logo
WIADOMOŚCI

MM Druk Serwis odświeża wizerunek

  PR 01.08.2018, przeczytano 1075 razy
ilustracjastrzałka

Proces wdrażania rebrandingu marki MMDS właśnie się zakończył. Punktem wyjścia do przeprowadzonych zmian było wyłonienie w strukturze firmy trzeciego działu; obok MMDS Print Management oraz MMDS Machines powstał MMDS Consumables, dostarczający materiały poligraficzne do druku offsetowego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mm-druk-serwis-odswieza-wizerunek,37455,artykul.html

- Wygenerowaliśmy mocne i słabe strony naszej firmy. Wzmocniliśmy atuty, wskazaliśmy działania naprawcze - w efekcie zmodyfikowaliśmy strategię spółki. Pochyliliśmy się nad tym, co jest najważniejsze dla naszych klientów i po przeprowadzeniu analizy wiemy, że jest to doradztwo, pomoc w wyborze i w efekcie dostarczenie optymalnych rozwiązań w zakresie poligrafii – mówi Tomasz Marczewski z MMDS.

ilustracjastrzałka

- Wewnętrzna ewolucja stała się motorem napędowym do kolejnego etapu, czyli odświeżenia systemu identyfikacji wizualnej. Logo zostało poddane liftingowi, dzięki czemu osiągnęliśmy nowoczesną lekkość we wszystkich elementach graficznych. Każdy z działów MMDS otrzymał własną dedykowaną stronę internetową, dodatkowo powstała wspólna strona korporacyjna, połączona z profilami w mediach społecznościowych, co umożliwia wielotorową komunikację z otoczeniem. W ten etap zmian wpisuje się też nowo powstałe wirtualne biuro prasowe, w którym dostępne są także wiadomości eksperckie z branży poligraficznej. W te działania wpisuje się szereg szkoleń, dedykowanych bezpośrednim potrzebom pracowników MMDS. Zwróciliśmy uwagę na podniesienie umiejętności sprzedażowych, zwiększenie kompetencji komunikacyjnych, a w najogólniejszym kontekście na współpracę pomiędzy działami. Warsztaty dedykowane kadrze managerskiej dotyczyły zarządzania zmianą, w ich trakcie wzmocniona została wiedza w zakresie procesów zarządzania, motywacji czy planów rozwojowych organizacji. Natomiast warsztaty dla działów handlowych dotyczyły optymalizacji procesów i standardów działania w kontekście metod wdrażania pomysłów, wymiany poglądów czy stylów negocjacyjnych - tłumaczy Joanna Marczewska z MMDS.

ilustracjastrzałka

Źródło: MM Druk Serwis

www.mmds.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: ko_konsulting

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Stora Enso: Karton Cupforma Dairy 2PE w opakowaniach Tnuva
Stora Enso poinformowała, że w ostatnim czasie stworzony przez nią proekologiczny karton Performa Dairy 2PE znalazł zastosowanie przy wytwarzaniu opakowań na dania deserowe marki Tnuva – największego producenta mleczarskiego w Izraelu. Opakowania dostarczane są przez firmę Copy Center z Hajfy, która w związku z tym zrealizowała znaczące inwestycje w celu wdrożenia materiałów...
Mediadruckwerk jednym z pierwszych użytkowników maszyny Fujifilm Jet Press 750S
W połowie listopada br. w ofercie Fujifilm pojawiła się nowej generacji półformatowa maszyna inkjetowa – Jet Press 750S. Dostawca kompleksowych usług poligraficznych – firma Mediadruckwerk z Hamburga – stał się jej pierwszym użytkownikiem w Niemczech i jednym z pierwszych w Europie.
Ricoh Pro VC70000: System na papier ciągły na Hunkeler Innovationdays 2019
W lutym 2019 roku podczas odbywających się w Lucernie Hunkeler Innovationdays 2019 Ricoh po raz pierwszy zaprezentuje publicznie atramentowy system na papier ciągły Pro VC70000. Podczas wydarzenia będzie można również przekonać się, w jaki sposób funkcjonuje nowa innowacyjna technologia suszenia, opracowana z myślą o tym modelu. To rozwiązanie jest obecnie w trakcie procedury...
Sun Chemical poinformował o podniesieniu – z dniem 15 stycznia 2019 roku – cen na produkowane przez firmę rozpuszczalnikowe i wodne farby ciekłe, sprzedawane na rynku europejskim.
Ekskluzywny kalendarz VIP firmy Agfa na rok 2019
Ekskluzywny kalendarz VIP firmy Agfa, przeznaczony dla jej klientów i partnerów biznesowych stał się już tradycją. Jego przyszłoroczna edycja – podobnie jak w latach ubiegłych – została przygotowana z udziałem innowacyjnych rozwiązań technologicznych tego producenta i wykonana przez ich użytkowników z Belgii. Tematem przewodnim kalendarza są...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone