nawiązać do największych sukcesów gwiazd polskiej lekkiej atletyki.

Lewalski, Grzegorzewicz i Różnicki zostali zaangażowani do najnowszej kampanii New Balance, w której zaprezentują nadchodzącą kolekcję lifestyle’ową, w tym m.in. odzież oraz zimowy model 754. Marka w ten sposób pokazuje, że nie boi się współpracy z przedstawicielami młodego pokolenia, dając im jednocześnie szansę na zaistnienie jako sportowcy i ludzie w świadomości szerszej publiczności.

- Stawiamy na pełnych pasji i motywacji przedstawicieli nowego pokolenia. Zgodnie z założeniami globalnej kampanii We Got Now, chcemy przedstawić ich sylwetki i poglądy oraz przekazać energię, która im towarzyszy, aby w ten sposób zachęcić młodych ludzi do aktywności fizycznej i podejmowania pozytywnych działań – bez oglądania się na innych – tłumaczy Iga Bielawski, Marketing Director CEE w New Balance, i dodaje: - Chcemy uchwycić ich wpływ na rzeczywistość, nie tylko na sport, lecz także na kulturę i modę. Dlatego pierwszym efektem współpracy jest lifestyle’owa sesja do nachodzącej kampanii New Balance. Ich czas jest teraz.

Kampania z młodymi sportowcami wystartuje 22 października i potrwa do 6 grudnia. Witryny sklepowe z zawodnikami będą eksponowane w 48 salonach New Balance w  Polsce. Autorką zdjęć do kampanii jest Kasia Mikołowicz (@dscll) za stylizację odpowiada Tycjana Acquasanta (@tycjana).

Kacper Lewalski skończył w maju dopiero 18 lat i obok Krzysztofa Różnickiego jest drugim polskim juniorem, który złamał w tym roku granicę 1.45 w biegu na 800 m. Przygodę ze sportem zaczynał od piłki nożnej, ale szybko przerzucił się na lekką atletykę. Na co dzień trenuje pod opieką Czesława Nagya w klubie MKS Truso Elbląg, a w kadrze narodowej pracuje z Krzysztofem Królem. Obecny sezon jest przełomowy dla Kacpra. Zaczął rok od szóstego miejsca na mistrzostwach świata juniorów w Kenii. Następnie w Tallinie został wicemistrzem Europy juniorów, ustępując tylko Różnickiemu. We wrześniu podczas Memoriału Kamili Skolimowskiej, który odbył się na Stadionie Śląskim w Chorzowie, po niesamowitym finiszu złamał granicę 1.45, poprawiając swój rekord życiowy o ponad dwie sekundy. Teraz wynosi on 1.44,84.

Patryk Grzegorzewicz to 19-latek specjalizujący się w biegu na 400 m. Pochodzi z Raciborza i pod okiem Piotra Morki reprezentuje lokalny klub MKS-SMS Victoria. Jest wielokrotnym medalistą mistrzostw Polski oraz brązowym medalistą w sztafecie szwedzkiej podczas mistrzostw Europy juniorów młodszych w Győr (2018). W 2019 zdobył złoto w sztafecie szwedzkiej oraz srebro w biegu na 400 m podczas olimpijskiego festiwalu młodzieży Europy w Baku. Rok 2021 to mistrzostwo Polski U20 w biegu na 400 m, powołanie do reprezentacji na igrzyska olimpijskie w Tokio oraz srebrny medal w sztafecie mieszanej 4 × 400 m na mistrzostwach świata juniorów w Nairobi. Rekord życiowy na 400 m to 46.84.

Marka New Balance konsekwentnie rozbudowuje team wyczynowych lekkoatletów. Utalentowana młodzież dołączyła do grona wielkich gwiazd Królowej Sportu. Jego wizytówką są sprinterki na 400 m wchodzące w skład reprezentacyjnej sztafety 4 × 400 m: Iga Baumgart-Witan, Małgorzata Hołub-Kowalik, Natalia Kaczmarek, Anna Kiełbasińska, Karolina Łozowska, Justyna Święty-Ersetic oraz Patrycja Wyciszkiewicz-Zawadzka. Słynne „Aniołki Matusińskiego” zdobyły m.in. srebrny medal na mistrzostwach świata w Dosze (2019) oraz złoto mistrzostw Europy w Berlinie (2018) oraz srebrny medal na igrzyskach w Tokio.

Do New Balance Team Elite należy też Karol Zalewski, halowy mistrz Polski w biegu na 400 metrów, mistrz świata w hali w sztafecie 4 × 400 metrów (2018) oraz złoty medalista w sztafecie mieszanej na igrzyskach olimpijskich w Tokio.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764