logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie

  PR 25.03.2023, przeczytano 636 razy
ilustracja

Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia firmy i właśnie rozwija żagle na całego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobile-vikings-rosnie-dzieki-poleceniom%2C-a-nie-reklamie,399407,artykul.html

Dlaczego polecenia zamiast drogich reklam?

Prawie 10 lat temu niektórzy mówili, że Mobile Vikings nie przetrwa na rynku telekomunikacyjnym - jest niszową siecią, nie ma budżetów jak korporacyjni konkurenci, unika typowych, sprzedażowych działań. Dlatego powstał pr­ogram poleceń. Z przekory i wiary w siłę społeczności. Operator niedawno przekroczył liczbę 100 000 użytkowników. I wciąż rośnie dzięki poleceniom. Jak to możliwe?

Nietypowy model biznesowy Mobile Vikings

Mobile Vikings inwestuje zyski w rozwój społeczności: stale ulepsza ofertę czy tworzy akcje dedykowane Vikingom. Operator społecznościowy znosi granice między użytkownikiem a marką. Stąd kieruje się hasłem: “sieć ludzi, nie numerów”. Vikingowie mają realny wpływ na rozwój sieci i ochoczo angażują się w jej działanie. A skoro siłą operatora jest jego społeczność, to rośnie właśnie dzięki niej.

- Mobile Vikings wie, że zadbani i traktowani po ludzku użytkownicy, to najlepsza możliwa reklama. Swój wzrost opieramy przede wszystkim na zadowoleniu Vikingów  - potwierdza Magdalena Piksa, CEO Mobile Vikings.

Polecam, bo dbam

Vikingowie dbanie o bliskich mają we krwi. Dlatego chętnie dzielą się tym, co sprawdzone. Dzięki ich poleceniom znajomi dołączają do sieci ludzi, nie numerów - mają okazję poczuć różnicę. Płyną swobodnie bez umów, kruczków i zobowiązań. Korzystają z darmowej kumulacji GB i ludzkiego Help Desku. Wspierają akcje dobroczynne Szalup Ratunkowych i dumnie noszą gadżety z Viking Store’a.

Program poleceń Mobile Vikings - prosty jak wiosło

Kapitan zaprasza na pokład Mobile Vikings swoich znajomych. Odbija ich Wielkim Operatorom i zostają Vikingami. Co z tego ma poza satysfakcją, że zadbał o swoich? Gdy jego Viking doładowuje ofertę, Kapitan dostaje 10% zniżki od wartości tego doładowania.

16 marca 2023 program poleceń wypłynął na szerokie wody:  Kapitan po skompletowaniu załogi 5 aktywnych Vikingów płynie za darmo! Jego rachunek za telefon wynosi 0 zł. Dotyczy to wszystkich aktualnych ofert: Match na kartę, Subskrypcji oraz  - nowość - internetu mobilnego.

Wirtualny operator komórkowy kolejny raz udowadnia, że robi #DlaSwoichWszystko. To nie ostatni ukłon w stronę Vikingów. Sieć planuje ich wciąż dopieszczać dedykowanymi akcjami.

ilustracjastrzałka

Źródło: VikingCo Poland Sp. z o.o.,

www.mobilevikings.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764