logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MM Druk Serwis odświeża wizerunek

  PR 01.08.2018, przeczytano 1418 razy
ilustracjastrzałka

Proces wdrażania rebrandingu marki MMDS właśnie się zakończył. Punktem wyjścia do przeprowadzonych zmian było wyłonienie w strukturze firmy trzeciego działu; obok MMDS Print Management oraz MMDS Machines powstał MMDS Consumables, dostarczający materiały poligraficzne do druku offsetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mm-druk-serwis-odswieza-wizerunek,37455,artykul.html

- Wygenerowaliśmy mocne i słabe strony naszej firmy. Wzmocniliśmy atuty, wskazaliśmy działania naprawcze - w efekcie zmodyfikowaliśmy strategię spółki. Pochyliliśmy się nad tym, co jest najważniejsze dla naszych klientów i po przeprowadzeniu analizy wiemy, że jest to doradztwo, pomoc w wyborze i w efekcie dostarczenie optymalnych rozwiązań w zakresie poligrafii – mówi Tomasz Marczewski z MMDS.

ilustracjastrzałka

- Wewnętrzna ewolucja stała się motorem napędowym do kolejnego etapu, czyli odświeżenia systemu identyfikacji wizualnej. Logo zostało poddane liftingowi, dzięki czemu osiągnęliśmy nowoczesną lekkość we wszystkich elementach graficznych. Każdy z działów MMDS otrzymał własną dedykowaną stronę internetową, dodatkowo powstała wspólna strona korporacyjna, połączona z profilami w mediach społecznościowych, co umożliwia wielotorową komunikację z otoczeniem. W ten etap zmian wpisuje się też nowo powstałe wirtualne biuro prasowe, w którym dostępne są także wiadomości eksperckie z branży poligraficznej. W te działania wpisuje się szereg szkoleń, dedykowanych bezpośrednim potrzebom pracowników MMDS. Zwróciliśmy uwagę na podniesienie umiejętności sprzedażowych, zwiększenie kompetencji komunikacyjnych, a w najogólniejszym kontekście na współpracę pomiędzy działami. Warsztaty dedykowane kadrze managerskiej dotyczyły zarządzania zmianą, w ich trakcie wzmocniona została wiedza w zakresie procesów zarządzania, motywacji czy planów rozwojowych organizacji. Natomiast warsztaty dla działów handlowych dotyczyły optymalizacji procesów i standardów działania w kontekście metod wdrażania pomysłów, wymiany poglądów czy stylów negocjacyjnych - tłumaczy Joanna Marczewska z MMDS.

ilustracjastrzałka

Źródło: MM Druk Serwis

www.mmds.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ko_konsulting

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mark Andy wprowadza do oferty nową serię maszyn fleksograficznych – Evolution
Firma Mark Andy poinformowała o wprowadzeniu do swojego portfolio maszyn fleksograficznych nowej rodziny urządzeń – Evolution Series. Bazują one na sprawdzonej platformie technologiczno-inżynieryjnej amerykańskiego producenta, oferując skalowalność umożliwiającą z jednej strony korzystanie w pełni z obecnego potencjału maszyn, z drugiej zaś – ich rozbudowę w...
Sun Chemical poinformował o podpisaniu umowy na zasadach wyłączności z niemieckim producentem farb graficznych – Epple Druckfarben. Porozumienie zakłada, że obie firmy podejmą wspólne działania w celu zapewnienia globalnej dostępności wytwarzanych przez Epple offsetowych farb z serii BoFood Organic, przeznaczonych do bezpośredniego kontaktu z żywnością.  ...
Ploter Anapurna H1650i LED w firmie Kandela Lighting
Od kilku miesięcy w firmie Kandela Lighting ze Szczecina, specjalizującej się w projektowaniu, produkcji oraz instalowaniu różnego rodzaju rozwiązań oświetleniowych, pracuje wielkoformatowy ploter inkjetowy Agfa Anapurna H1650i LED. Jest wykorzystywany do bezpośredniego zadrukowywania elementów lamp, przede wszystkim abażurów, jak również nowych produktów w ofercie...
Polacy w zasięgu wzroku we wszystkich biurach poselskich – kreatywna wysyłka Chroma.pl
Już 13 października Polacy pójdą do urn wyborczych. Przed nami krótka, lecz niewątpliwie zacięta walka o fotele parlamentarne. Drukarnia internetowa Chroma.pl postanowiła przypomnieć przyszłym parlamentarzystom o tym, że polityka to wspólna sprawa.
Drukarnia Internetowa Viperprint ponownie wybiera HP Indigo
Drukarnia internetowa ViperPrint po raz kolejny sięgnęła po sprawdzone rozwiązanie rozszerzające możliwości produkcyjne firmy. Tym razem wybrany został model półformatowy - HP Indigo 12000.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764