logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobile Vikings świętuje 10. urodziny… inaczej

  PR 08.02.2024, przeczytano 327 razy
ilustracjastrzałka

Społecznościowy operator komórkowy z Wrocławia świętuje 10 lat, dzieląc się… fuckupami i przypałami. Vikingowie konsekwentnie stawiają na autentyczny przekaz. Dlatego zamiast chwalić się wyłącznie sukcesami, opowiadają o swoich wtopach. Za skumulowane gigabajty rozdają firmowe i społecznościowe artefakty z przeszłości. Akcji towarzyszy kampania outdoorowa “10 lat razem”, w której Vikingowie dziękują użytkownikom z rodzinnego miasta i mniejszych miejscowości - za to, że wspólnie tworzą sieć ludzi, nie numerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobile-vikings-swietuje-10.-urodziny%E2%80%A6-inaczej,403042,artykul.html

Top wtop na 10. urodziny

Na stronie 10latrazem.pl Vikingowie mogą komentować szczere wyznania pracowników sieci. Od viralowej akcji z manekinem Lulkiem, która skończyła się wezwaniem zastępów straży pożarnej, po zbyt złośliwy post na temat konkurencji. Swoimi wpadkami dzielą się pracownicy wszystkich działów Mobile Vikings. Operator zachęca, by odpowiedzi pisać prosto z mostu, bo Vikingowie mają do siebie dystans.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Artefakty do nabycia za gigabajty

W sklepie operatora, zwanym Viking Store, pojawiła się kolekcja limitowanych artefaktów. Dostępne są wyłącznie dla Vikingów - zgodnie z ideą, jaką kieruje się marka: #DlaSwoichWszystko. To przedmioty nawiązujące do historycznych momentów sieci Mobile Vikings. Przede wszystkim akcji współtworzonych z użytkownikami.

Skumulowane GB można wymienić na wspomnienia. Na przykład na:

  • telefon stacjonarny, przez który zostało wykonane pierwsze połączenie z Help Desku do Vikingów;
  • plakat z autografem WaluśKraksaKryzys – pamiątka z festiwalu FALA;
  • budki dla jerzyków – zmajstrowane wspólnie z Vikingami na warsztatach;
  • kolorowe hełmy, które Vikingowie nosili podczas gry terenowej zorganizowanej dla użytkowników sieci;
  • Archiwalny Raport dla Zarządu, czyli… użytkowników sieci;
  • rękodzieło przygotowane przez agentkę Help Desku oraz speckę od performance marketingu.

Wszystkie artefakty dostępne są na stronie akcji: www.10latrazem.pl

Vikingowie dziękują Vikingom

Z billboardów we Wrocławiu, w Oleśnicy, Lesznie i Chełmie spoglądają pracownicy Mobile Vikings. Każdemu użytkownikowi z osobna dziękują za współtworzenie społeczności.

Przekaz dopasowano pod konkretne lokalizacje. Przykład? W Lesznie operator odwołuje się do lokalnego klubu żużlowego, a w Oleśnicy nawiązuje do żyjących dziko królików w centrum miasta.

W kampanii outdoorowej eksponowane są też liczby, informujące o tym, ilu Vikingów pochodzi z danego miasta. Sieć Mobile Vikings chce w ten sposób docenić mniejsze załogi swoich użytkowników i pokazać, że nie liczą się wielkie liczby, tylko każdy Viking.

To pierwszy etap świętowania okrągłych urodzin. Operator zapowiada więcej akcji skierowanych do swoich użytkowników.

Źródło: Mobile Vikings

mobilevikings.pl

Dodatkowe informacje:

Mobile Vikings – społecznościowy wirtualny operator komórkowy z Wrocławia. Działa od ponad 10 lat. Swój wzrost opiera przede wszystkim na zadowoleniu społeczności Vikingów, którzy poprzez program poleceń zapraszają znajomych do sieci. Misją Mobile Vikings jest zniesienie granic między użytkownikiem a marką, dlatego claim marki brzmi: Sieć ludzi, nie numerów. Użytkowników obsługują tylko ludzie (ahoj z botami!), a Vikingowie mają realny wpływ na kierunek rozwoju marki i chętnie angażują się w jej działanie. 

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764