logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mocny Gaz w kampanii Żywiec Zdrój

  PR 30.07.2019, przeczytano 1812 razy
ilustracjastrzałka

W połowie czerwca ruszyła nowa kampania reklamowa produktu Żywiec Zdrój Mocny Gaz pod hasłem „Uderzające orzeźwienie”, przedstawiająca produkt jako idealny sposób na naturalne, mocne orzeźwienie w upalne dni. Działania promocyjne prowadzone są w telewizji, Internecie – w tym w formacie VOD, w formie reklam na YouTube oraz w mediach społecznościowych i aplikacjach mobilnych. Działania potrwają do końca sierpnia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mocny-gaz-w-kampanii-zywiec-zdroj,383410,artykul.html

Najnowsza kampania Żywiec Zdrój „Uderzające orzeźwienie” jest dedykowana wodzie gazowanej Mocny Gaz i ma na celu podkreślenie mocnego orzeźwienia, jakie dostarcza produkt. Krystaliczna, górska woda źródlana Żywiec Zdrój Mocny Gaz charakteryzuje się dużym nagazowaniem, dzięki czemu wspaniale orzeźwia i gasi nawet największe pragnienie. Produkt jest idealną propozycją dla osób, poszukujących silnego orzeźwienia i jednocześnie dbających o zdrowe nawodnienie.

Akcję w ramach kampanii wspierają reklamy plasowane m.in. w telewizji oraz Internecie, w tym na kanale YouTube, w mediach społecznościowych oraz w aplikacjach mobilnych. Równolegle będą prowadzone działania shopper-marketingowe. Za koncept oraz kreację TV odpowiada agencja VMLY&R, działania w  Internecie i mediach społecznościowych koordynuje K2Precise, za zakup mediów odpowiada Mediacom.

Źródło: Żywiec Zdrój S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
brak ikonki
,

Znawcy nawodnienia mówią, że jedynie niegazowana woda się nawodni odpowiednio i ugasi pragnienie.
Żywiec wciska nam inny kit. Kogo słuchać, gdzie prawda, jak żyć?

avatar użytkownika
,

Ale w kampanii obiecuje się orzeźwienie, a nie nawodnienie i gaszenie pragnienia. Słuchaj uważnie i nie zawracaj głowy panu premierowi.  

brak ikonki
,

"gasi nawet największe pragnienie. Produkt jest idealną propozycją dla osób, poszukujących silnego orzeźwienia i jednocześnie dbających o zdrowe nawodnienie."  

avatar użytkownika
,

To jest fragment newsa, a nie element kampanii.  

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764