logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mocny Gaz w kampanii Żywiec Zdrój

  PR 30.07.2019, przeczytano 233 razy
ilustracjastrzałka

W połowie czerwca ruszyła nowa kampania reklamowa produktu Żywiec Zdrój Mocny Gaz pod hasłem „Uderzające orzeźwienie”, przedstawiająca produkt jako idealny sposób na naturalne, mocne orzeźwienie w upalne dni. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji, Internecie – w tym w formacie VOD, w formie reklam na YouTube oraz w mediach społecznościowych i aplikacjach mobilnych. Działania potrwają do końca sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mocny-gaz-w-kampanii-zywiec-zdroj,383410,artykul.html

Najnowsza kampania Żywiec Zdrój „Uderzające orzeźwienie” jest dedykowana wodzie gazowanej Mocny Gaz i ma na celu podkreślenie mocnego orzeźwienia, jakie dostarcza produkt. Krystaliczna, górska woda źródlana Żywiec Zdrój Mocny Gaz charakteryzuje się dużym nagazowaniem, dzięki czemu wspaniale orzeźwia i gasi nawet największe pragnienie. Produkt jest idealną propozycją dla osób, poszukujących silnego orzeźwienia i jednocześnie dbających o zdrowe nawodnienie.

Akcję w ramach kampanii wspierają reklamy plasowane m.in. w telewizji oraz Internecie, w tym na kanale YouTube, w mediach społecznościowych oraz w aplikacjach mobilnych. Równolegle będą prowadzone działania shopper-marketingowe. Za koncept oraz kreację TV odpowiada agencja VMLY&R, działania w  Internecie i mediach społecznościowych koordynuje K2Precise, za zakup mediów odpowiada Mediacom.

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Znawcy nawodnienia mówią, że jedynie niegazowana woda się nawodni odpowiednio i ugasi pragnienie.
Żywiec wciska nam inny kit. Kogo słuchać, gdzie prawda, jak żyć?

avatar użytkownika
,

Ale w kampanii obiecuje się orzeźwienie, a nie nawodnienie i gaszenie pragnienia. Słuchaj uważnie i nie zawracaj głowy panu premierowi.  

brak ikonki
,

"gasi nawet największe pragnienie. Produkt jest idealną propozycją dla osób, poszukujących silnego orzeźwienia i jednocześnie dbających o zdrowe nawodnienie."  

avatar użytkownika
,

To jest fragment newsa, a nie element kampanii.  

Najnowsze w tym dziale

30. urodziny marki DKNY: kampania z udziałem Halsey i The Martinez Brothers
Jesień 2019 r. to pora 30. urodzin marki DKNY i jej podejścia do stylu. Zamiast spoglądać w przeszłość nowa kampania marki skupia się na tu i teraz, wykorzystując intensywne, wyraźne portrety rodzimych nowojorczyków Halsey i The Martinez Brothers. Fotografie wykonała Amy Troost, a stylistą był Carlos Nazario.
Historie, które uskrzydlają w kampanii promującej dawstwo szpiku
Po sukcesie kampanii edukacyjnej „Vs Życie” portal NOIZZ i Fundacja DKMS kontynuują współpracę, której celem jest popularyzowanie idei dawstwa szpiku. Nowa odsłona kampanii #niesamowiteuczucie oparta jest na historiach Dawców szpiku, którzy dali szansę na życie chorym, potrzebującym przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych. W ramach akcji „To #niesamowiteuczucie...
Nowa rola CMO wymaga wsparcia technologicznego z obszaru zbierania i analizowania danych o kliencie końcowym.
Android 10: Nowy wygląd, nowe logo
W ciągu ostatniej dekady otwarta platforma Android umożliwiła rozwijającej się społeczności producentów i deweloperów, dotarcie ze swoimi urządzeniami i aplikacjami do użytkowników na całym świecie. Nasz system dostępny jest między innymi na telefonach, tabletach, zegarkach, telewizorach i w samochodach - łącznie na ponad 2,5 miliarda różnych urządzeń. Chcemy mieć...
Samsung: matryca światłoczuła 108 Mp do smartfonów
Firma Samsung Electronics zaprezentowała 108-megapikselową (Mp) matrycę światłoczułą Samsung ISOCELL Bright HMX, która jako pierwsza w branży przekracza granicę 100 milionów pikseli. To najnowsze rozwiązanie sprawia, że Samsung może poszerzyć ofertę matryc światłoczułych o wielkości piksela wynoszącej 0,8 μm z niedawno przedstawionej wersji o ultrawysokiej rozdzielczości...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764