logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobilna drukarka termiczna Peripage

  PR 10.01.2019, przeczytano 363 razy
ilustracjastrzałka

Mobilna drukarka Peripage to gadżet dla żytkowników smartfona. Dzięki wykorzystaniu głowicy termicznej drukowanie jest ekonomiczne, szybkie i ciche. Technologia bezprzewodowa umożliwia połączenie bez kabli i wydruk z poziomu dedykowanej aplikacji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobilna-drukarka-termiczna-peripage,380739,artykul.html

Wiele zastosowań

Dzięki drukarce Peripage wydrukujesz praktycznie wszystko, od zdjęć w galerii, poprzez własne rysunki, aż po listę zakupów lub etykietę na opakowanie. Bezpośrednio ze smartfona, za pomocą dedykowanej aplikacji.

Ekonomiczna

Urządzenie drukuje za pomocą głowicy termicznej na specjalnie przeznaczonym do tego papierze. Nie potrzebujesz kupować drogich taśm, tonerów czy tuszy. Wystarczy, że umieścisz rolkę z odpowiednim papierem i drukarka jest gotowa do pracy.

ilustracjastrzałka

Bezprzewodowa

Łączność drukarki termicznej ze smartfonem zapewnia technologia bezprzewodowa. Dzięki temu nie ogranicza Cię długość kabla i możesz drukować z każdego miejsca, będąc w zasięgu drukarki.

Kompaktowa

Drukarka mobilna Peripage jest niezwykle kompaktowa. Jej niewielkie wymiary sprawiają, że zmieścisz ją nawet w kieszeni. Wbudowany akumulator pozwala na długi czas drukowania, bez konieczności ładowania.

ilustracjastrzałka

Specyfikacja

  • model: A6
  • technologia wydruku: głowica termiczna
  • zasilanie: wbudowany akumulator Li-ion
  • napięcie ładowania: 5 V 2 A
  • wymiary: 79 mm x 79 mm x 40 mm
  • waga: 160 g

Kompatybilność

  • smartfon z Android, iOS
  • aplikacja PeriPage

W zestawie

  • drukarka
  • kabel USB
  • rolka papieru termicznego

Źródło: Foxfoto

www.foxfoto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania #zespolkolorowychskarpetek: Jak wygląda życie z zespołem Downa?
21 marca ruszyła ogólnopolska kampania edukacyjna z okazji Światowego Dnia Osób z zespołem Downa. Akcja ma celu uświadomienie Polakom, że osoby z zespołem Downa mają takie same potrzeby jak osoby pełnosprawne. Oczekują szacunku, tolerancji i akceptacji.
Scream your own name: Prowokacyjna kampania na rekordowym billboardzie
Gadżety erotyczne rzadko trafiają na do mediów „głównego nurtu” i na eksponowane nośniki reklamy. Agencja The Garden zdołała jednak umieścić reklamę zabawki erotycznej dla pań na billboardzie przy jednej z najbardziej ruchliwych autostrad w rejonie Toronto w Kanadzie.
Katarzyna Kruszewska: Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa
Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję Head of Editorial.
Bartek Popławski w K2 Precise
Bartek Popławski obejmuje funkcję Communications & Business Directora. Pokieruje częścią zespołu client service odpowiedzialną za obsługę marek DANONE.
Zaprojektuj Plakat na Eurowybory: Akcja Goethe-Institut
Nadchodzące wybory do Parlamentu Europejskiego będą mieć ogromny wpływ na to, w jakiej Europie będziemy żyć. Dlatego tak ważne jest, aby jak najwięcej osób wzięło w nich udział. Goethe-Institut udostępnia swoją platformę dla wszystkich tych, którzy chcą stworzyć i udostępnić plakat zachęcający do udziału w Eurowyborach 26 maja 2019...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764