logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobile Rockets: Nowa agencja mobile marketingowa

  PR 02.12.2014, przeczytano 1025 razy

Rakiety wystartowały oficjalnie. Na rynku zadebiutowała założona przez Bartosza Drozdowskiego agencja mobile marketingowa Mobile Rockets. Firma specjalizuje się w realizacji, pomiarze, optymalizacji i kreacji dla kampanii reklamowych w środowisku mobile. Budowa struktury Mobile Rockets rozpoczęła się w czerwcu 2014 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobile-rockets%3A-nowa-agencja-mobile-marketingowa,23385,artykul.html

Mobile Rockets oferuje kompleksowe usługi z zakresu planowania i zakupu mediów oraz wsparcie kreatywne i technologiczne. Pomaga również w tworzeniu strategii obecności firm i marek w środowisku mobile oraz budowie aplikacji i stron dopasowanych do mobile. Jako jedyna agencja w Polsce aktywnie wykorzystuje technologie CELTRA, która pozwala na tworzenie i monitorowanie rozbudowanych i niestandardowych kreacji RICH MEDIA. Oprócz kampanii display’owych w mobile oferuje także kampanie SMS/MMS, w tym z wykorzystaniem video oraz kampanie prowadzone w globalnych sieciach reklamowych np. dla twórców aplikacji, oparte na rozliczeniu za pobranie i instalacje (CPD i CPI).

Jak mówi Bartosz Drozdowski, CEO Mobile Rockets: „Pojawiamy się jako mobilny katalizator, który mam nadzieje ożywi reklamę w tym sektorze. Sytuacja wygląda tak, że z jednej strony obserwujemy rosnący ruch mobilny oraz oczekiwania wydawców wobec jego monetyzacji. Z drugiej strony, istnieje duża chęć klientów, aby w mobile zaistnieć. Jako że jest to dość skomplikowane - pragnienia te nie przeradzają się w realne działania i wydatki. Zaczynamy bardzo silnie od wsparcia kreacji. Duży Internet przeszedł drogę od banera 468x60 w gifie 15kB do pełnoekranowych animacji we flashu we wczesnych latach dwutysięcznych. Reklama mobilna wydaje się jakby startowała od zera, a rotujący gif jest szczytowym osiągnieciem kampanii w mobile. Chcemy to zmienić, mam nadzieję z sukcesem. Powoli budujemy relacje z partnerami: wydawcami, sieciami, software house’ami, operatorami GSM. Niedługo zaprezentujemy ustandaryzowane produkty reklamowe”.

 „Rynek reklamy mobilnej rośnie w bardzo szybkim tempie, choć stanowi ciągle zaledwie wycinek całego tortu. Jest to jednak przestrzeń coraz bardziej interesująca dla reklamodawców, którzy chcą dotrzeć do zaawansowanego użytkownika w każdym miejscu i czasie. To właśnie daje im mobile. Kolejnym argumentem jest wysoka skuteczność kampanii mobilnych powodująca, że wydatki na reklamę mobilną rosną najszybciej w kategorii reklamy online. Jako Mobile Rockets chcemy zapewnić klientom profesjonalną, kompleksową obsługę tego wyjątkowego kanału reklamowego” - dodaje Maciej Pietrzak, Project Manager Mobile Rockets.

Mobile Rockets tworzą miedzy innymi Bartosz Drozdowski (na zdjęciu) – wieloletni innowator i fascynat wykorzystania możliwości internetu w reklamie, współtwórca aktywności grupy ARBO (obecnie Goldbach Audience) na polach sieci reklamowych, SEM/SEO, reklamy kontekstowej, cyfrowej kreacji i produkcji, wykorzystania video w reklamie internetowej w Polsce i Europie Wschodniej oraz Maciej Pietrzak – poprzednio związany z ARBOinteractive, gdzie odpowiedzialny był głównie za techniczną realizację kampanii w SmartContext, a następnie w ramach Goldbach Audience - jako Head of Mobile odpowiadał za ofertę i rozwój brandu MOBahead - sieci reklamy mobilnej, którą wprowadził na rynek.

Źródło: Mobile Rockets

www.mobilerockets.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764