logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mocny start jesiennej ramówki TVN

  PR 13.09.2019, przeczytano 315 razy

Pierwszy tydzień jesiennej ramówki zakończył się sukcesem TVN. Antena główna była niekwestionowanym liderem w grupie komercyjnej, zostawiając konkurencję w tyle.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mocny-start-jesiennej-ramowki-tvn,383965,artykul.html

Jesienna oferta programowa TVN została bardzo dobrze przyjęta przez widzów. W pierwszym tygodniu września (2-9. IX) stacja uzyskała udział 12,1% w grupie docelowej i miano lidera rynku.

 - Cieszę się, że jesienna ramówka TVN już w pierwszym tygodniu zdobyła uznanie widzów. Dobry start zależy od bardzo wielu rzeczy i zawsze towarzyszy temu dreszczyk emocji. Po raz kolejny nie zawiodły ukochane przez widzów gwiazdy i formaty. Nowości natomiast okazały się prawdziwymi torpedami. Reaktywacja Tomka Karolaka w roli Darka Jankowskiego to strzał w dziesiątkę! Czekam jeszcze na debiut Edyty za kierownicą w „My Way”. - Edward Miszczak, Dyrektor Programowy TVN Discovery Polska

Największym zainteresowaniem cieszyły się programy rozrywkowe i informacyjne. Najpopularniejszy program poranny „Dzień Dobry TVN” zajął pierwsze miejsce wśród programów śniadaniowych dystansując konkurencję o 20% w udziałach w rynku. Najchętniej wybierany program informacyjny „Fakty” gromadził codziennie przed telewizorami ponad 2,5 mln widzów. Świetną oglądalność osiągnęła nowość jesiennego sezonu – serial „39 i pół tygodnia”, gdzie pierwszy odcinek uzyskał 19,5% udziału w grupie komercyjnej.

Znane i lubiane formaty rozrywkowe „Kuchenne Rewolucje” oraz „Top model” rozpoczęły sezon jeszcze lepiej niż w roku poprzednim, osiągając ponad dwumilionową widownię. Podobnym rezultatem mogą poszczycić się także „Mam talent” i „Masterchef", które także zgromadziły ponad dwa miliony widzów przed telewizorami.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764