logo
WIADOMOŚCI

Mobext i Socialyse promują innowacyjną aplikację mobilną Tankuj24

Mateusz Zawiślak  PR 18.05.2017, przeczytano 165 razy
ilustracjastrzałka

Na rynku pojawiła się nowa aplikacja Unimot S.A. – Tankuj24. Stworzona przez Polaków platforma pozwala na zakup paliwa taniej niż w tradycyjnej sprzedaży. Promocję aplikacji wspierają Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobext-i-socialyse-promuja-innowacyjna-aplikacje-mobilna-tankuj24,32515,artykul.html

Aplikacja Tankuj24, którą można darmowo pobrać na smartfony lub tablety ze sklepów App Store i Google Play, to szereg korzyści dla użytkowników i pierwsza tego typu aplikacja w Europie. Oprócz możliwości tańszego zakupu paliwa, aplikacja umożliwia porównywanie cen na stacjach paliw, wygodną płatność mobilną poprzez znanego operatora, a także jedną zbiorczą fakturę za wszystkie zakupy w miesiącu. Dzięki temu zarówno firmy, jak i indywidualni kierowcy mogą szybko skontrolować koszty paliwa i sprawnie je rozliczyć.

Działania promocyjne aplikacji, która może zmienić sposób funkcjonowania rynku paliwowego w Polsce, wspierają dwie wyspecjalizowane w komunikacji digitalowej agencje Havas Media Group – Mobext (sieci mobilne) i Socialyse (media społecznościowe). W ramach zaplanowanych działań została przygotowana strategia promocyjna oparta o zakup mediów i najlepiej konwertujących formatów w kanałach mobilnych i społecznościowych. Kampania, która potrwa co najmniej do końca roku, ma na celu maksymalizację liczby transakcji zakupowych.

Za przygotowanie kreacji oraz zakup mediów całościowo odpowiadają agencje Mobext i Socialyse, należące do Havas Media Group.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Flaga „sektorówka” wraca do gry
Kibice Biało-Czerwonych, którzy wybrali się do Strefy Kibica na PGE Narodowym, na pierwszy mecz Polaków z Senegalem podczas Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018 w Rosji, mogli kibicować polskim piłkarzom na tle najsłynniejszej, ogromnej flagi sektorówki, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012.
Noś się z Leszkiem po letnich festiwalach: Akcja konsumencka Lecha Premium
Leszek po raz kolejny zachęca swoich fanów do wejścia w wakacyjny, festiwalowy klimat. W tym roku przygotował konkurs, w którym do zdobycia są wyjątkowe koszulki zaprojektowane przez młodych polskich designerów, inspirowane muzyką i festiwalami. Akcja potrwa przez całe wakacje, a każdy kolejny tydzień to szansa na zdobycie koszulki z innym unikatowym wzorem.
Spółka Procter & Gamble zwiększyła swoje zaangażowanie we wspieranie idei równości płci poprzez podjęcie szeregu nowych działań, zobowiązań i partnerstw mających na celu podniesienie różnorodności w całym łańcuchu dostaw branży kreatywnej. Celem jest osiągnięcie wierniejszego i bardziej pozytywnego przedstawiania kobiet w reklamie i mediach oraz...
Lody Koral komentują Mistrzostwa 2018 #tu i teraz
Zgodnie z tegoroczną strategią marketingową oraz hasłem „Pora na Koral #tu i teraz” ruszyła mundialowa akcja producenta lodów z Nowego Sącza. Specjalnie zaaranżowane studio komentatorskie Korala, relacje na żywo i piłkarski konkurs to tylko niektóre z atrakcji, jakie przygotowała marka kibicom i miłośnikom lodów.
Influencerzy w telewizyjnej kampanii marki Cheetos
Naruciak, Dominik Rupiński, Adrianna Skon, SMAV i Zuzanna Borucka to piątka influencerów, którzy zostali twarzami telewizyjnej kampanii marki chrupek Cheetos. Głównym celem współpracy jest promocja konkursu, w którym do wygrania są modowe gadżety od Cheetos: słuchawki, bluzy, koszulki, ręczniki plażowe i lazy bag, czyli dmuchane sofy. Kampania...
 
środa 20.06.2018, 69 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone