logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MNK Partners nowym klientem agencji Face it!

  PR 29.12.2020, przeczytano 503 razy

Agencja Face it! podpisała kontrakt na kompleksową obsługę PR z MNK Partners, globalną platformą zarządzania inwestycjami w nieruchomości. Od grudnia br. Face it! prowadzi biuro prasowe MNK Partners i promuje obecność marki na polskim rynku inwestycji nieruchomościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mnk-partners-nowym-klientem-agencji-face-it%21,389709,artykul.html

Międzynarodowa platforma MNK Partners stwarza możliwości inwestowania w nieruchomości najwyższej klasy, w atrakcyjnych lokalizacjach i ze stabilnym portfelem najemców o długoterminowych umowach. Polskim oddziałem, którego zespół odpowiada za rynki Europy Środkowo-Wschodniej, kraje bałtyckie i skandynawskie, zarządza Małgorzata Cieślak-Belgy, znana na rynku nieruchomości ekspert inwestycyjna.

Pierwszą, kluczową inwestycją MNK Partners w Europie Środkowo-Wschodniej jest oddany do użytku w 2016 roku biurowiec klasy A w Warszawie przy ulicy Połczyńskiej, w całości wynajęty przez Grupę GPoland –dystrybutora marek odzieży, obuwia i akcesoriów.

- Cieszę się, że MNK Partners wybrało Face it! jako profesjonalnego doradcę wizerunkowego i PR w kluczowym momencie wejścia na nowe rynki w Europie. Face It! to sprawdzony zespół i rozbudowane narzędzia komunikacji, które gwarantują skuteczne dotarcie do wybranych interesariuszy. Zapewniamy naszemu klientowi prowadzenie dwujęzycznego biura prasowego, w związku z międzynarodowym charakterem inwestycji w Polsce i pozostałych krajach tej części Europy - powiedziała Joanna Adamiak, prezes zarządu Face it!

PR dla MNK Partners poprowadzi zespół, któremu przewodzi Dorota Zadroga, account executive, a wspierać ją będzie junior account executive - Aneta Koszyczek.

Debiutująca w obszarze CEE firma nie współpracowała dotychczas z żadną agencją PR. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Źródło: Face it!

agencjafaceit.pl

Dodatkowe informacje:

MNK Partners to niezależna firma zarządzająca funduszami i wehikułami inwestycyjnymi, specjalizująca się w inwestycjach w nieruchomości. Zatwierdzona przez Autorité des marchés financiers (AMF), została stworzona w 2017 roku przez Mansoura Khalifé. Na koniec roku 2020 MNK Partners doradzała swoim inwestorom przy transakcjach zlokalizowanych we Francji, Irlandii i Polsce o wartości ponad 200 mln euro. Spółka zarządzająca wspiera inwestorów w budowie, wycenie i rozbudowie portfela nieruchomości.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Zarząd Stowarzyszenia Producentów Reklamowych
W czwartek 18.04.2023 odbyło się walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR), zrzeszającego 29 studiów produkcyjnych. Podczas spotkania podsumowano drugi rok działalności i wybrano nowy zarząd.
Launch marki Kellys w Polsce
Do grona klientów domu mediowego #GeneracjiAI, WowMedia&Metrics, dołączyła marka KELLYS. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze komunikacji oraz planowania i zakupu mediów.
Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764