logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MM Druk Serwis odświeża wizerunek

  PR 01.08.2018, przeczytano 1786 razy
ilustracjastrzałka

Proces wdrażania rebrandingu marki MMDS właśnie się zakończył. Punktem wyjścia do przeprowadzonych zmian było wyłonienie w strukturze firmy trzeciego działu; obok MMDS Print Management oraz MMDS Machines powstał MMDS Consumables, dostarczający materiały poligraficzne do druku offsetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mm-druk-serwis-odswieza-wizerunek,37455,artykul.html

- Wygenerowaliśmy mocne i słabe strony naszej firmy. Wzmocniliśmy atuty, wskazaliśmy działania naprawcze - w efekcie zmodyfikowaliśmy strategię spółki. Pochyliliśmy się nad tym, co jest najważniejsze dla naszych klientów i po przeprowadzeniu analizy wiemy, że jest to doradztwo, pomoc w wyborze i w efekcie dostarczenie optymalnych rozwiązań w zakresie poligrafii – mówi Tomasz Marczewski z MMDS.

ilustracjastrzałka

- Wewnętrzna ewolucja stała się motorem napędowym do kolejnego etapu, czyli odświeżenia systemu identyfikacji wizualnej. Logo zostało poddane liftingowi, dzięki czemu osiągnęliśmy nowoczesną lekkość we wszystkich elementach graficznych. Każdy z działów MMDS otrzymał własną dedykowaną stronę internetową, dodatkowo powstała wspólna strona korporacyjna, połączona z profilami w mediach społecznościowych, co umożliwia wielotorową komunikację z otoczeniem. W ten etap zmian wpisuje się też nowo powstałe wirtualne biuro prasowe, w którym dostępne są także wiadomości eksperckie z branży poligraficznej. W te działania wpisuje się szereg szkoleń, dedykowanych bezpośrednim potrzebom pracowników MMDS. Zwróciliśmy uwagę na podniesienie umiejętności sprzedażowych, zwiększenie kompetencji komunikacyjnych, a w najogólniejszym kontekście na współpracę pomiędzy działami. Warsztaty dedykowane kadrze managerskiej dotyczyły zarządzania zmianą, w ich trakcie wzmocniona została wiedza w zakresie procesów zarządzania, motywacji czy planów rozwojowych organizacji. Natomiast warsztaty dla działów handlowych dotyczyły optymalizacji procesów i standardów działania w kontekście metod wdrażania pomysłów, wymiany poglądów czy stylów negocjacyjnych - tłumaczy Joanna Marczewska z MMDS.

ilustracjastrzałka

Źródło: MM Druk Serwis

www.mmds.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ko_konsulting

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Akademia Zarządzania Barwą, organizowana przez wydawnictwo Polski Drukarz Sp. z o.o., to w tym roku kolejne branżowe spotkanie online, w którym w ostatnim czasie wzięła udział firma Sun Chemical.  Tematem jej prezentacji podczas tego wydarzenia był zestaw aplikacji i usług, jakie oferuje swoim klientom pod wspólną nazwą SunColorBox. Sun Chemical był jednocześnie...
Pionierski rozwój - druk cyfrowy na elastycznych i rozciągliwych foliach
Koenig & Bauer rozpoczyna współpracę na rzecz dalszego rozwoju RotaJET
Pandemia Covid 19, która w ostatnich tygodniach ponownie zaostrzyła swój przebieg w większości krajów, podobnie jak w wielu innych sektorach odcisnęła wyraźne piętno także na wynikach biznesowych Grupy Koenig & Bauer. W trzecim kwartale poziom zamówień spadł o 13,8% w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego do poziomu 232,6 mln EUR, z kolei...
Automatyczna linia do oprawy w spiralę zamykaną PBW 580S w firmie Ornavi
Firma Ornavi z siedzibą w Kielcach w województwie świętokrzyskim swoją działalność rozpoczęła w 1994 i od tego czasu funkcjonuje z sukcesami na rynku poligraficznym świadcząc usługi dla drukarni i agencji reklamowych.
Konica Minolta rozszerza rodzinę Bizhub
Firma Konica Minolta rozszerza ofertę sprzętu drukującego z nowej rodziny EagleH-BK o sześć kolejnych modeli. Monochromatyczne drukarki A3 bizhub 750i, bizhub 650i oraz bizhub 450i – wchodzą do sprzedaży już dziś. Kolejne – bizhub 550i, 360i oraz 300i – swoją premierę będą miały na przełomie grudnia 2020/stycznia 2021.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764