logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobile Vikings z kampanią Połącz się ze swoim dzieckiem

  PR 02.09.2024, przeczytano 472 razy
ilustracjastrzałka

To już 11. odsłona charytatywnego projektu “Szalupy Ratunkowe”. Tym razem Vikingowie nawiązali współpracę z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę. Poza rekordową zbiórką gigabajtów, sieć komórkowa przygotowała kampanię z przekazem od najmłodszych - “Połącz się ze swoim dzieckiem”. Resztą połączeń obiecuje zająć się operator.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobile-vikings-z-kampania-polacz-sie-ze-swoim-dzieckiem,405496,artykul.html

Apel dzieci do rodziców

Specjaliści z Poradni dla Rodziców Latarnia Morska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę stworzyli z dziećmi "Apel Twojego Dziecka" w nurcie mentalizacji. To podejście, w którym rodzic nie zakłada, że sam wie wszystko najlepiej, ale stara się zrozumieć swoje dziecko.

Mobile Vikings na podstawie treści Apelu przygotowało interaktywną Mapę Rodzicielstwa, dostępną na stronie: szalupyratunkowe.pl/rodzicielstwo. 10 portów prowadzi prosto do bezpiecznej przystani. W każdym z portów znajduje się fragment Apelu, na który można odpowiedzieć.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

W porcie ODWAGA przeczytamy: “Nie bój się mi odmawiać! Wtedy uczę się, że świat nie jest idealny”.

Operator przygotował też dla swoich użytkowników specjalną planszę do druku. Dzieci mogą dzięki niej nagradzać rodziców za wspólne spędzanie czasu. Plansza jest do zdobycia w autorskim sklepie operatora - Viking Store - za skumulowane gigabajty.

Kurs prosto do bezpiecznej przystani

Mapa Rodzicielstwa to przydatny kompas dla rodziców. Pomaga im obrać właściwy kurs, aby dzieci czuły się bezpieczne i rozumiane. W końcu rodzicielstwo przypomina rejs w nieznane, czasem samotny. Nierzadko zdarzają się też bunty na pokładzie. A my, jako społecznościowy operator komórkowy, chcemy wspierać dobre relacje. Wejdźcie na stronę akcji i skomentujcie, co sądzicie na temat Apelu” - zachęca koordynatorka Szalup Ratunkowych, Karolina Marciniak.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Przekaz od najmłodszych pojawił się również na cyfrowych nośnikach reklamowych w Warszawie, m.in. przy Dworcu Centralnym i Alejach Jerozolimskich. Apel przedstawiony został jako przypomnienie w telefonie, na tle zdjęć dzieci. Kampania outdoorowa potrwa do 15 września 2024.

Czym są Szalupy Ratunkowe?

To inicjatywa społeczności Vikingów. Użytkownicy przeznaczają skumulowane gigabajty na wspólnie wybrany cel charytatywny. Mobile Vikings zamienia zebrane gigabajty na złotówki. Potem trafiają one do konkretnie wybranej organizacji.

Operator nie poprzestaje wyłącznie na zbiórce. Zgodnie z misją “Sieć ludzi, nie numerów”, zachęca, by szerzej przeciwdziałać różnym odsłonom samotności. W tym celu organizuje kampanie społeczne z organizacją, która w danej edycji otrzymała wsparcie.

Rejs z pomocą dla rodziców

Podczas 11. edycji Szalup Ratunkowych Vikingowie sfinansowali działanie Poradni dla Rodziców Latarnia Morska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę, w tym m.in. konsultacje psychologiczne, psychiatryczne, grupy wsparcia i warsztaty psychoedukacyjne.

To nie koniec wsparcia rodziców w wyzwaniach rodzicielstwa. Operator zachęca, by wypatrywać więcej informacji w jego mediach społecznościowych. Będzie się działo, bo na pokładzie Mobile Vikings płynie już ponad 120 000 Vikingów, którzy pomaganie mają we krwi.

Źródło: Mobile Vikings

www.mobilevikings.pl

Dodatkowe informacje:

Fundacja Dajemy Dzieciom Siłę – największa w Polsce organizacja pozarządowa, która chroni dzieci przed krzywdzeniem i pomaga tym, które doświadczyły przemocy psychicznej, fizycznej i wykorzystywania seksualnego. Wspiera rodziców oraz opiekunów w rozwijaniu kompetencji rodzicielskich i wychowawczych.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Za nami Scena Jutra 2025! Fotorelacja
W dniach 14–15 kwietnia Pałac Kultury i Nauki w Warszawie stał się centrum kreatywności i nowoczesnych technologii scenicznych za sprawą VII edycji międzynarodowej konferencji Scena Jutra. Wydarzenie zgromadziło ponad 120 prelegentów z 10 krajów, 40 wystawców oraz blisko 2000 uczestników reprezentujących świat kultury, sztuki i branży technologicznej.
Amuse 3.0 - narzędzie GenAI zoptymalizowane dla sprzętu AMD
Generatywne AI właśnie stało się lepsze i szybsze na komputerach z kartami graficznymi AMD Radeon i procesorami AMD Ryzen AI. Dzięki współpracy z Stability AI w najnowszej wersji Amuse 3.0 Beta można korzystać z modeli zoptymalizowanych dla sprzętu AMD, dzięki czemu szybkość generowania wzrosła ponad 4-krotnie. Narzędzie to zostało też wyposażone w wysokiej jakości...
Bakalland sponsorem Motoru Lublin
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do grona sponsorów piłkarskiej drużyny Motor Lublin i została jej oficjalnym partnerem. Partnerstwo z klubem to element długofalowego zaangażowania marki w społeczny i gospodarczy rozwój Lubelszczyzny, m.in. poprzez tworzenie setek miejsc pracy. W zlokalizowanej na terenie woj. lubelskiego fabryce w Janowie...
Kasa Stefczyka promuje Kredyt Hipoteczny
14 kwietnia 2025 roku ruszyła nowa kampania reklamowa Kasy Stefczyka. Tym razem marka zachęca do skorzystania z Kredytu Hipotecznego, który ma oferować szczególnie atrakcyjne warunki. Nowy przekaz reklamowy odwołuje się do marzeń członków rodziny o własnym „M”, w którym każdy znajdzie swój własny kąt. Z Kasą Stefczyka można spokojnie...
Natalia Szroeder w kampanii Deichmann - Color Your Way
Każda historia zaczyna się od pierwszego kroku – to właśnie idea przewodnia kampanii Color Your Way, której ambasadorką została piosenkarka Natalia Szroeder. Tej wiosny, promując kolekcję sneakersów adidas dostępną w sklepach DEICHMANN, marka inspiruje do podążania własną drogą i spełniania marzeń, jednocześnie pokazując, że styl i pewność siebie idą w parze z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764