logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Moc bałtyckiego wiatru w Twoim domu - nowa kampania PGE

  PR 05.03.2021, przeczytano 482 razy
ilustracja

PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z kampanią wizerunkową, pod hasłem "Moc bałtyckiego wiatru w Twoim domu". Jest to pierwsza kampania wizerunkowa PGE od czasu opublikowania w październiku 2020 roku nowej Strategii Grupy, która przedstawia plan transformacji Grupy i drogę do neutralności klimatycznej do 2050 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moc-baltyckiego-wiatru-w-twoim-domu---nowa-kampania-pge,390498,artykul.html

Kampania reklamowa jest prowadzona w prasie, Internecie oraz kanałach społecznościowych Grupy PGE w postaci 30 - sekundowego spotu, reklam bannerowych oraz reklam bannerowych z video. Działania komunikacyjne rozpoczęły się 1 marca i potrwają do 14 marca br. 30 - sekundowy spot przedstawia projekty morskich farm wiatrowych Grupy PGE, jako źródła zielonej energii dające impuls do rozwoju polskiej gospodarki. Reklamy bannerowe przekierowują bezpośrednio do specjalnie przygotowanej strony www.baltica.energy, na której można obejrzeć przygotowany spot.

W spocie PGE przedstawia potencjał energetyczny i gospodarczy budowy farm wiatrowych na Morzu Bałtyckim. Zgodnie z założeniami nowej strategii, Grupa PGE do 2040 roku wybuduje co najmniej trzy morskie farmy wiatrowe o łącznej mocy 3,5 GW. Energia od PGE, płynąca z bałtyckiego wiatru będzie w stanie wyprodukować prąd dla ponad 5 milionów gospodarstw domowych. Sektor morskich farm wiatrowych stanowić będzie także silny impuls rozwojowy dla polskich firm i całej gospodarki.

Za produkcję spotu i przygotowanie materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis.

Źródło: Grupa PGE

www.gkpge.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764