logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobile Vikings z kampanią Połącz się ze swoim dzieckiem

  PR 02.09.2024, przeczytano 290 razy
ilustracjastrzałka

To już 11. odsłona charytatywnego projektu “Szalupy Ratunkowe”. Tym razem Vikingowie nawiązali współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę. Poza rekordową zbiórką gigabajtów, sieć komórkowa przygotowała kampanię z przekazem od najmłodszych - “Połącz się ze swoim dzieckiem”. Resztą połączeń obiecuje zająć się operator.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobile-vikings-z-kampania-polacz-sie-ze-swoim-dzieckiem,405496,artykul.html

Apel dzieci do rodziców

Specjaliści z Poradni dla Rodziców Latarnia Morska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę stworzyli z dziećmi "Apel Twojego Dziecka" w nurcie mentalizacji. To podejście, w którym rodzic nie zakłada, że sam wie wszystko najlepiej, ale stara się zrozumieć swoje dziecko.

Mobile Vikings na podstawie treści Apelu przygotowało interaktywną Mapę Rodzicielstwa, dostępną na stronie: szalupyratunkowe.pl/rodzicielstwo. 10 portów prowadzi prosto do bezpiecznej przystani. W każdym z portów znajduje się fragment Apelu, na który można odpowiedzieć.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

W porcie ODWAGA przeczytamy: “Nie bój się mi odmawiać! Wtedy uczę się, że świat nie jest idealny”.

Operator przygotował też dla swoich użytkowników specjalną planszę do druku. Dzieci mogą dzięki niej nagradzać rodziców za wspólne spędzanie czasu. Plansza jest do zdobycia w autorskim sklepie operatora - Viking Store - za skumulowane gigabajty.

Kurs prosto do bezpiecznej przystani

Mapa Rodzicielstwa to przydatny kompas dla rodziców. Pomaga im obrać właściwy kurs, aby dzieci czuły się bezpieczne i rozumiane. W końcu rodzicielstwo przypomina rejs w nieznane, czasem samotny. Nierzadko zdarzają się też bunty na pokładzie. A my, jako społecznościowy operator komórkowy, chcemy wspierać dobre relacje. Wejdźcie na stronę akcji i skomentujcie, co sądzicie na temat Apelu” - zachęca koordynatorka Szalup Ratunkowych, Karolina Marciniak.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Przekaz od najmłodszych pojawił się również na cyfrowych nośnikach reklamowych w Warszawie, m.in. przy Dworcu Centralnym i Alejach Jerozolimskich. Apel przedstawiony został jako przypomnienie w telefonie, na tle zdjęć dzieci. Kampania outdoorowa potrwa do 15 września 2024.

Czym są Szalupy Ratunkowe?

To inicjatywa społeczności Vikingów. Użytkownicy przeznaczają skumulowane gigabajty na wspólnie wybrany cel charytatywny. Mobile Vikings zamienia zebrane gigabajty na złotówki. Potem trafiają one do konkretnie wybranej organizacji.

Operator nie poprzestaje wyłącznie na zbiórce. Zgodnie z misją “Sieć ludzi, nie numerów”, zachęca, by szerzej przeciwdziałać różnym odsłonom samotności. W tym celu organizuje kampanie społeczne z organizacją, która w danej edycji otrzymała wsparcie.

Rejs z pomocą dla rodziców

Podczas 11. edycji Szalup Ratunkowych Vikingowie sfinansowali działanie Poradni dla Rodziców Latarnia Morska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, w tym m.in. konsultacje psychologiczne, psychiatryczne, grupy wsparcia i warsztaty psychoedukacyjne.

To nie koniec wsparcia rodziców w wyzwaniach rodzicielstwa. Operator zachęca, by wypatrywać więcej informacji w jego mediach społecznościowych. Będzie się działo, bo na pokładzie Mobile Vikings płynie już ponad 120 000 Vikingów, którzy pomaganie mają we krwi.

Źródło: Mobile Vikings

www.mobilevikings.pl

Dodatkowe informacje:

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę – największa w Polsce organizacja pozarządowa, która chroni dzieci przed krzywdzeniem i pomaga tym, które doświadczyły przemocy psychicznej, fizycznej i wykorzystywania seksualnego. Wspiera rodziców oraz opiekunów w rozwijaniu kompetencji rodzicielskich i wychowawczych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ibis z globalną kampanią wizerunkową Go Get It
Ibis, jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek hotelowych na świecie segmentu ekonomicznego rozpoczęła nową globalną kampanię pod hasłem „Go get it” („Idź po swoje”), która ukazuje hotele z rodziny ibis jako miejsca pomagające podróżnikom z całego świata realizować swoje aspiracje i...
Leo Burnett łączy Alfę Romeo i Roberta Makłowicza
W związku z wprowadzeniem na rynek nowej Alfy Romeo Junior, pierwszego modelu marki produkowanego w Polsce, agencja Leo Burnett Warszawa zaprosiła do współpracy Roberta Makłowicza – znanego dziennikarza, twórcę kultowych programów, krytyka kulinarnego, pasjonata podróży i motoryzacji oraz fana marki Alfa Romeo. Współpraca ta jest częścią...
Praca kierowców ciężarówek w kampanii C. H. Robinson
Firma C. H. Robinson stworzyła kampanię wizerunkową promującą Truck Driver Appreciation Week. Akcja ma na celu zwrócenie uwagi na rolę kierowców ciężarówek w łańcuchu dostaw. W jej ramach uruchomione zostały działania w mediach społecznościowych, a także przygotowany materiał wideo pokazujący dzień z życia kierowcy. Przy drogach w krajach biorących udział w kampanii...
Zasąsiadujmy się: kampania Ogilvy dla Milka
Milka i Ogilvy Polska przygotowały nową platformę komunikacji pod hasłem „Zasąsiadujmy się”. Po raz pierwszy marka w Polsce podejmuje lokalną inicjatywę opartą w całości na doświadczeniach z polskiego rynku. Kampania „Zasąsiadujmy się” ruszyła 02.09 br. i rozpoczęła się działaniami digitalowymi i TVC, a jej sercem jest niestandardowa, masowa aktywacja...
Wavemaker wspiera debiut nowych zapachów YSL i Prada
Yves Saint Laurent i Prada - dwie marki o ugruntowanej pozycji w świecie luksusu - wspierają kampanią nowe odsłony swoich flagowych zapachów. Są to: YSL MYSLF, z odsłoną Le Parfum oraz Prada Paradoxe, z wariantem o nazwie Virtual Flower. Celem działań jest budowanie świadomości nowych produktów i wsparcie ich sprzedaży, jak również wzmacnianie wizerunku i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764