logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie

  PR 25.03.2023, przeczytano 398 razy
ilustracja

Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia firmy i właśnie rozwija żagle na całego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobile-vikings-rosnie-dzieki-poleceniom%2C-a-nie-reklamie,399407,artykul.html

Dlaczego polecenia zamiast drogich reklam?

Prawie 10 lat temu niektórzy mówili, że Mobile Vikings nie przetrwa na rynku telekomunikacyjnym - jest niszową siecią, nie ma budżetów jak korporacyjni konkurenci, unika typowych, sprzedażowych działań. Dlatego powstał pr­ogram poleceń. Z przekory i wiary w siłę społeczności. Operator niedawno przekroczył liczbę 100 000 użytkowników. I wciąż rośnie dzięki poleceniom. Jak to możliwe?

Nietypowy model biznesowy Mobile Vikings

Mobile Vikings inwestuje zyski w rozwój społeczności: stale ulepsza ofertę czy tworzy akcje dedykowane Vikingom. Operator społecznościowy znosi granice między użytkownikiem a marką. Stąd kieruje się hasłem: “sieć ludzi, nie numerów”. Vikingowie mają realny wpływ na rozwój sieci i ochoczo angażują się w jej działanie. A skoro siłą operatora jest jego społeczność, to rośnie właśnie dzięki niej.

- Mobile Vikings wie, że zadbani i traktowani po ludzku użytkownicy, to najlepsza możliwa reklama. Swój wzrost opieramy przede wszystkim na zadowoleniu Vikingów  - potwierdza Magdalena Piksa, CEO Mobile Vikings.

Polecam, bo dbam

Vikingowie dbanie o bliskich mają we krwi. Dlatego chętnie dzielą się tym, co sprawdzone. Dzięki ich poleceniom znajomi dołączają do sieci ludzi, nie numerów - mają okazję poczuć różnicę. Płyną swobodnie bez umów, kruczków i zobowiązań. Korzystają z darmowej kumulacji GB i ludzkiego Help Desku. Wspierają akcje dobroczynne Szalup Ratunkowych i dumnie noszą gadżety z Viking Store’a.

Program poleceń Mobile Vikings - prosty jak wiosło

Kapitan zaprasza na pokład Mobile Vikings swoich znajomych. Odbija ich Wielkim Operatorom i zostają Vikingami. Co z tego ma poza satysfakcją, że zadbał o swoich? Gdy jego Viking doładowuje ofertę, Kapitan dostaje 10% zniżki od wartości tego doładowania.

16 marca 2023 program poleceń wypłynął na szerokie wody:  Kapitan po skompletowaniu załogi 5 aktywnych Vikingów płynie za darmo! Jego rachunek za telefon wynosi 0 zł. Dotyczy to wszystkich aktualnych ofert: Match na kartę, Subskrypcji oraz  - nowość - internetu mobilnego.

Wirtualny operator komórkowy kolejny raz udowadnia, że robi #DlaSwoichWszystko. To nie ostatni ukłon w stronę Vikingów. Sieć planuje ich wciąż dopieszczać dedykowanymi akcjami.

ilustracjastrzałka

Źródło: VikingCo Poland Sp. z o.o.,

www.mobilevikings.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Interprint na Łódź Design Festival
Wejście na rynek pracy generacji Z, coraz bardziej zaawansowana sztuczna inteligencja, wyzwania, które stawiają przed nami alarmujące raporty ekologów… Wszystko to sprawia, że coraz częściej myślami wybiegamy w przyszłość… To właśnie ona i jej postrzeganie były tematem przewodnim minionej edycji Łódź Design Festival. Czy zamiast przepowiadać...
Dr. Oetker wdrożył rozwiązanie Salesforce Marketing Cloud
Salesforce poinformował, że Dr. Oetker, jedna z największych w Europie rodzinnych firm produkujących żywność, wdrożyła rozwiązanie Marketing Cloud do kreowania strategii marketingowej grupy. Badania pokazują, że spersonalizowane doświadczenia klientów są niezbędne do budowania konkurencyjności w zmieniającej się gospodarce. Aż 65% z nich twierdzi, że pozostaną...
Wielki Finał Olimpiady Zwolnieni z Teorii ponownie z Idea Creative Group
Uczestnicy i uczestniczki wydarzenia wiedzą, jak ważną wartość w obecnych czasach stanowi wrażliwość na problemy innych. Ich doświadczenie – zdobyte dzięki realizacji własnych projektów społecznych (co roku nagradzanych właśnie podczas Wielkiego Finału) – w przyszłości wpłynie na kształtowanie przez nich świadomych inicjatyw biznesowych sprzyjających...
Zakończył się Łódź Design Festival 2023
Wystawy, warsztaty, spotkania z projektantami i architektami oraz rozmowy na najbardziej aktualne i palące tematy – taki był tegoroczny Łódź Design Festival. 17. edycja wydarzenia jak zwykle przyciągnęła topowych reprezentantów polskiej branży kreatywnej oraz fanów dobrego designu.
Rewolucja w handlu: fenomen quick commerce i dark store
Wraz z rozwojem technologii i postępującą cyfryzacją społeczeństwa, handel elektroniczny stał się nieodłączną częścią naszego życia. Klienci poszukują wygody, szybkości i łatwości w zakupach on-line, co prowadzi do powstawania nowych modeli biznesowych takich jak quick commerce oraz dark store. Oba zjawiska odzwierciedlają ewolucję e-commerce i zmieniające się trendy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764