logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MM Druk Serwis odświeża wizerunek

  PR 01.08.2018, przeczytano 1192 razy
ilustracjastrzałka

Proces wdrażania rebrandingu marki MMDS właśnie się zakończył. Punktem wyjścia do przeprowadzonych zmian było wyłonienie w strukturze firmy trzeciego działu; obok MMDS Print Management oraz MMDS Machines powstał MMDS Consumables, dostarczający materiały poligraficzne do druku offsetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mm-druk-serwis-odswieza-wizerunek,37455,artykul.html

- Wygenerowaliśmy mocne i słabe strony naszej firmy. Wzmocniliśmy atuty, wskazaliśmy działania naprawcze - w efekcie zmodyfikowaliśmy strategię spółki. Pochyliliśmy się nad tym, co jest najważniejsze dla naszych klientów i po przeprowadzeniu analizy wiemy, że jest to doradztwo, pomoc w wyborze i w efekcie dostarczenie optymalnych rozwiązań w zakresie poligrafii – mówi Tomasz Marczewski z MMDS.

ilustracjastrzałka

- Wewnętrzna ewolucja stała się motorem napędowym do kolejnego etapu, czyli odświeżenia systemu identyfikacji wizualnej. Logo zostało poddane liftingowi, dzięki czemu osiągnęliśmy nowoczesną lekkość we wszystkich elementach graficznych. Każdy z działów MMDS otrzymał własną dedykowaną stronę internetową, dodatkowo powstała wspólna strona korporacyjna, połączona z profilami w mediach społecznościowych, co umożliwia wielotorową komunikację z otoczeniem. W ten etap zmian wpisuje się też nowo powstałe wirtualne biuro prasowe, w którym dostępne są także wiadomości eksperckie z branży poligraficznej. W te działania wpisuje się szereg szkoleń, dedykowanych bezpośrednim potrzebom pracowników MMDS. Zwróciliśmy uwagę na podniesienie umiejętności sprzedażowych, zwiększenie kompetencji komunikacyjnych, a w najogólniejszym kontekście na współpracę pomiędzy działami. Warsztaty dedykowane kadrze managerskiej dotyczyły zarządzania zmianą, w ich trakcie wzmocniona została wiedza w zakresie procesów zarządzania, motywacji czy planów rozwojowych organizacji. Natomiast warsztaty dla działów handlowych dotyczyły optymalizacji procesów i standardów działania w kontekście metod wdrażania pomysłów, wymiany poglądów czy stylów negocjacyjnych - tłumaczy Joanna Marczewska z MMDS.

ilustracjastrzałka

Źródło: MM Druk Serwis

www.mmds.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ko_konsulting

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sun Chemical poinformowała o podniesieniu – z dniem 15 maja 2019 roku – cen na produkowane przez firmę i oferowane na rynku północnoamerykańskim farby oraz lakiery utrwalane energią, jak również na lakiery wodne i solwentowe.
Océ Prostream 1000 przyspieszy produkcję wysokiej jakości książek
Canon prezentuje udoskonaloną drukarkę atramentową na papier ciągły Océ ProStream 1000 oraz informuje o dwóch instalacjach tego modelu u klientów z regionu EMEA, zajmujących się drukiem wydawniczym i promocyjnym.
Label Center wybiera system Durst Tau 330E
Inwestycja w jednoprzebiegową, cyfrową maszynę do druku w technologii inkjet Durst Tau 330E okazała się być najlepszą decyzją podjętą przez start-up Label Center, znajdującego się na krzywej zrównoważonego wzrostu i który szacuje, że jego liczba pracowników potroi się w przeciągu pięciu lat.
Podsumowanie 5 edycji konferencji Label Innovations
5. edycja konferencji Label Innovations odbyła się w duchu ekologicznych innowacji oraz kreatywnych inspiracji, której uczestnicy dali upust podczas warsztatów kreatywnych.
Siła spotkań na Targach Packaging Innovations: Podsumowanie
Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, które odbyły się w dniach 2-3 kwietnia 2019 r. w EXPO XXI Warszawa udowodniły, że jedna rozmowa lub jedno spotkanie warte jest więcej niż setki wysłanych maili. Świadczy o tym bardzo duże zainteresowanie Targami, które przez wielu uznawane są za najciekawsze wydarzenie branży opakowań w Europie Środkowej....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764