logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

MOC TV : powstał Związek Pracodawców Ogólnopolskich Mediów Telewizyjnych

   22.12.2019, przeczytano 174 razy

Przedstawiciele Nadawców Telewizyjnych podjęli decyzję o powołaniu do życia nowej  organizacji, której celem jest reprezentowanie interesów wspólnych dla członków związku w zakresie badania konsumpcji mediów, w szczególności mediów telewizyjnych. Prace nad uruchomieniem Związku trwały kilkanaście miesięcy. Jednym z najważniejszych celów Związku, będzie wypracowanie nowego standardu badania mediów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moc-tv-%3A-powstal-zwiazek-pracodawcow-ogolnopolskich-mediow-telewizyjnych,385174,artykul.html

W dniu 17 grudnia w Warszawie odbyło się Zgromadzenie Założycielskie przedstawicieli Nadawców Telewizyjnych, którego celem było powołanie nowej organizacji, reprezentującej wspólne interesy nadawców w zakresie badania konsumpcji mediów, a w szczególności mediów telewizyjnych. Organizacja będzie również zajmowała się wspieraniem, promocją oraz popularyzacją mediów telewizyjnych.

- Ostatnie dwanaście miesięcy to był okres bardzo intensywnej pracy. Od grudnia 2018 roku odbyliśmy z przedstawicielami Nadawców Telewizyjnych co najmniej kilkanaście dużych spotkań, w trakcie których jednocześnie zajmowaliśmy się sprawami formalnymi, związanymi z powołaniem organizacji, jak i kwestią współpracy nad powstaniem nowego „złotego standardu badania mediów”. To był bardzo skomplikowany operacyjnie i logistycznie proces, który zakończył się ogromnym sukcesem – mówi Przemysław Broniszewski z Telewizji Polskiej.  

Do zrzeszenia przystąpiły 23 organizacje:

  • Telewizja Polska
  • TVN
  • Telewizja Polsat
  • Telewizja Puls
  • VIMN Poland
  • ITI Neovision
  • TV Spektrum
  • AETN UK
  • BBC Studios Distribution
  • Viasat World
  • Wirtualna Polska Holding
  • AMC Networks International Broadcasting
  • TVS
  • Polcast Italia
  • Michał Winnicki Entertainment
  • Telewizja Republika
  • R.D.F. Entertainment
  • Fundacja Lux Veritatis
  • Red Carpet Media Group
  • ATM Grupa
  • Kino Polska TV
  • Astro
  • Idea4Broadcasting

Jednocześnie w tym samym dniu powołano Radę Nadzorczą. Zgodnie ze statutem Organizacji, trzej najwięksi Nadawcy tj. TVN, TVP i Polsat wskazali po jednym Kandydacie, którzy zasiedli w Radzie Nadzorczej. Z  grona pozostałych Nadawców została wybrana, na drodze głosowania, trzyosobowa Reprezentacja, która w Radzie Nadzorczej będzie działać w imieniu mniejszych Nadawców.  

Przedstawiciele  Nadawców Telewizyjnych, zasiadający w Radzie Nadzorczej „MOC TV”:

  • Radosław Ziółek – wskazany przez TVN
  • Przemysław Broniszewski – wskazany przez Telewizję Polską
  • Norbert Walkiewicz – wskazany przez Telewizję Polsat
  • Beata Dymacz – zgłoszona przez Telewizję Puls
  • Dominik Tzimas – zgłoszony przez Idea4Broadcasting
  • Paweł Kosiacki – zgłoszony przez ATM Grupa

W najbliższym czasie podjęte zostaną prace organizacyjne związku, związane z jego formalnym funkcjonowaniem. Ponadto wspólnie z rynkiem oraz regulatorem będą również prowadzone prace związane z wypracowaniem nowego standardu badania mediów. Pierwszych efektów prac można spodziewać się w pierwszej połowie 2020 roku.

Przewodniczącym Rady Nadzorczej Związku został Radosław Ziółek z TVN, a tymczasową rolę pierwszego Prezesa Zarządu będzie pełnił Przemysław Broniszewski, Wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej Związku.

Źródło: TVN S.A.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nadchodzą podwyżki cen adresów w domenie .com
Najpopularniejsza na świecie domena .com stanie się na całym świecie wyraźnie droższa. Cena za jej utrzymanie wzrośnie o 7 proc. w drugiej połowie 2020 roku i taka sama podwyżka czeka nas także przez 3 kolejne lata. Niestety na tym się nie skończy. Od 2026 ceny zaczną rosnąć dalej – informuje serwis hostingowy Domeny.pl. Wedle firmy, podwyżka wynika z porozumienia,...
SalesTube, agencja one stop shop dla e-commerce, część największej niezależnej grupy komunikacyjnej w Polsce Group One, zaprojektowała Asystenta Google dla G2A, platformy sprzedażowej specjalizującej się w grach komputerowych.
Biuro reklamy Gazeta.pl z ofertą Content Studio
Biuro reklamy Gazeta.pl rozwija ofertę Content Studio, w ramach której powstają treści tworzone na zamówienie klientów – m.in. artykuły, sesje zdjęciowe lub materiały wideo. Rozwojem oferty Content Studio zajmuje się dedykowany zespół współpracujący z działem sprzedaży.
Gemius wspólnie z PBI zrealizują jednoźródłowe badanie internetu, telewizji i radia
Gemius oraz Polskie Badania Internetu podpisały porozumienie, na mocy którego jeszcze w tym roku wdrożą jednoźródłowe badanie cross-mediowe. Nowe badanie obejmie pasywny pomiar konsumpcji internetu, telewizji oraz radia.
Premiera pierwszego polskiego sezonu
Przygoda w „Hotelu Paradise” zaczyna się już dzisiaj. Premierowy odcinek pierwszej polskiej edycji programu na antenie Siódemki i TVN o godzinie 20:00.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764