logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobile Vikings rośnie dzięki poleceniom, a nie reklamie

  PR 25.03.2023, przeczytano 848 razy
ilustracja

Wielcy Operatorzy inwestują budżety w reklamy z celebrytami.  Tymczasem Mobile Vikings - społecznościowy operator komórkowy - rośnie dzięki aktywności użytkowników. Jak to możliwe? Aż 8 na 10 Vikingów wskakuje na pokład z polecenia znajomego. Ich motywacją jest rekomendowanie tego, co dobre. Umożliwia to program poleceń. Działa od początku istnienia firmy i właśnie rozwija żagle na całego.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobile-vikings-rosnie-dzieki-poleceniom%2C-a-nie-reklamie,399407,artykul.html

Dlaczego polecenia zamiast drogich reklam?

Prawie 10 lat temu niektórzy mówili, że Mobile Vikings nie przetrwa na rynku telekomunikacyjnym - jest niszową siecią, nie ma budżetów jak korporacyjni konkurenci, unika typowych, sprzedażowych działań. Dlatego powstał pr­ogram poleceń. Z przekory i wiary w siłę społeczności. Operator niedawno przekroczył liczbę 100 000 użytkowników. I wciąż rośnie dzięki poleceniom. Jak to możliwe?

Nietypowy model biznesowy Mobile Vikings

Mobile Vikings inwestuje zyski w rozwój społeczności: stale ulepsza ofertę czy tworzy akcje dedykowane Vikingom. Operator społecznościowy znosi granice między użytkownikiem a marką. Stąd kieruje się hasłem: “sieć ludzi, nie numerów”. Vikingowie mają realny wpływ na rozwój sieci i ochoczo angażują się w jej działanie. A skoro siłą operatora jest jego społeczność, to rośnie właśnie dzięki niej.

- Mobile Vikings wie, że zadbani i traktowani po ludzku użytkownicy, to najlepsza możliwa reklama. Swój wzrost opieramy przede wszystkim na zadowoleniu Vikingów  - potwierdza Magdalena Piksa, CEO Mobile Vikings.

Polecam, bo dbam

Vikingowie dbanie o bliskich mają we krwi. Dlatego chętnie dzielą się tym, co sprawdzone. Dzięki ich poleceniom znajomi dołączają do sieci ludzi, nie numerów - mają okazję poczuć różnicę. Płyną swobodnie bez umów, kruczków i zobowiązań. Korzystają z darmowej kumulacji GB i ludzkiego Help Desku. Wspierają akcje dobroczynne Szalup Ratunkowych i dumnie noszą gadżety z Viking Store’a.

Program poleceń Mobile Vikings - prosty jak wiosło

Kapitan zaprasza na pokład Mobile Vikings swoich znajomych. Odbija ich Wielkim Operatorom i zostają Vikingami. Co z tego ma poza satysfakcją, że zadbał o swoich? Gdy jego Viking doładowuje ofertę, Kapitan dostaje 10% zniżki od wartości tego doładowania.

16 marca 2023 program poleceń wypłynął na szerokie wody:  Kapitan po skompletowaniu załogi 5 aktywnych Vikingów płynie za darmo! Jego rachunek za telefon wynosi 0 zł. Dotyczy to wszystkich aktualnych ofert: Match na kartę, Subskrypcji oraz  - nowość - internetu mobilnego.

Wirtualny operator komórkowy kolejny raz udowadnia, że robi #DlaSwoichWszystko. To nie ostatni ukłon w stronę Vikingów. Sieć planuje ich wciąż dopieszczać dedykowanymi akcjami.

ilustracjastrzałka

Źródło: VikingCo Poland Sp. z o.o.,

www.mobilevikings.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764