logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mocno Przyjemne Pobudzenie w kampanii Karmi 0,0%

  PR 22.08.2022, przeczytano 829 razy
ilustracja

Marka Karmi prowadzi kampanię Karmi Mrożona Kawa 0,0%. Ten wariant, to propozycja dla wszystkich, którzy pragną̨ piwnego pobudzenia o smaku prawdziwej, przyjemnie zimnej kawy. W 15 i 6-sekundowych spotach i przyciągających wzrok kreacjach digitalowych marka pozwala otworzyć́ się̨ doświadczenia zmysłowe - energię, radość́ i głęboki smak aromatycznego piwa 0,0%, połączonego z pobudzającą kawą.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mocno-przyjemne-pobudzenie-w-kampanii-karmi-0%2C0procent,396964,artykul.html

Kreacje nowej kampanii pokazują̨, że piwem Karmi Mrożona Kawa można cieszyć się przez cały dzień́ i noc, w rożnych sytuacjach, z przyjaciółmi czy solo. Piwo ma 0% alkoholu, a pobudza jak prawdziwe espresso.

Ten popularny wśród konsumentów wariant Karmi powstał na bazie ciemnego piwa bezalkoholowego oraz prawdziwej kawy parzonej na zimno, czyli cold brew. Dzięki temu połączeniu Karmi Mrożona Kawa 0% zawiera taką dawkę̨ kofeiny, jaka jest w filiżance espresso.

Kampania będzie realizowana w mediach społecznościowych w postaci 15 i 6-sekundowych krótkich spotów oraz przyciągających wzrok kreacji. Za strategię, kreację i realizację odpowiada VMLY&R. Produkcją zajął się̨ dom produkcyjny Busy Bee Film. Reżyserem spotów jest Łukasz Zabłocki, fotografką – Natalia Poniatowska. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764