logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie

  PR 25.03.2023, przeczytano 644 razy
ilustracja

Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia firmy i właśnie rozwija żagle na całego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobile-vikings-rosnie-dzieki-poleceniom%2C-a-nie-reklamie,399407,artykul.html

Dlaczego polecenia zamiast drogich reklam?

Prawie 10 lat temu niektórzy mówili, że Mobile Vikings nie przetrwa na rynku telekomunikacyjnym - jest niszową siecią, nie ma budżetów jak korporacyjni konkurenci, unika typowych, sprzedażowych działań. Dlatego powstał pr­ogram poleceń. Z przekory i wiary w siłę społeczności. Operator niedawno przekroczył liczbę 100 000 użytkowników. I wciąż rośnie dzięki poleceniom. Jak to możliwe?

Nietypowy model biznesowy Mobile Vikings

Mobile Vikings inwestuje zyski w rozwój społeczności: stale ulepsza ofertę czy tworzy akcje dedykowane Vikingom. Operator społecznościowy znosi granice między użytkownikiem a marką. Stąd kieruje się hasłem: “sieć ludzi, nie numerów”. Vikingowie mają realny wpływ na rozwój sieci i ochoczo angażują się w jej działanie. A skoro siłą operatora jest jego społeczność, to rośnie właśnie dzięki niej.

- Mobile Vikings wie, że zadbani i traktowani po ludzku użytkownicy, to najlepsza możliwa reklama. Swój wzrost opieramy przede wszystkim na zadowoleniu Vikingów  - potwierdza Magdalena Piksa, CEO Mobile Vikings.

Polecam, bo dbam

Vikingowie dbanie o bliskich mają we krwi. Dlatego chętnie dzielą się tym, co sprawdzone. Dzięki ich poleceniom znajomi dołączają do sieci ludzi, nie numerów - mają okazję poczuć różnicę. Płyną swobodnie bez umów, kruczków i zobowiązań. Korzystają z darmowej kumulacji GB i ludzkiego Help Desku. Wspierają akcje dobroczynne Szalup Ratunkowych i dumnie noszą gadżety z Viking Store’a.

Program poleceń Mobile Vikings - prosty jak wiosło

Kapitan zaprasza na pokład Mobile Vikings swoich znajomych. Odbija ich Wielkim Operatorom i zostają Vikingami. Co z tego ma poza satysfakcją, że zadbał o swoich? Gdy jego Viking doładowuje ofertę, Kapitan dostaje 10% zniżki od wartości tego doładowania.

16 marca 2023 program poleceń wypłynął na szerokie wody:  Kapitan po skompletowaniu załogi 5 aktywnych Vikingów płynie za darmo! Jego rachunek za telefon wynosi 0 zł. Dotyczy to wszystkich aktualnych ofert: Match na kartę, Subskrypcji oraz  - nowość - internetu mobilnego.

Wirtualny operator komórkowy kolejny raz udowadnia, że robi #DlaSwoichWszystko. To nie ostatni ukłon w stronę Vikingów. Sieć planuje ich wciąż dopieszczać dedykowanymi akcjami.

ilustracjastrzałka

Źródło: VikingCo Poland Sp. z o.o.,

www.mobilevikings.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
Tchibo Eduscho Family: nowe opakowanie, podwójny logotyp
Tchibo Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, przechodzi przełomową zmianę, łącząc siły z renomowaną rodziną Eduscho. Nowe opakowanie i podwójny logotyp nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Tchibo Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, który od lat zachwyca miłośników kawy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764