logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Modelowy Sklep na Targach Retailshow 2015

  PR 03.11.2015, przeczytano 713 razy
ilustracjastrzałka

W Modelowym Sklepie urządzonym w centralnym punkcie hali wystawienniczej Targów RetailShow będzie można zapoznać się z najnowszymi trendami w projektowaniu przestrzeni handlowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/modelowy-sklep-na-targach-retailshow-2015,26445,artykul.html

Na powierzchni 200 mkw. zaprezentowane zostaną innowacyjne produkty dedykowane branży handlowej. Dla wystawców to okazja do bezpośredniej rozmowy z klientem, który na żywo zapozna się z oferowanymi rozwiązaniami. Targi RetailShow 2015 odbędą się 18 i 19 listopada br. w Centrum EXPO XXI w Warszawie.

Modelowy Sklep co roku budzi duże zainteresowanie odwiedzających. Uwagę przyciągają zastosowane tam najnowsze rozwiązania aranżacyjne oraz produktowe. Dla wystawców to sposobność do bezpośrednich rozmów z klientami i zaprezentowania im funkcjonalności produktów w praktyce. Branżowi odwiedzający mogą natomiast dokonać przeglądu oferty rynkowej i porównać na miejscu konkurencyjne rozwiązania.

Podróż po Modelowym Sklepie

Celem organizatora Targów RetailShow jest pokazanie w Modelowym Sklepie najnowszych trendów w projektowaniu przestrzeni handlowych, a także rozwiązań produktowych, na które warto zwrócić uwagę. Zdaniem projektantek Modelowego Sklepu, Ewy Gawroniak-Olejniczak z firmy Ego-Studio Shop Design oraz Ewy Dominiak z firmy Black Hog  Design Studio, wnętrze sklepu odgrywa rolę eleganckiego opakowania dla sprzedawanych produktów, a standardowe wykończenia zastępowane są starannie dobranymi materiałami i kolorami, które tworzą całość kompozycji od witryny poprzez wejście, aż po strefę kas.

Architekci coraz odważniej wykorzystują nietypowe materiały, jak np. płyty drewnopodobne, laminaty czy wykładziny PCV imitujące drewniane podłogi. Poza tym dużo więcej uwagi poświęcają uatrakcyjnieniu układu funkcjonalnego sklepu po to, aby klient nie znużył się podczas zakupów. W tym celu tworzone są wyodrębnione stoiska tematyczne o odmiennej stylistyce, które dzielą wnętrze na kameralne przestrzenie.

W tym roku w Modelowym Sklepie będzie można zobaczyć nowe rozwiązania mebli systemowych w szczególności przeznaczonych do stoisk dedykowanych czy stref teatralizacji. Dzięki temu uwaga klienta skupia się na promowanym produkcie wkomponowanym w ciekawą aranżację. Dodatkowo każda ze stref tematycznych będzie profesjonalnie oświetlona, a odwiedzający zaobserwują zmienną barwę światła, stopień doświetlenia czy estetykę opraw – zapowiada  Ewa Gawroniak-Olejniczak.

Najnowsze trendy w projektowaniu przestrzeni handlowych uwzględniają także konieczność podkreślenia charakteru marki poprzez rozwiązania interpretujące cechy i historię produktu. Grafika użytkowa czy rozwiązania multimedialne pełnią już nie tylko funkcję komunikacyjną, lecz niosą także treściwy przekaz i uwypuklają autentyczność marki poprzez np. podkreślenie pochodzenia produktu, jego składu czy wskazówek dalszego użytkowania.

W tym roku dopełnieniem Modelowego Sklepu będą elementy identyfikacji wizualnej, a także standy multimedialne i ekrany dotykowe. Służą one nowym formom promocji produktów, jak np. angażowaniu klienta w świat wartości marki i dalszemu rozwijaniu opowieści o niej – podsumowuje Ewa Dominiak

Informacje praktyczne

VI Targi RetailShow odbędą się w dniach 18-19 listopada 2015 w godzinach 9:00-17:00 w Centrum EXPO XXI przy ul. Prądzyńskiego 12/14 w Warszawie. Organizatorem Targów RetailShow jest firma ECP Polska. Wstęp na targi jest bezpłatny po zarejestrowaniu się na stronie internetowej lub w recepcji w dniu targów http://www.retailshow.pl/pl/rejestracja

Źródło: ECP Polska

http://www.retailshow.pl

Dodatkowe informacje:

ECP Polska to organizator Międzynarodowych Targów Wyposażenia, Technologii i Usług dla Handlu RetailShow, największego wydarzenia branży handlowej w Europie Środkowo-Wschodniej. To także wydawca Perfect Store, specjalistycznego magazynu poświęconego aktualnym trendom i innowacjom w wyposażeniu, technologiach, logistyce, zagadnieniach sprzętowych i rozwiązaniach stosowanych przez sieci food i non-food oraz centra handlowe.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764