PGE Polska Grupa Energetyczna wystartowała z kampanią wizerunkową, pod hasłem "Moc bałtyckiego wiatru w Twoim domu". Jest to pierwsza kampania wizerunkowa PGE od czasu opublikowania w październiku 2020 roku nowej Strategii Grupy, która przedstawia plan transformacji Grupy i drogę do neutralności klimatycznej do 2050 r.
Kampania reklamowa jest prowadzona w prasie, Internecie oraz kanałach społecznościowych Grupy PGE w postaci 30 - sekundowego spotu, reklam bannerowych oraz reklam bannerowych z video. Działania komunikacyjne rozpoczęły się 1 marca i potrwają do 14 marca br. 30 - sekundowy spot przedstawia projekty morskich farm wiatrowych Grupy PGE, jako źródła zielonej energii dające impuls do rozwoju polskiej gospodarki. Reklamy bannerowe przekierowują bezpośrednio do specjalnie przygotowanej strony www.baltica.energy, na której można obejrzeć przygotowany spot.
W spocie PGE przedstawia potencjał energetyczny i gospodarczy budowy farm wiatrowych na Morzu Bałtyckim. Zgodnie z założeniami nowej strategii, Grupa PGE do 2040 roku wybuduje co najmniej trzy morskie farmy wiatrowe o łącznej mocy 3,5 GW. Energia od PGE, płynąca z bałtyckiego wiatru będzie w stanie wyprodukować prąd dla ponad 5 milionów gospodarstw domowych. Sektor morskich farm wiatrowych stanowić będzie także silny impuls rozwojowy dla polskich firm i całej gospodarki.
Za produkcję spotu i przygotowanie materiałów do kampanii odpowiedzialna była agencja Publicis.
Źródło: Grupa PGE