logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mocny Gaz w kampanii Żywiec Zdrój

  PR 30.07.2019, przeczytano 449 razy
ilustracjastrzałka

W połowie czerwca ruszyła nowa kampania reklamowa produktu Żywiec Zdrój Mocny Gaz pod hasłem „Uderzające orzeźwienie”, przedstawiająca produkt jako idealny sposób na naturalne, mocne orzeźwienie w upalne dni. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji, Internecie – w tym w formacie VOD, w formie reklam na YouTube oraz w mediach społecznościowych i aplikacjach mobilnych. Działania potrwają do końca sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mocny-gaz-w-kampanii-zywiec-zdroj,383410,artykul.html

Najnowsza kampania Żywiec Zdrój „Uderzające orzeźwienie” jest dedykowana wodzie gazowanej Mocny Gaz i ma na celu podkreślenie mocnego orzeźwienia, jakie dostarcza produkt. Krystaliczna, górska woda źródlana Żywiec Zdrój Mocny Gaz charakteryzuje się dużym nagazowaniem, dzięki czemu wspaniale orzeźwia i gasi nawet największe pragnienie. Produkt jest idealną propozycją dla osób, poszukujących silnego orzeźwienia i jednocześnie dbających o zdrowe nawodnienie.

Akcję w ramach kampanii wspierają reklamy plasowane m.in. w telewizji oraz Internecie, w tym na kanale YouTube, w mediach społecznościowych oraz w aplikacjach mobilnych. Równolegle będą prowadzone działania shopper-marketingowe. Za koncept oraz kreację TV odpowiada agencja VMLY&R, działania w  Internecie i mediach społecznościowych koordynuje K2Precise, za zakup mediów odpowiada Mediacom.

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Znawcy nawodnienia mówią, że jedynie niegazowana woda się nawodni odpowiednio i ugasi pragnienie.
Żywiec wciska nam inny kit. Kogo słuchać, gdzie prawda, jak żyć?

avatar użytkownika
,

Ale w kampanii obiecuje się orzeźwienie, a nie nawodnienie i gaszenie pragnienia. Słuchaj uważnie i nie zawracaj głowy panu premierowi.  

brak ikonki
,

"gasi nawet największe pragnienie. Produkt jest idealną propozycją dla osób, poszukujących silnego orzeźwienia i jednocześnie dbających o zdrowe nawodnienie."  

avatar użytkownika
,

To jest fragment newsa, a nie element kampanii.  

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764