logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobilestudio Pro 13 nowej generacji już w ofercie Wacom

  PR 10.02.2020, przeczytano 566 razy
ilustracjastrzałka

Producent tabletów graficznych wprowadza do sprzedaży Wacom MobileStudio Pro 13, zaawansowany komputer piórkowy wyposażony w ekran WQHD oraz wydajny procesor Intel Core i7.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobilestudio-pro-13-nowej-generacji-juz-w-ofercie-wacom,385622,artykul.html

MobileStudio Pro 13 to mniejszy brat MobileStudio Pro 16, stworzony z myślą o artystach, grafikach i projektantach potrzebujących przenośnego, ale jednocześnie zaawansowanego narzędzia do pracy twórczej. 13-calowy ekran w rozdzielczości WQHD (2560 x 1440) odwzorowuje 82% przestrzeni barw Adobe RGB (CIE 1931), dzięki czemu doskonale nadaje się do ilustrowania, tworzenia animacji i edycji zdjęć.

Połączenie wydajnego procesora Intel i7, 16 GB pamięci RAM oraz dysku SSD o pojemności 512 GB sprawia, że MobileStudio Pro 13 jest w stanie sprostać wymaganiom zaawansowanych programów graficznych 2D, 3D i CAD. Karta graficzna Intel Iris Plus Graphics 655 idealnie sprawdza się do pracy z grafiką, animacją, wideo i zdjęciami, natomiast łączność Thunderbolt zapewnia wysoką prędkość transferu danych.

Do MobileStudio Pro 13 dołączono bezprzewodowe piórko Wacom Pro Pen 2, rejestrujące aż 8192 poziomy nacisku. Wyświetlacz z trawionego szkła stawia mu naturalny opór i doskonale imituje wrażenie rysowania po zwykłym papierze. Gumowy korpus sprawia, że piórko jest przyjemne w dotyku, a znajdujące się z boku przyciski dają łatwy dostęp do najczęściej używanych funkcji.

Najważniejsze cechy

  • Ekran 13” w rozdzielczości WQHD (2560 x 1440)
  • Odwzorowanie 82% przestrzeni barw Adobe RGB (CIE 1931)
  • Karta graficzna Intel Iris Plus Graphics 655
  • Wydajny procesor Intel Core i7-8559U
  • Pamięć RAM 16 GB, dysk SSD 512 GB
  • Piórko Wacom Pro Pen 2 rejestrujące 8192 poziomy nacisku
  • Funkcje zwiększające produktywność, m.in. przyciski ExpressKeys
  • Podstawka z trzema kątami regulacji

Źródło: Alstor

www.alstor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Firma Oponiarska Dębica SA rozpoczęła rekrutację około 200 pracowników na stanowiska m.in. operatorów produkcji i elektromechaników. Poszukiwane są zarówno osoby z doświadczeniem w branży, jak i te chcące postawić pierwsze kroki w zawodzie. Fabryka opon w Dębicy świętuje w tym roku 85-lecie istnienia, z czego ostatnie 29 lat to czas...
Wojciech Bablok z Deloitte do Walk
Wojciech Bablok dołącza do zespołu ESG Grupy Walk jako Sustainability Marketing Director. Będzie odpowiedzialny m.in. za rozszerzenie oferty doradztwa ESG, w tym szkolenia z zakresu zrównoważonego marketingu.
Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest w modelu...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764