logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mocny Gaz w kampanii Żywiec Zdrój

  PR 30.07.2019, przeczytano 292 razy
ilustracjastrzałka

W połowie czerwca ruszyła nowa kampania reklamowa produktu Żywiec Zdrój Mocny Gaz pod hasłem „Uderzające orzeźwienie”, przedstawiająca produkt jako idealny sposób na naturalne, mocne orzeźwienie w upalne dni. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji, Internecie – w tym w formacie VOD, w formie reklam na YouTube oraz w mediach społecznościowych i aplikacjach mobilnych. Działania potrwają do końca sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mocny-gaz-w-kampanii-zywiec-zdroj,383410,artykul.html

Najnowsza kampania Żywiec Zdrój „Uderzające orzeźwienie” jest dedykowana wodzie gazowanej Mocny Gaz i ma na celu podkreślenie mocnego orzeźwienia, jakie dostarcza produkt. Krystaliczna, górska woda źródlana Żywiec Zdrój Mocny Gaz charakteryzuje się dużym nagazowaniem, dzięki czemu wspaniale orzeźwia i gasi nawet największe pragnienie. Produkt jest idealną propozycją dla osób, poszukujących silnego orzeźwienia i jednocześnie dbających o zdrowe nawodnienie.

Akcję w ramach kampanii wspierają reklamy plasowane m.in. w telewizji oraz Internecie, w tym na kanale YouTube, w mediach społecznościowych oraz w aplikacjach mobilnych. Równolegle będą prowadzone działania shopper-marketingowe. Za koncept oraz kreację TV odpowiada agencja VMLY&R, działania w  Internecie i mediach społecznościowych koordynuje K2Precise, za zakup mediów odpowiada Mediacom.

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Znawcy nawodnienia mówią, że jedynie niegazowana woda się nawodni odpowiednio i ugasi pragnienie.
Żywiec wciska nam inny kit. Kogo słuchać, gdzie prawda, jak żyć?

avatar użytkownika
,

Ale w kampanii obiecuje się orzeźwienie, a nie nawodnienie i gaszenie pragnienia. Słuchaj uważnie i nie zawracaj głowy panu premierowi.  

brak ikonki
,

"gasi nawet największe pragnienie. Produkt jest idealną propozycją dla osób, poszukujących silnego orzeźwienia i jednocześnie dbających o zdrowe nawodnienie."  

avatar użytkownika
,

To jest fragment newsa, a nie element kampanii.  

Najnowsze w tym dziale

Neolt – włoska jakość urządzeń do post-produkcji
Neolt specjalizuje się w produkcji urządzeń i akcesoriów do wielkoformatowej post-produkcji. Z tej włoskiej, rodzinnej fabryki z tradycjami, wychodzą na cały świat profesjonalne laminatory, piły, trymery automatyczne i wiele innych… sprytnych i ułatwiających pracę urządzeń.
Influencerzy testują produkty Aldi
ALDI rozwija kolejny etap kampanii marketingowej, która rozpoczęła się we wrześniu tego roku pod hasłem RAZ ALDI, ZAWSZE ALDI. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy.
Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na prowadzenie profili marki Tymbark – lidera na rynku soków, nektarów i napojów – w mediach społecznościowych.
Czytaj PL – ponad 130 tysięcy przeczytanych książek w miesiąc
Ponad 130 tysięcy – tyle książek pobrali w tym roku uczestnicy akcji Czytaj PL, pobijając jednocześnie o prawie 50 procent rekord poprzedniej edycji. Polacy czytali od Islandii aż po Antarktydę – plakaty z kodami QR można było znaleźć na 4 kontynentach, w 14 krajach, blisko 1000 miejscowościach w Polsce i 28 miejscach za granicą. Aż 50 tysięcy osób specjalnie pobrało...
Iluminacje świąteczne z Polski od Kanady po Austarilę
Od mroźnego kanadyjskiego Quebecu po australijskie gorące Perth – Multidekor po raz kolejny rozświetla mapę świata! Z fabryki w Piastowie ruszyły dziesiątki tirów po brzegi zapakowanych zimowymi, świetlnymi ozdobami, które by rozjaśnić przestrzenie Paryża, Moskwy czy Madrytu pokonają ponad 45 tysięcy kilometrów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764