logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobilny Mbank promuje mobilne konto

  PR 13.10.2014, przeczytano 889 razy
ilustracjastrzałka

eKonto mobilne z oprocentowaniem 4 proc. w skali roku ponownie trafia do mediów. A także do największych fitness klubów w Polsce, gdzie również prowadzone będą działania reklamowe mBanku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobilny-mbank-promuje-mobilne-konto,22909,artykul.html

- Celem naszej jesiennej odsłony reklamowej jest pokazanie, że mBank nadążą za klientami - bez względu na to, czy korzystają z niego mobilnie, on-line czy w placówkach. Dzięki temu z rozwiązań banku mogą korzystać osoby o różnych potrzebach, znajdujące się np. na różnych etapach kariery zawodowej - mówi Piotr Jakubowski, ekspert w Departamencie Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku. 

Elementem kampanii są dwa spoty. Bohaterką pierwszego z nich, emitowanego obecnie w telewizji, jest pełna energii kobieta, która osiągnęła sukces zarówno w pracy, jak i w życiu rodzinnym. Tytułowa „szefowa”, zachęcona m.in. oprocentowaniem 4 proc. na koncie osobistym, decyduje się na zmianę swojego dotychczasowego banku na mBank. Drugi firm - „młodszy specjalista” zaprezentuje funkcjonalność aplikacji mobilnej - przelew na numer telefonu oraz możliwość założenia rachunku z dowolnie wybranego miejsca, przez internet. W przekazie zastosowano konwencję znaną już z poprzednich kampanii – narrację z wykorzystaniem spójnika „jeśli”. Jako podkład muzyczny wykorzystano piosenkę zespołu Foster The People "Pumped Up Kicks". 

Podczas kampanii po raz pierwszy w historii mBanku wykorzystane zostaną citylighty z nadajnikiem NFC, kierujące do interaktywnego konkursu z nagrodami w postaci eBooków.  

W działaniach promowane jest eKonto mobilne mBanku, które w zestawieniu „Gazety Wyborczej” trafiło na najwyższy stopień na podium jako prawdziwe „konto za darmo bez żadnych warunków”.

Jesienna kampania reklamowa mBanku została przygotowana we współpracy z agencją Grey, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Flota Filmowa. Spoty wyreżyserował Marek Dawid. Działania mediowe obejmują telewizję, internet, outdoor, czasopisma i aktywności ambientowe. 

Źródło: mBank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764