logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobile Trends for Commerce już 29 czerwca

  PR 18.06.2021, przeczytano 581 razy
ilustracja

W ciągu dwóch lat sytuacja na świecie spowodowała rewolucję w zakupach mobilnych. Dzięki temu w większym stopniu wdrażane są innowacyjne rozwiązania w aplikacjach mobilnych, udoskonalane są również procesy marketingowe dla klientów e-sklepów. Wszystko po to, żeby przyciągnąć klienta i odnieść sukces w biznesie. Mobile Trends Conference to wydarzenie, które skupia wszystkich sprzedających za pomocą kanału e-commerce i w mobile. Wydarzenie objęte jest patronatem IAB Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobile-trends-for-commerce-juz-29-czerwca,391960,artykul.html

Mobile Trends Conference to wydarzenie skierowane głównie do osób, które chcą być na bieżąco z nowymi technologiami pojawiającymi się na rynku w branży mobile. Konferencja poświęcona będzie projektowaniu, tworzeniu, wdrażaniu oraz promocji aplikacji i rozwiązań mobilnych w sektorze commerce. Nie zabraknie również prelekcji omawiających trendy oraz prekursorskie rozwiązania.

To jednodniowe wydarzenie, będące przewodnikiem dla wielu pracujących w branży commerce i retail, odbędzie się już początkiem tego lata. Możliwość rozwoju oraz szansa na nawiązanie interesujących relacji biznesowych sprawiają, że warto już dziś zaplanować udział w #MT4C.

Konferencja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców. W szczególności udziałem powinni zainteresować się między innymi:

  • właściciele firm, dyrektorzy, managerowie,
  • kierownicy obszaru Retail, produktu e-commerce,
  • specjaliści od marketingu,
  • UX/UI designerzy, projektanci aplikacji,
  • specjaliści od strategii i rozwoju,
  • koordynatorzy projektów, project managerowie,
  • eksperci ds. doskonalenia procesów, transformacji cyfrowej,
  • oraz wszyscy zainteresowani branżą mobile i commerce.

Mobile Trends Awards to najbardziej prestiżowe wyróżnienie branży mobilnej. Od lat nagrody przyznawane są firmom, które z sukcesem wykorzystały mobilne technologie w swoich projektach. W kategoriach związanych z commerce nominowane w 2020 roku były bardzo dobrze wykonane i funkcjonalne aplikacje między innymi takich marek jak 4F, eobuwie.pl czy POLOmarket. Podczas konferencji będziemy mogli poznać szczegóły tworzenia tych aplikacji oraz przepis na ich sukces.

Co się zmieniło w technologii na przełomie 5 lat, jak wdrażać innowacje i jak nadążać za rozwijającym się rynkiem, oraz jak wyjść obronną ręką z pandemii opowie Krzysztof Łebzuch (Snowdog). Podczas swojej prelekcji przedstawi 5 lat pracy nad aplikacją eobuwie.pl.

Łukasz Rzepecki (WEARFITS) oraz Kasia Gola (WEARFITS, GeekGoesChic) opowiedzą o tym, jak zdigitalizowano elementy sportowej kolekcji, “zeskanowali” Roberta Lewandowskiego i zaimplementowali tego jednego z najlepszych piłkarzy na świecie w aplikacji mobilnej i na stronie internetowej 4F.

Przemysław Hanicki (APPCHANCE GROUP) przedstawi dlaczego klienci obecnie wybierają zakupy poprzez aplikację mobilną jako preferowany kanał zakupowy oraz opowie na co warto zwrócić uwagę przy wdrażaniu aplikacji zakupowej, aby odniosła sukces. Wszystko to na podstawie modułu zakupowego w aplikacji POLOmarket.

Na uczestników czekają prelekcje, które niewątpliwie są warte uwagi. Rafał Bauer z Publicis Commerce poruszy niezwykle ważny temat projektowania i tworzenia aplikacji dla osób z niepełnosprawnością wzroku, słuchu lub poruszania się. Będziemy mogli dowiedzieć się jak możemy zapewnić wszystkim dostęp do zakupów online, szczególnie u dużych eRetailerów. Podczas konferencji Sylwia Kaska oraz Nikodem Sarna z YOC odpowiedzą na pytanie “Czy reklama mobilna wspiera sprzedaż?”. Dzięki temu uczestnicy będą mogli dowiedzieć się, jak dotrzeć do serc i portfeli użytkowników smartfonów. Prelegenci zwrócą uwagę na to jak przygotować odpowiednią kampanię i kreację reklamową. Nie zabraknie również wskazania, które funkcjonalności telefonu można wykorzystać w kreacjach reklamowych i tym samym sprawić, że będą ciekawsze i bardziej skuteczne. Wszystko po to aby przyciągać klienta skutecznie do e-sklepu.

Niezwykle interesująco zapowiada się również prelekcja Karola Stryja (Fundacja #VoiceLunch). “OK, Google – zrób moje zakupy” – tak może wkrótce wyglądać świat commerce. Jak zmienią się nasze przyzwyczajenia zakupowe, kiedy Alexa i Google Asystent na dobre zagoszczą w Polsce? Świat robi zakupy już dzisiaj – konwersując ze smart speakerami i nic nie wskazuje na to, żeby z tego zrezygnował. Trend ten warto wykorzystać już dziś, by być krok przed konkurencją.

Michał Szklarski (e-point) w prelekcji “Jak przebadaliśmy 50 polskich e-commerce pod kątem mobile? Case Study Retail Growth 2021”, przedstawi trudy, rozterki wyniki oraz spostrzeżenia z projektu partnerskiego e-point i Google Polska. To będzie przedstawienie wyników audytu 50 polskich sklepów internetowych pod kątem zastosowanych rozwiązań mobilnych.

Jak wpływać na decyzje zakupowe klientów, dzięki wykorzystaniu rich contentu i podejścia mobile first? Na to pytanie odpowie Filip Iwański (IMAGINE). Tematem prelekcji będzie przedstawienie narzędzia eCommerce, które za pomocą wykorzystania rich contentu wpływa na decyzje zakupowe klientów. Opis koncepcji przedstawiony zostanie na przykładzie case study wdrożenia dla Sephora.

Również Filip Iwański wraz z Jonaszem Gajewskim (4F), opowiedzą jak dobra współpraca i zaangażowanie zespołów w realizacje produktu IT oraz rozproszony Product Ownership przyczyniło się do dobrego i pożądanego przez klientów produktu jakim jest aplikacja mobilna. To wszystko na przykładzie Aplikacje 4F.

Mateusz Zawidzki, przedstawiciel Redlink przedstawi temat: 7 sprawdzonych praktyk w komunikacji Mobile Push, które zwiększają efektywność aplikacji eCommerce. Podczas prezentacji na podstawie case studies Klientów Redlink oraz realnych przykładów komunikacji m.in. Zalando, Allegro czy InPost opowie czego oczekuje użytkownik i w jaki sposób wydawca może przekuć to w sukces swojej aplikacji.

Liczba biletów w cenie 150 zł jest ograniczona.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764