logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MM Druk Serwis odświeża wizerunek

  PR 01.08.2018, przeczytano 2307 razy
ilustracjastrzałka

Proces wdrażania rebrandingu marki MMDS właśnie się zakończył. Punktem wyjścia do przeprowadzonych zmian było wyłonienie w strukturze firmy trzeciego działu; obok MMDS Print Management oraz MMDS Machines powstał MMDS Consumables, dostarczający materiały poligraficzne do druku offsetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mm-druk-serwis-odswieza-wizerunek,37455,artykul.html

- Wygenerowaliśmy mocne i słabe strony naszej firmy. Wzmocniliśmy atuty, wskazaliśmy działania naprawcze - w efekcie zmodyfikowaliśmy strategię spółki. Pochyliliśmy się nad tym, co jest najważniejsze dla naszych klientów i po przeprowadzeniu analizy wiemy, że jest to doradztwo, pomoc w wyborze i w efekcie dostarczenie optymalnych rozwiązań w zakresie poligrafii – mówi Tomasz Marczewski z MMDS.

ilustracjastrzałka

- Wewnętrzna ewolucja stała się motorem napędowym do kolejnego etapu, czyli odświeżenia systemu identyfikacji wizualnej. Logo zostało poddane liftingowi, dzięki czemu osiągnęliśmy nowoczesną lekkość we wszystkich elementach graficznych. Każdy z działów MMDS otrzymał własną dedykowaną stronę internetową, dodatkowo powstała wspólna strona korporacyjna, połączona z profilami w mediach społecznościowych, co umożliwia wielotorową komunikację z otoczeniem. W ten etap zmian wpisuje się też nowo powstałe wirtualne biuro prasowe, w którym dostępne są także wiadomości eksperckie z branży poligraficznej. W te działania wpisuje się szereg szkoleń, dedykowanych bezpośrednim potrzebom pracowników MMDS. Zwróciliśmy uwagę na podniesienie umiejętności sprzedażowych, zwiększenie kompetencji komunikacyjnych, a w najogólniejszym kontekście na współpracę pomiędzy działami. Warsztaty dedykowane kadrze managerskiej dotyczyły zarządzania zmianą, w ich trakcie wzmocniona została wiedza w zakresie procesów zarządzania, motywacji czy planów rozwojowych organizacji. Natomiast warsztaty dla działów handlowych dotyczyły optymalizacji procesów i standardów działania w kontekście metod wdrażania pomysłów, wymiany poglądów czy stylów negocjacyjnych - tłumaczy Joanna Marczewska z MMDS.

ilustracjastrzałka

Źródło: MM Druk Serwis

www.mmds.pl


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: ko_konsulting

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764