logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mocni Razem: spot wizerunkowy Lecha Poznań

  PR 08.02.2016, przeczytano 1126 razy
ilustracjastrzałka

Bo to tradycja, dobra zabawa, bo Lech Poznań to duma Wielkopolski.” To tylko niektóre powody kibicowania Kolejorzowi wskazane przez bohaterów nowego spotu, przygotowanego przez klub z Bułgarskiej. Opublikowany w sieci film jest kolejnym elementem wdrażanej od połowy ubiegłego roku strategii komunikacji Kolejorza Mocni Razem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mocni-razem%3A-spot-wizerunkowy-lecha-poznan,27397,artykul.html

Dlaczego jesteś kibicem Lecha?” to jedno z tych pytań, na które nie ma dwóch takich samych odpowiedzi. Każda z osób, która pojawia się na meczach Poznańskiej Lokomotywy ma swój powód i sposób na kibicowanie. Dla jednych to kwestia tradycji przekazywanej z pokolenia na pokolenie, dla innych wyraz regionalnej tożsamości a jeszcze innych forma rozrywki. Pokazanie różnorodności niebiesko – białych kibiców stało się główną ideą filmu, który od wczoraj można zobaczyć na oficjalnej stronie, fanpage’u i kanale Youtube Lecha Poznań.

Tworząc nowy spot chcieliśmy pokazać przede wszystkim, że kibice Kolejorza to osoby w różnym wieku, zarówno kobiety, jak i mężczyźni z różnych grup zawodowych i społecznych
– mówi Wojciech Terpiłowski, kierownik Działu Promocji i Reklamy Lecha Poznań. Mimo tych różnic, wszyscy mamy jeden wspólny mianownik, jakim jest Lech Poznań. Tę ideę odzwierciedla hasło Mocni Razem, które zadebiutowało w 2015 roku, i o których chcemy przypomnieć nowym filmem – dodaje.

W spocie nie zbrakło odniesień do ważnych dla Lecha wydarzeń, takich jak zdobycie Mistrzostwa Polski i działalności klubu w obszarze szkolenia młodzieży. Film jest także ukłonem w stronę Wielkopolski i jej historii, o czym świadczy ujęcie prezentujące biało – czerwoną rozetę Powstania Wielkopolskiego. Autorzy nie zapomnieli również o kibicach, efektownych oprawach meczów i ich europejskiej wizytówce: „do the Poznań”.

Film wizerunkowy jest kolejnym działaniem podjętym przez klub ze stolicy Wielkopolski w ramach strategii komunikacji Mocni Razem. W lipcu 2015 roku w „strefie 0” Inea Stadionu odsłonięto Tablicę Zasad Lecha Poznań, prezentującą dekalog najważniejszych wartości Kolejorza. Wdrożenie nowej strategii wspierała dwuetapowa kampania outdoorowa.

Tablica Zasad i billboardy, zapowiadające strategię Mocni Razem skupiały się na piłkarzach, którzy pojawili się na plakatach w przestrzeni miejskiej oraz składali swoje podpisy na Tablicy. Tym razem postanowiliśmy skoncentrować się na kibicach. Film ma podgrzać atmosferę przed pierwszym meczem rundy wiosennej Ekstraklasy i przypomnieć wszystkim wspierającym Lecha Poznań jak wielkie znaczenie dla drużyny ma wspólny doping i wsparcie z trybun – podsumowuje Wojciech Terpiłowski.

Źródło: KKS Lech Poznań S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764