logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MOC TV : powstał Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych

   22.12.2019, przeczytano 595 razy

Przedstawiciele Nadawców Telewizyjnych podjęli decyzję o powołaniu do życia nowej  organizacji, której celem jest reprezentowanie interesów wspólnych dla członków związku w zakresie badania konsumpcji mediów, w szczególności mediów telewizyjnych. Prace nad uruchomieniem Związku trwały kilkanaście miesięcy. Jednym z najważniejszych celów Związku, będzie wypracowanie nowego standardu badania mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moc-tv-%3A-powstal-zwiazek-pracodawcow-ogolnopolskich-mediow-telewizyjnych,385174,artykul.html

W dniu 17 grudnia w Warszawie odbyło się Zgromadzenie Założycielskie przedstawicieli Nadawców Telewizyjnych, którego celem było powołanie nowej organizacji, reprezentującej wspólne interesy nadawców w zakresie badania konsumpcji mediów, a w szczególności mediów telewizyjnych. Organizacja będzie również zajmowała się wspieraniem, promocją oraz popularyzacją mediów telewizyjnych.

- Ostatnie dwanaście miesięcy to był okres bardzo intensywnej pracy. Od grudnia 2018 roku odbyliśmy z przedstawicielami Nadawców Telewizyjnych co najmniej kilkanaście dużych spotkań, w trakcie których jednocześnie zajmowaliśmy się sprawami formalnymi, związanymi z powołaniem organizacji, jak i kwestią współpracy nad powstaniem nowego „złotego standardu badania mediów”. To był bardzo skomplikowany operacyjnie i logistycznie proces, który zakończył się ogromnym sukcesem – mówi Przemysław Broniszewski z Telewizji Polskiej.  

Do zrzeszenia przystąpiły 23 organizacje:

  • Telewizja Polska
  • TVN
  • Telewizja Polsat
  • Telewizja Puls
  • VIMN Poland
  • ITI Neovision
  • TV Spektrum
  • AETN UK
  • BBC Studios Distribution
  • Viasat World
  • Wirtualna Polska Holding
  • AMC Networks International Broadcasting
  • TVS
  • Polcast Italia
  • Michał Winnicki Entertainment
  • Telewizja Republika
  • R.D.F. Entertainment
  • Fundacja Lux Veritatis
  • Red Carpet Media Group
  • ATM Grupa
  • Kino Polska TV
  • Astro
  • Idea4Broadcasting

Jednocześnie w tym samym dniu powołano Radę Nadzorczą. Zgodnie ze statutem Organizacji, trzej najwięksi Nadawcy tj. TVN, TVP i Polsat wskazali po jednym Kandydacie, którzy zasiedli w Radzie Nadzorczej. Z  grona pozostałych Nadawców została wybrana, na drodze głosowania, trzyosobowa Reprezentacja, która w Radzie Nadzorczej będzie działać w imieniu mniejszych Nadawców.  

Przedstawiciele  Nadawców Telewizyjnych, zasiadający w Radzie Nadzorczej „MOC TV”:

  • Radosław Ziółek – wskazany przez TVN
  • Przemysław Broniszewski – wskazany przez Telewizję Polską
  • Norbert Walkiewicz – wskazany przez Telewizję Polsat
  • Beata Dymacz – zgłoszona przez Telewizję Puls
  • Dominik Tzimas – zgłoszony przez Idea4Broadcasting
  • Paweł Kosiacki – zgłoszony przez ATM Grupa

W najbliższym czasie podjęte zostaną prace organizacyjne związku, związane z jego formalnym funkcjonowaniem. Ponadto wspólnie z rynkiem oraz regulatorem będą również prowadzone prace związane z wypracowaniem nowego standardu badania mediów. Pierwszych efektów prac można spodziewać się w pierwszej połowie 2020 roku.

Przewodniczącym Rady Nadzorczej Związku został Radosław Ziółek z TVN, a tymczasową rolę pierwszego Prezesa Zarządu będzie pełnił Przemysław Broniszewski, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Związku.

Źródło: TVN S.A.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764