logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MM Druk Serwis odświeża wizerunek

  PR 01.08.2018, przeczytano 1618 razy
ilustracjastrzałka

Proces wdrażania rebrandingu marki MMDS właśnie się zakończył. Punktem wyjścia do przeprowadzonych zmian było wyłonienie w strukturze firmy trzeciego działu; obok MMDS Print Management oraz MMDS Machines powstał MMDS Consumables, dostarczający materiały poligraficzne do druku offsetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mm-druk-serwis-odswieza-wizerunek,37455,artykul.html

- Wygenerowaliśmy mocne i słabe strony naszej firmy. Wzmocniliśmy atuty, wskazaliśmy działania naprawcze - w efekcie zmodyfikowaliśmy strategię spółki. Pochyliliśmy się nad tym, co jest najważniejsze dla naszych klientów i po przeprowadzeniu analizy wiemy, że jest to doradztwo, pomoc w wyborze i w efekcie dostarczenie optymalnych rozwiązań w zakresie poligrafii – mówi Tomasz Marczewski z MMDS.

ilustracjastrzałka

- Wewnętrzna ewolucja stała się motorem napędowym do kolejnego etapu, czyli odświeżenia systemu identyfikacji wizualnej. Logo zostało poddane liftingowi, dzięki czemu osiągnęliśmy nowoczesną lekkość we wszystkich elementach graficznych. Każdy z działów MMDS otrzymał własną dedykowaną stronę internetową, dodatkowo powstała wspólna strona korporacyjna, połączona z profilami w mediach społecznościowych, co umożliwia wielotorową komunikację z otoczeniem. W ten etap zmian wpisuje się też nowo powstałe wirtualne biuro prasowe, w którym dostępne są także wiadomości eksperckie z branży poligraficznej. W te działania wpisuje się szereg szkoleń, dedykowanych bezpośrednim potrzebom pracowników MMDS. Zwróciliśmy uwagę na podniesienie umiejętności sprzedażowych, zwiększenie kompetencji komunikacyjnych, a w najogólniejszym kontekście na współpracę pomiędzy działami. Warsztaty dedykowane kadrze managerskiej dotyczyły zarządzania zmianą, w ich trakcie wzmocniona została wiedza w zakresie procesów zarządzania, motywacji czy planów rozwojowych organizacji. Natomiast warsztaty dla działów handlowych dotyczyły optymalizacji procesów i standardów działania w kontekście metod wdrażania pomysłów, wymiany poglądów czy stylów negocjacyjnych - tłumaczy Joanna Marczewska z MMDS.

ilustracjastrzałka

Źródło: MM Druk Serwis

www.mmds.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ko_konsulting

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Grafmasz produkuje maszyny do kaszerowania i okładek twardych
Polski producent i importer maszyn introligatorskich rozpoczął produkcję urządzeń do oprawy twardej. Maszyny zostały opracowane na bazie wieloletniego doświadczenia we wdrażaniu w polskich drukarniach i introligatorniach podobnych rozwiązań od zagranicznych dostawców. Posiadane doświadczenie pozwoliło na wprowadzenie szeregu usprawnień do oferowanych maszyn, które...
ROQ&PRINT sitodruk w najlepszym rytmie – debiut marki ROQ na polskim rynku
ROQ to globalna marka i światowy lider w produkcji urządzeń do druku na tekstyliach. Od ponad 30 lat dostarcza wysokiej jakości innowacyjne rozwiązania do produkcji sitodrukowej oraz druku cyfrowego. W roku 1984 r. firma stworzyła pierwszą automatyczną obrotową maszynę do sitodruku. Od początku istnienia kieruje się zasadami zrównoważonego rozwoju, prymatu jakości,...
Łączona instalacja HP Indigo 30000 i Scodix Ultra 202
Taka konfiguracja to pionierskie rozwiązanie, na które nie zdecydował się jeszcze nikt w Polsce, a nawet w tej części Europy. Cieszyńskie Zakłady Kartoniarskie, które wybrały do swojego parku maszynowego maszyny cyfrowe HP Indigo 30000 oraz Scodix Ultra 202, są pierwszą firmą opakowaniową w regionie, która zaimplementowała taką cyfrową linię produkcyjną.
(R)ewolucja z Mark Andy – etykiety wielokolorowe w firmie Fleksograf
Zainstalowana w drukarni FleksoGraf w Tomaszowie Mazowieckim maszyna Evolution Series Mark Andy to trzecie urządzenie z tej serii w naszym kraju. Jak zapewnia Marcin Jakóbczyk - właściciel przedsiębiorstwa, firma Mark Andy okazała się nie tylko profesjonalnym sprzedawcą w tej transakcji, ale stała się dla drukarni partnerem. Poza tym wdrożenie, mimo ogólnoświatowej...
Antybakteryjny i antywirusowy lakier wodny Varcotec Lock 3 z certyfikatem Qualitylabs
Jak informuje firma Printline – polski dystrybutor materiałów eksploatacyjnych dla branży poligraficznej, oferowany przez nią antybakteryjny i antywirusowy lakier wodny Varcotec Lock 3 uzyskał certyfikat wydany przez niezależne niemieckie laboratorium QualityLabs z Norymbergi, stwierdzający jego 99,99% skuteczność w zwalczaniu bakterii gronkowca złocistego. Laboratorium w swoich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764