logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mnóstwo nowości w ofercie telewizyjnej Netii

  PR 10.10.2022, przeczytano 483 razy

Netia udostępniła dziś (5 października) klientom swoich usług telewizyjnych zupełnie nowy serwis Netia GO, w ramach którego operator oferuje nową odsłonę serwisów wideo na żądanie, w tym pakiet Netia Premium i nawet 130 kanałów TV online, dostępnych na praktycznie dowolnym urządzeniu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mnostwo-nowosci-w-ofercie-telewizyjnej-netii,397548,artykul.html

Serwis Netia GO, to zupełnie nowy wymiar rozrywki. Nowoczesny serwis zapewnia dostęp do bogatej oferty treści VOD oraz kanałów telewizyjnych online, które są dostępne na praktycznie dowolnym urządzeniu (komputery – go.netia.pl, aplikacje na urządzenia z systemem Android i iOS, w tym telewizory z Android TV i Apple TV, funkcje Chromecast, Airplay oraz dekodery z serii Netia EvoBox).

W ramach aplikacji Netia GO dostępne będą 3 kategorie treści VOD:

  • tzw. Katalogi, w ramach których abonenci otrzymują bezpłatnie (w ramach abonowanej oferty) dostęp do wybranych treści emitowanych na linearnych kanałach TV, posiadanych przez danego abonenta (np. Ród smoka, Opowieść podręcznej,  inne treści z takich kanałów jak: HBO, Cinemax, Polsat i wiele innych).
  • wypożyczalnia filmów (TVOD – transakcyjny serwis VOD) – udostępnianie na 48 godzin pojedynczych filmów od filmowych nowości prosto z kina po klasykę filmową, w cenach od 5 do 20 zł (kwota doliczana do rachunku)
  • Netia Premium (SVOD – pakiet wideo na żądanie w cenie 20 zł na 30 dni, doliczane do rachunku), w ramach którego Netia udostępnia setki polskich i zagranicznych filmów, produkcji dla dzieci, programy rozrywkowe i seriale dla całej rodziny oraz przedpremierowe odcinki wybranych seriali i seriale premium Telewizji Polsat.

Netia GO zapewnia również dostęp do nawet 130 kanałów telewizyjnych on-line (kanały posiadane przez danego abonenta w ramach usługi IPTV, do których emisji w serwisie zgodę wyrazili nadawcy).

- Netia GO to kolejny w tym roku, po dekoderze Netia EvoBox 4K, wdrożonym do oferty na początku 2022 roku oraz usłudze Disney+, wprowadzonej w czerwcu, efekt strategii rozwoju szeroko pojętych usług telewizyjnych Netii, realizowanej dzięki współpracy w ramach Grupy Polsat Plus. - powiedział Tomasz Dakowski, Dyrektor Generalny Obszaru B2C, Członek Zarządu Netii. - Coraz liczniejsi użytkownicy naszych usług telewizyjnych zyskują teraz dostęp do swoich ulubionych kanałów na urządzeniach mobilnych.  Kanały takie jak Polsat Sport Premium z Ligą Mistrzów, Eleven Sports z La Liga, kanały newsowe Polsat News czy TVN24 i wiele innych, będą dostępne zawsze z nami, w domu i poza nim. – dodał.

Serwis Netia GO jest dostępny bez dodatkowych opłat dla abonentów usług telewizyjnych Netii. Danymi do logowania jest ten sam login i hasło, którym abonenci logują się w serwisie samoobsługowym.

Do każdego konta abonenckiego Netia GO można stworzyć 5 profili i korzystać z aplikacji jednocześnie na 3 urządzeniach, zatem aplikacja może pełnić również funkcję zbliżoną do klasycznego multiroomu.

Wraz z premierą aplikacji Netia GO dekodery Netia EvoBox zyskają aktualizację do jeszcze nowocześniejszego wyglądu, spójnego z nową aplikacją, co zapewni użytkownikom jeszcze lepsze doświadczenie w użytkowaniu nowej platformy rozrywkowej. Aktualizacja będzie suę odbywać automatyczna, stopnio w ciągu kilku dni

Źródło: Netia

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764