logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance

  PR 22.10.2021, przeczytano 711 razy
ilustracjastrzałka

Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mlodzi-sportowcy-w-lifestyle%E2%80%99owej-kampanii-marki-new-balance,393488,artykul.html

Kacper Lewalski specjalizujący się w dystansie 800 m i biegający na 400 m Patryk Grzegorzewicz to kolejni młodzi zawodnicy, którzy będą reprezentować markę z charakterystyczną eNką. Z początkiem roku New Balance rozpoczął współpracę z biegającą na dystansie 1500 m Klaudią Kazimierską oraz 800-metrowcem Krzysztofem Różnickim. Marka realizuje w ten sposób zapowiedzi dot. rozbudowy NB Elite Team o młodych obiecujących sportowców, którzy przy jej wsparciu będą mogli nawiązać do sukcesów starszych i utytułowanych już kolegów z zespołu.

- Nawiązanie współpracy z Kacprem i Patrykiem jest realizacją szerszej strategii oraz działań marki mających na celu rozwój i promocję w Polsce biegania – dyscypliny szczególnie ważnej w historii New Balance – mówi Franciszek Romański, Sports Marketing Manager CEE w New Balance i dodaje: To wyraźny sygnał, że jako marka chcemy wspierać młodych obiecujących sportowców, którzy z naszą pomocą wkrótce będą w stanie nawiązać do największych sukcesów gwiazd polskiej lekkiej atletyki.

Lewalski, Grzegorzewicz i Różnicki zostali zaangażowani do najnowszej kampanii New Balance, w której zaprezentują nadchodzącą kolekcję lifestyle’ową, w tym m.in. odzież oraz zimowy model 754. Marka w ten sposób pokazuje, że nie boi się współpracy z przedstawicielami młodego pokolenia, dając im jednocześnie szansę na zaistnienie jako sportowcy i ludzie w świadomości szerszej publiczności.

- Stawiamy na pełnych pasji i motywacji przedstawicieli nowego pokolenia. Zgodnie z założeniami globalnej kampanii We Got Now, chcemy przedstawić ich sylwetki i poglądy oraz przekazać energię, która im towarzyszy, aby w ten sposób zachęcić młodych ludzi do aktywności fizycznej i podejmowania pozytywnych działań – bez oglądania się na innych – tłumaczy Iga Bielawski, Marketing Director CEE w New Balance, i dodaje: - Chcemy uchwycić ich wpływ na rzeczywistość, nie tylko na sport, lecz także na kulturę i modę. Dlatego pierwszym efektem współpracy jest lifestyle’owa sesja do nachodzącej kampanii New Balance. Ich czas jest teraz.

Kampania z młodymi sportowcami wystartuje 22 października i potrwa do 6 grudnia. Witryny sklepowe z zawodnikami będą eksponowane w 48 salonach New Balance w  Polsce. Autorką zdjęć do kampanii jest Kasia Mikołowicz (@dscll) za stylizację odpowiada Tycjana Acquasanta (@tycjana).

Kacper Lewalski skończył w maju dopiero 18 lat i obok Krzysztofa Różnickiego jest drugim polskim juniorem, który złamał w tym roku granicę 1.45 w biegu na 800 m. Przygodę ze sportem zaczynał od piłki nożnej, ale szybko przerzucił się na lekką atletykę. Na co dzień trenuje pod opieką Czesława Nagya w klubie MKS Truso Elbląg, a w kadrze narodowej pracuje z Krzysztofem Królem. Obecny sezon jest przełomowy dla Kacpra. Zaczął rok od szóstego miejsca na mistrzostwach świata juniorów w Kenii. Następnie w Tallinie został wicemistrzem Europy juniorów, ustępując tylko Różnickiemu. We wrześniu podczas Memoriału Kamili Skolimowskiej, który odbył się na Stadionie Śląskim w Chorzowie, po niesamowitym finiszu złamał granicę 1.45, poprawiając swój rekord życiowy o ponad dwie sekundy. Teraz wynosi on 1.44,84.

Patryk Grzegorzewicz to 19-latek specjalizujący się w biegu na 400 m. Pochodzi z Raciborza i pod okiem Piotra Morki reprezentuje lokalny klub MKS-SMS Victoria. Jest wielokrotnym medalistą mistrzostw Polski oraz brązowym medalistą w sztafecie szwedzkiej podczas mistrzostw Europy juniorów młodszych w Győr (2018). W 2019 zdobył złoto w sztafecie szwedzkiej oraz srebro w biegu na 400 m podczas olimpijskiego festiwalu młodzieży Europy w Baku. Rok 2021 to mistrzostwo Polski U20 w biegu na 400 m, powołanie do reprezentacji na igrzyska olimpijskie w Tokio oraz srebrny medal w sztafecie mieszanej 4 × 400 m na mistrzostwach świata juniorów w Nairobi. Rekord życiowy na 400 m to 46.84.

Marka New Balance konsekwentnie rozbudowuje team wyczynowych lekkoatletów. Utalentowana młodzież dołączyła do grona wielkich gwiazd Królowej Sportu. Jego wizytówką są sprinterki na 400 m wchodzące w skład reprezentacyjnej sztafety 4 × 400 m: Iga Baumgart-Witan, Małgorzata Hołub-Kowalik, Natalia Kaczmarek, Anna Kiełbasińska, Karolina Łozowska, Justyna Święty-Ersetic oraz Patrycja Wyciszkiewicz-Zawadzka. Słynne „Aniołki Matusińskiego” zdobyły m.in. srebrny medal na mistrzostwach świata w Dosze (2019) oraz złoto mistrzostw Europy w Berlinie (2018) oraz srebrny medal na igrzyskach w Tokio.

Do New Balance Team Elite należy też Karol Zalewski, halowy mistrz Polski w biegu na 400 metrów, mistrz świata w hali w sztafecie 4 × 400 metrów (2018) oraz złoty medalista w sztafecie mieszanej na igrzyskach olimpijskich w Tokio.

Źródło: New Balance

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Zenith ponownie z Obi
Agencja mediowa Zenith, należąca do Publicis Groupe, wygrywa wieloatapowy przetarg mediowy na obsługę marki OBI w Polsce. Czas trwania umowy oraz lista podmiotów biorących udział w przetargu nie została ujawniona.
Super Prezenty i Persona Cars razem z misją u Świętego Mikołaja
8 grudnia osiem sportowych samochodów wyruszy w podróż do Laponii ze specjalną misją charytatywną polegającą na dostarczeniu listów do Świętego Mikołaja oraz przywiezieniu z powrotem prezentów dla dzieci – podopiecznych Fundacji Dziecięca Fantazja. W trakcie Gwiazdki z Fantazją – corocznego wydarzenia dla chorych i niepełnosprawnych dzieci,...
Streetcom dla nowego produktu STR8
Agencja Streetcom wygrała przetarg na launch nowego zapachu STR8 o nazwie GAME i odpowiada za prowadzenie social media oraz realizację kampanii Influencer marketingowej dla tej nowości.
Podsumowanie kampanię ostrzegającą przed oszustwami #Narekrutera
145 438 wiadomości ostrzegających przed oszustwami #NaRekrutera, 3,5 mln odsłon materiałów informacyjnych w internecie, 37 publikacji w mediach. Choć akcja informacyjno-edukacyjna „Nie daj się oszukać #NaRekrutera” zainicjowana przez Gi Group Holding oficjalnie się zakończyła, budowanie świadomości ryzyk związanych z poszukiwaniem pracy pozostanie dobrą...
Domowe historie w kampanii Electrolux
Electrolux startuje z nową kampanią „Domowe historie”. To kolejna odsłona działań marki zachęcających konsumentów do mądrego korzystania z zasobów planety i proekologicznych wyborów w życiu codziennym. Osią kampanii jest cykl 8 filmów z udziałem Olgi Kalickiej i Macieja Musiała, w której popularne serialowe małżeństwo, na przykładzie sprzętów Electrolux z linii...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764