logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mobilny Mbank promuje mobilne konto

  PR 13.10.2014, przeczytano 798 razy
ilustracjastrzałka

eKonto mobilne z oprocentowaniem 4 proc. w skali roku ponownie trafia do mediów. A także do największych fitness klubów w Polsce, gdzie również prowadzone będą działania reklamowe mBanku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mobilny-mbank-promuje-mobilne-konto,22909,artykul.html

- Celem naszej jesiennej odsłony reklamowej jest pokazanie, że mBank nadążą za klientami - bez względu na to, czy korzystają z niego mobilnie, on-line czy w placówkach. Dzięki temu z rozwiązań banku mogą korzystać osoby o różnych potrzebach, znajdujące się np. na różnych etapach kariery zawodowej - mówi Piotr Jakubowski, ekspert w Departamencie Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku. 

Elementem kampanii są dwa spoty. Bohaterką pierwszego z nich, emitowanego obecnie w telewizji, jest pełna energii kobieta, która osiągnęła sukces zarówno w pracy, jak i w życiu rodzinnym. Tytułowa „szefowa”, zachęcona m.in. oprocentowaniem 4 proc. na koncie osobistym, decyduje się na zmianę swojego dotychczasowego banku na mBank. Drugi firm - „młodszy specjalista” zaprezentuje funkcjonalność aplikacji mobilnej - przelew na numer telefonu oraz możliwość założenia rachunku z dowolnie wybranego miejsca, przez internet. W przekazie zastosowano konwencję znaną już z poprzednich kampanii – narrację z wykorzystaniem spójnika „jeśli”. Jako podkład muzyczny wykorzystano piosenkę zespołu Foster The People "Pumped Up Kicks". 

Podczas kampanii po raz pierwszy w historii mBanku wykorzystane zostaną citylighty z nadajnikiem NFC, kierujące do interaktywnego konkursu z nagrodami w postaci eBooków.  

W działaniach promowane jest eKonto mobilne mBanku, które w zestawieniu „Gazety Wyborczej” trafiło na najwyższy stopień na podium jako prawdziwe „konto za darmo bez żadnych warunków”.

Jesienna kampania reklamowa mBanku została przygotowana we współpracy z agencją Grey, domem mediowym Mindshare i domem produkcyjnym Flota Filmowa. Spoty wyreżyserował Marek Dawid. Działania mediowe obejmują telewizję, internet, outdoor, czasopisma i aktywności ambientowe. 

Źródło: mBank

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

210 wystawców i blisko 600 marek – trwa rejestracja na Promo Show
Wyjątkowo zapowiada się zbliżająca edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8-9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy, z gośćmi z ponad 20 krajów. 
Marka YOPE powierzyła spółce technologicznej Euvic 360 e-com (Grupa Euvic Performance), działania reklamowe związane z usługą display retargetingu.
Aldi promuje marki własne
ALDI promuje marki własne angażując wewnętrznych ekspertów. To prosty, ale trafiony pomysł. Kto najlepiej opowie o produkcie, o jego właściwościach, sposobach produkcji, smaku, aromacie, unikatowych cechach? Pracownik – ekspert, opiekun kategorii. Ekspert ALDI Poleca – pod takim hasłem w gazetkach online, na stronie internetowej i w sklepach startuje komunikacja...
Agencja martech & e-commerce connected SalesTube znalazła się w zestawieniu najszybciej rozwijających się firm magazynu Forbes. Należąca do Group One spółka zajęła 6. pozycję w Rankingu Diamenty Forbes 2023 w branży e-commerce, na liście liczącej ponad sześćdziesiąt firm.
Nowy projektor laserowy PV800UL od Sharp Nec
Sharp NEC Display Solutions Europe wprowadzi w marcu 2023 r. na rynek nowy projektor laserowy NEC PV800UL. Jaśniejszy projektor instalacyjny PV800UL i jego siostrzany model PV710UL mają kompaktową konstrukcję, oferują elastyczną instalację dzięki szerokiemu wyborowi obiektywów i innym kluczowym wbudowanym funkcjom, w tym obsłudze ProAssist ułatwiającej m.in. sterowanie i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764