logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Myfreedomday 2020: młodzież walczy ze współczesnym niewolnictwem

  PR 21.02.2020, przeczytano 554 razy

Tegoroczna kampania CNN – #MyFreedomDay, skupiająca młodych ludzi z całego świata w celu zwiększania świadomości na temat współczesnego niewolnictwa, odbędzie się 11 marca w środę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/myfreedomday-2020%3A-mlodziez-walczy-ze-wspolczesnym-niewolnictwem,385791,artykul.html

W tym roku będzie miała miejsce już czwarta edycja wydarzenia, a chęć udziału zadeklarowały tysiące młodych osób z różnych szkół i społeczności lokalnych, z ponad stu krajów na sześciu kontynentach. Akcja ma zwrócić uwagę na problem 40 milionów ludzi, którzy obecnie są w niewoli.

CNN w ramach akcji zadaje pytanie: „Czym dla Ciebie jest wolność?” i tym samym zachęca uczniów do podzielenia się swoimi odpowiedziami w mediach społecznościowych poprzez komentarze, zdjęcia lub materiały wideo oznaczone hashtagiem #MyFreedomDay.

11 marca materiały te zostaną opublikowane na www.cnn.com/myfreedom oraz na profilach społecznościowych CNN, takich jak Facebook, Twitter i Instagram. Ponadto międzynarodowi korespondenci CNN będą prowadzić relacje na żywo z całego świata ze szkół w Azji, Afryce, Europie i Ameryce Północnej.

CNN International przygotuje specjalne programy prezentujące aktywność i wydarzenia organizowane przez uczniów, a także przesłania i deklaracje celebrytów zaangażowanych w projekt. Program specjalny będzie miał swoją premierę 11 marca o godz. 6:30 CET. Powtórki zostaną wyemitowane 12 marca o godz. 9:30 CET oraz przez cały weekend.  

#MyFreedomDay jest częścią projektu CNN Freedom Project, który ma na celu zwrócenie uwagi społeczności międzynarodowej na problem handlu ludźmi i powstrzymanie tego procederu o szacowanej wartości 150 miliardów dolarów rocznie.

Źródło: CNN Freedom Project

www.cnn.com/freedom

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764