logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mocni Razem: spot wizerunkowy Lecha Poznań

  PR 08.02.2016, przeczytano 870 razy
ilustracjastrzałka

Bo to tradycja, dobra zabawa, bo Lech Poznań to duma Wielkopolski.” To tylko niektóre powody kibicowania Kolejorzowi wskazane przez bohaterów nowego spotu, przygotowanego przez klub z Bułgarskiej. Opublikowany w sieci film jest kolejnym elementem wdrażanej od połowy ubiegłego roku strategii komunikacji Kolejorza Mocni Razem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mocni-razem%3A-spot-wizerunkowy-lecha-poznan,27397,artykul.html

Dlaczego jesteś kibicem Lecha?” to jedno z tych pytań, na które nie ma dwóch takich samych odpowiedzi. Każda z osób, która pojawia się na meczach Poznańskiej Lokomotywy ma swój powód i sposób na kibicowanie. Dla jednych to kwestia tradycji przekazywanej z pokolenia na pokolenie, dla innych wyraz regionalnej tożsamości a jeszcze innych forma rozrywki. Pokazanie różnorodności niebiesko – białych kibiców stało się główną ideą filmu, który od wczoraj można zobaczyć na oficjalnej stronie, fanpage’u i kanale Youtube Lecha Poznań.

Tworząc nowy spot chcieliśmy pokazać przede wszystkim, że kibice Kolejorza to osoby w różnym wieku, zarówno kobiety, jak i mężczyźni z różnych grup zawodowych i społecznych
– mówi Wojciech Terpiłowski, kierownik Działu Promocji i Reklamy Lecha Poznań. Mimo tych różnic, wszyscy mamy jeden wspólny mianownik, jakim jest Lech Poznań. Tę ideę odzwierciedla hasło Mocni Razem, które zadebiutowało w 2015 roku, i o których chcemy przypomnieć nowym filmem – dodaje.

W spocie nie zbrakło odniesień do ważnych dla Lecha wydarzeń, takich jak zdobycie Mistrzostwa Polski i działalności klubu w obszarze szkolenia młodzieży. Film jest także ukłonem w stronę Wielkopolski i jej historii, o czym świadczy ujęcie prezentujące biało – czerwoną rozetę Powstania Wielkopolskiego. Autorzy nie zapomnieli również o kibicach, efektownych oprawach meczów i ich europejskiej wizytówce: „do the Poznań”.

Film wizerunkowy jest kolejnym działaniem podjętym przez klub ze stolicy Wielkopolski w ramach strategii komunikacji Mocni Razem. W lipcu 2015 roku w „strefie 0” Inea Stadionu odsłonięto Tablicę Zasad Lecha Poznań, prezentującą dekalog najważniejszych wartości Kolejorza. Wdrożenie nowej strategii wspierała dwuetapowa kampania outdoorowa.

Tablica Zasad i billboardy, zapowiadające strategię Mocni Razem skupiały się na piłkarzach, którzy pojawili się na plakatach w przestrzeni miejskiej oraz składali swoje podpisy na Tablicy. Tym razem postanowiliśmy skoncentrować się na kibicach. Film ma podgrzać atmosferę przed pierwszym meczem rundy wiosennej Ekstraklasy i przypomnieć wszystkim wspierającym Lecha Poznań jak wielkie znaczenie dla drużyny ma wspólny doping i wsparcie z trybun – podsumowuje Wojciech Terpiłowski.

Źródło: KKS Lech Poznań S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mateusz Masternak, czołowy polski pięściarz, rozpoczął współpracę z Publiconem. Dołączył tym samym m.in. do Huberta Hurkacza, powierzając agencji wspieranie rozwoju swojej kariery od strony biznesowej.
Cintiq Pro 16 to najnowszy tablet piórkowy od Wacom, zapewniający naturalne wrażenie rysowania po papierze. Oferuje m.in. wysoką rozdzielczość 4K (3840 x 2160), funkcje zwiększające produktywność oraz odwzorowanie 98% przestrzeni barw Adobe® RGB, dzięki czemu świetnie nadaje się do najróżniejszych zastosowań kreatywnych.
Firma AL-KO sponsorem Polskiej Ligi Siatkówki
Firma AL-KO podjęła decyzję o rozpoczęciu współpracy sponsoringowej z Polską Ligą Siatkówki S.A.. Firma została Sponsorem Tytularnym Superpucharów Polski kobiet i mężczyzn oraz Oficjalnym Sponsorem PlusLigi, TAURON Ligi oraz TAURON 1. Ligi. Umowa została podpisana na 3 lata.
Kampania „Wszyscy lubią Łaciate”
„Wszyscy lubią Łaciate” to nowa kampania ulubionego mleka Polaków, która wystartowała 25 października. Prawdziwy smak i życie w zgodzie z naturą – to wartości, które stoją za Łaciatym od lat. Marka prezentuje nową ideę kreatywną za pomocą działań digital, kampanii TV oraz aktywności na YouTube.
El Padre dla Optibuy i PSML
19 i 20  października na zlecenie firmy OptiBuy oraz Stowarzyszenia PSML  w warszawskim Crowne Plaza Warsaw – The HUB odbyła się VIII edycja konferencji PROCON/POLZAK 2021. Agencja El Padre była partnerem tego wydarzenia i wspierała organizację konferencji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764