logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MMD prezentuje portfolio monitorów Philips

  PR 04.01.2016, przeczytano 1618 razy
ilustracja

Producenci monitorów wciąż zaskakują innowacyjnymi rozwiązaniami, a na rynku nie brakuje modeli zarówno z podstawowymi funkcjami, jak i wyposażonych w zaawansowane technologie. Zróżnicowanie na sklepowej półce jest coraz większe, a na znaczeniu zyskują usprawnienia techniczne, ale także design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mmd-prezentuje-portfolio-monitorow-philips,26989,artykul.html

Przed dokonaniem wyboru ważne jest precyzyjne określenie swoich oczekiwań. Jeśli wiemy, jaka jest specyfika naszej pracy z ekranem, jak wysoko cenimy sobie czynniki tj. produktywność, wykończenie zewnętrzne czy wpływ monitora na zdrowie, dopasowanie odpowiedniego dla nas modelu stanie się dużo prostsze. Firma MMD, zajmująca się globalną sprzedażą i marketingiem monitorów PHILIPS, przedstawia zróżnicowane portfolio monitorów do określonych zastosowań.


PHILIPS 275C5QHSGW: Stylowy design i kolorowa poświata


PHILIPS 275C5QHSGW
jest monitorem odpowiednim dla osób ceniących nowoczesny design połączony z innowacyjną technologią. 27-calowy monitor z podstawą Ambiglow pozwala emitować światło wokół podstawy, które synchronizuje się z treściami wyświetlanymi na monitorze. Analizując obraz wyświetlany na ekranie, dostosowuje kolor i jasność światła. Dotykowe menu jest proste w obsłudze, a ustawienia mogą być spersonalizowane w zależności od potrzeb odbiorcy. Oryginalne wykończenie zewnętrzne to jednak nie jedyny atut monitora - sprzęt nie zawodzi pod względem technicznym. Matryca AH-IPS LCD gwarantuje szerokie kąty widzenia i wysoki współczynnik kontrastu, a technologia Flicker-Free eliminuje migotanie, minimalizując zmęczenie oczu i polepsza jakość pracy. Innowacyjny design i sprostanie technicznym wymaganiom użytkownika doceniono prestiżową nagrodą Computex d&i.

PHILIPS BDM3275UP: Nieskazitelny obraz 4K na matrycy IPS

W poszukiwaniu najwyższej jakości obrazu warto zwrócić uwagę na model PHILIPS BDM3275UP. 32-calowy monitor wyświetla obraz w rozdzielczości 3840 x 2160 i maksymalnej jasności 350 cd/m². Matryca AH-IPS gwarantuje wierne odwzorowanie barw oraz szerokie kąty widzenia - 178 stopni zarówno w pionie, jak i w poziomie. 10-bitowa elektronika zapewnia bogatą głębię kolorów, a wyświetlacz UltraClear UHD daje projektantom, architektom i pracownikom biurowym jeszcze większe możliwości doboru kolorów. Nawet gdy ekran jest rozdzielony na kilka obszarów, jakość 4K UHD pozwala dostrzec różnicę, dzięki dużej szczegółowości wyświetlanych obrazów. Regulowana podstawa Smart ErgoBase minimalizuje skutki długiej pracy przy komputerze oraz pozwala na dopasowanie odpowiedniej wysokości i dostosowanie optymalnego kąta widzenia. Umożliwia też uporządkowanie przewodów i zmniejszenie ich ilości na biurku.

PHILIPS BDM4065UC: Duży format dla wymagających

 

Wymaganiom użytkowników szukających obrazu na większą skalę sprosta model PHILIPS BDM4065UC. 40-calowy monitor o rozdzielczości Ultra HD (4K) wyposażono w matrycę VA z 8-bitową głębią koloru. Dzięki zastosowaniu czterokrotnie wyższej rozdzielczości w porównaniu do Full HD użytkownicy mogą cieszyć się szczegółowym obrazem o wysokim poziomie ostrości. Fotografowie oraz graficy będą mogli w łatwy sposób dostrzec najmniejsze detale oraz docenią szerokie kąty widzenia i wierne odwzorowanie barw. Opcja Multiview pozwala podzielić ekran na cztery obszary i wyświetlać obraz w Full HD na każdym z nich jednocześnie. Monitor wyposażono w złącze DisplayPort w wersji 1.2, mini DisplayPort, HDMI 1.4, D-Sub (VGA), cztery porty USB 3.0 oraz interfejs MHL. Atrakcyjny design nie odwraca uwagi od obrazu.

PHILIPS 277E6EDAD: Dbaj o zdrowie z monitorem SoftBlue


 
Modelem wartym uwagi użytkowników, szukających nowoczesnej technologii harmonizującej ze zdrowiem i środowiskiem, jest PHILIPS 277E6EDAD. Zastosowana w nim technologia SoftBlue pozwala wyeliminować emisję światła niebieskiego o szkodliwych dla wzroku falach, w efekcie zmniejszając zmęczenie oczu, przy zachowaniu jakości i intensywności kolorów. Niebezpieczną dla wzroku emisję udało się ograniczyć aż o 90%. Matryca IPS-ADS, umożliwia wierne odwzorowanie kolorów, a kąty widzenia wynoszą 178º zarówno w poziomie, jak i w pionie. SmartContrast, podnosi poziom kontrastu, SmartImage Lite dopasowuje ostrość i nasycenie barw, a PowerSensor zmniejsza koszty zużycia energii nawet o 80%. Technologia działa także jak czujnik, określając obecność użytkownika w pomieszczeniu – obniża poziom jasności wyświetlacza monitora, gdy wykrywa jego nieobecność. Dodatkowo modele charakteryzują się stylowym, nowoczesnym designem.

PHILIPS BDM3490UC: Produktywna praca


Użytkowników dążących do zwiększenia produktywności pracy z pewnością zainteresuje model PHILIPS BDM3490UC, czyli 34-calowy zakrzywiony monitor o rozdzielczości UltraWide Quad HD (3440 x 1440). Matryca AH-IPS odwzorowuje 99% przestrzeni barw RGB, a dzięki MultiView ekran może równolegle wyświetlać obraz z kilku źródeł. Zakrzywiona powierzchnia zwiększa produktywność pracy oraz usprawnia korzystanie z komputerowej rozrywki. Powoduje wrażenie znajdowania się w centrum pulpitu lub akcji, eliminując rozpraszanie czynnikami zewnętrznymi. Skrajne piksele ekranu są zlokalizowane bliżej użytkownika, co poprawia komfort pracy z racji mniejszej liczby ruchów głową niż przed tradycyjnym monitorem. Monitor jest wykończony starannie dobranym tworzywem, nie zawodząc entuzjastów eleganckiego designu. Funkcja SmartResponse przyspiesza wygaszanie pikseli i znacząco ogranicza efekt smużenia w dynamicznych grach oraz filmach.

Źródło: MMD

www.mmd-p.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764