logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance

  PR 22.10.2021, przeczytano 286 razy
ilustracjastrzałka

Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlodzi-sportowcy-w-lifestyle%E2%80%99owej-kampanii-marki-new-balance,393488,artykul.html

Kacper Lewalski specjalizujący się w dystansie 800 m i biegający na 400 m Patryk Grzegorzewicz to kolejni młodzi zawodnicy, którzy będą reprezentować markę z charakterystyczną eNką. Z początkiem roku New Balance rozpoczął współpracę z biegającą na dystansie 1500 m Klaudią Kazimierską oraz 800-metrowcem Krzysztofem Różnickim. Marka realizuje w ten sposób zapowiedzi dot. rozbudowy NB Elite Team o młodych obiecujących sportowców, którzy przy jej wsparciu będą mogli nawiązać do sukcesów starszych i utytułowanych już kolegów z zespołu.

- Nawiązanie współpracy z Kacprem i Patrykiem jest realizacją szerszej strategii oraz działań marki mających na celu rozwój i promocję w Polsce biegania – dyscypliny szczególnie ważnej w historii New Balance – mówi Franciszek Romański, Sports Marketing Manager CEE w New Balance i dodaje: To wyraźny sygnał, że jako marka chcemy wspierać młodych obiecujących sportowców, którzy z naszą pomocą wkrótce będą w stanie nawiązać do największych sukcesów gwiazd polskiej lekkiej atletyki.

Lewalski, Grzegorzewicz i Różnicki zostali zaangażowani do najnowszej kampanii New Balance, w której zaprezentują nadchodzącą kolekcję lifestyle’ową, w tym m.in. odzież oraz zimowy model 754. Marka w ten sposób pokazuje, że nie boi się współpracy z przedstawicielami młodego pokolenia, dając im jednocześnie szansę na zaistnienie jako sportowcy i ludzie w świadomości szerszej publiczności.

- Stawiamy na pełnych pasji i motywacji przedstawicieli nowego pokolenia. Zgodnie z założeniami globalnej kampanii We Got Now, chcemy przedstawić ich sylwetki i poglądy oraz przekazać energię, która im towarzyszy, aby w ten sposób zachęcić młodych ludzi do aktywności fizycznej i podejmowania pozytywnych działań – bez oglądania się na innych – tłumaczy Iga Bielawski, Marketing Director CEE w New Balance, i dodaje: - Chcemy uchwycić ich wpływ na rzeczywistość, nie tylko na sport, lecz także na kulturę i modę. Dlatego pierwszym efektem współpracy jest lifestyle’owa sesja do nachodzącej kampanii New Balance. Ich czas jest teraz.

Kampania z młodymi sportowcami wystartuje 22 października i potrwa do 6 grudnia. Witryny sklepowe z zawodnikami będą eksponowane w 48 salonach New Balance w  Polsce. Autorką zdjęć do kampanii jest Kasia Mikołowicz (@dscll) za stylizację odpowiada Tycjana Acquasanta (@tycjana).

Kacper Lewalski skończył w maju dopiero 18 lat i obok Krzysztofa Różnickiego jest drugim polskim juniorem, który złamał w tym roku granicę 1.45 w biegu na 800 m. Przygodę ze sportem zaczynał od piłki nożnej, ale szybko przerzucił się na lekką atletykę. Na co dzień trenuje pod opieką Czesława Nagya w klubie MKS Truso Elbląg, a w kadrze narodowej pracuje z Krzysztofem Królem. Obecny sezon jest przełomowy dla Kacpra. Zaczął rok od szóstego miejsca na mistrzostwach świata juniorów w Kenii. Następnie w Tallinie został wicemistrzem Europy juniorów, ustępując tylko Różnickiemu. We wrześniu podczas Memoriału Kamili Skolimowskiej, który odbył się na Stadionie Śląskim w Chorzowie, po niesamowitym finiszu złamał granicę 1.45, poprawiając swój rekord życiowy o ponad dwie sekundy. Teraz wynosi on 1.44,84.

Patryk Grzegorzewicz to 19-latek specjalizujący się w biegu na 400 m. Pochodzi z Raciborza i pod okiem Piotra Morki reprezentuje lokalny klub MKS-SMS Victoria. Jest wielokrotnym medalistą mistrzostw Polski oraz brązowym medalistą w sztafecie szwedzkiej podczas mistrzostw Europy juniorów młodszych w Győr (2018). W 2019 zdobył złoto w sztafecie szwedzkiej oraz srebro w biegu na 400 m podczas olimpijskiego festiwalu młodzieży Europy w Baku. Rok 2021 to mistrzostwo Polski U20 w biegu na 400 m, powołanie do reprezentacji na igrzyska olimpijskie w Tokio oraz srebrny medal w sztafecie mieszanej 4 × 400 m na mistrzostwach świata juniorów w Nairobi. Rekord życiowy na 400 m to 46.84.

Marka New Balance konsekwentnie rozbudowuje team wyczynowych lekkoatletów. Utalentowana młodzież dołączyła do grona wielkich gwiazd Królowej Sportu. Jego wizytówką są sprinterki na 400 m wchodzące w skład reprezentacyjnej sztafety 4 × 400 m: Iga Baumgart-Witan, Małgorzata Hołub-Kowalik, Natalia Kaczmarek, Anna Kiełbasińska, Karolina Łozowska, Justyna Święty-Ersetic oraz Patrycja Wyciszkiewicz-Zawadzka. Słynne „Aniołki Matusińskiego” zdobyły m.in. srebrny medal na mistrzostwach świata w Dosze (2019) oraz złoto mistrzostw Europy w Berlinie (2018) oraz srebrny medal na igrzyskach w Tokio.

Do New Balance Team Elite należy też Karol Zalewski, halowy mistrz Polski w biegu na 400 metrów, mistrz świata w hali w sztafecie 4 × 400 metrów (2018) oraz złoty medalista w sztafecie mieszanej na igrzyskach olimpijskich w Tokio.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Polski stół” – kulinarna opowieść o Polsce dostępna w kolejnych językach
„Polski stół” autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej-Bolałek to ebook poświęcony historii kuchni narodowej oraz wykorzystywanych w niej produktom. Cyfrowa publikacja – zadanie publiczne współfinansowane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP w konkursie „Dyplomacja publiczna 2020 – nowy wymiar”, jest bezpłatnie dostępna już nie tylko po...
Kinguin wraz z BLIKIEM, jednym z najpopularniejszych w Polsce systemów płatności, rusza z akcją skierowaną do fanów gier video. Kampania będzie realizowana w trzech głównych obszarach. Pierwszym z nich jest konkurs, który stwarza szansę zostania streamerem i podpisania rocznego kontraktu z platformą Almost F4mous, zrzeszającą młodych twórców...
Dziadek do orzechów z kampanią „Przemoc to nie tradycja” dla Centrum Praw Kobiet
Agencja Dziadek do orzechów przygotowała nową kampanię dla Centrum Praw Kobiet z okazji międzynarodowej inicjatywy „16 dni akcji przeciwko przemocy”. Tym razem poruszony został temat wypowiedzenia przez Polskę Konwencji stambulskiej i obaw z tym związanych.
Z Propeller Film do Timecode Film Production
Do Timecode Film Production dołączyła kierowniczka produkcji - Renata Marszewska.
Provident ma plan na świąteczną radość w zimowej atmosferze
Provident startuje z kolejną, świąteczną odsłoną swojej kampanii opartej na popularnym przeboju z 2000 roku. Spoty pokazują, jak zapewnić zimową aurę i śnieg podczas zbliżających się świąt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764