logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Modern Forms, MJM, Reklamowe24, Cartamundi: Nowi członkowie PIAP

  PR 21.12.2016, przeczytano 684 razy

W ostatnim kwartale br. szeregi Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych wzmocniło 4 nowych Członków. Są to firmy:  Modern Forms Marcin Bosek, MJM Company Sp. z o.o., Reklamowe24 oraz Cartamundi Polska Sp z o.o.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/modern-forms%2C-mjm%2C-reklamowe24%2C-cartamundi%3A-nowi-czlonkowie-piap,30912,artykul.html

Modern Forms – producent medali i statuetek

Jak podkreśla firma Modern Forms, jej główną dewizą jest tworzenie, a nie odtwarzanie. Stawia na kreatywność, innowacyjność i indywidualne podejście do Klienta.

- Tylko tak można stworzyć za każdym razem rzeczy niepowtarzalne, niezwykłe, w pełni wyjątkowe. Firma to zgrany i ambitny zespół, który dba o jakość, zadowolenie i satysfakcję Klientów, dlatego nieustannie wprowadza nowe rozwiązania i oryginalne produkty. Stawia sobie wiele celów, jeden z nich to ciągły rozwój i udoskonalanie oferty. – mówi Marcin Bosek, CEO Modern Forms. - To nieustanna potrzeba rozwijania się, pasja tworzenia nowych rozwiązań, innowacji oraz produktów, którą ciągle w sobie podsycamy, pielęgnujemy. To głód wyzwań, który napędza nas do działania i motywuje do szukania nowych możliwości i dlatego między innymi chęć przystąpienia do PIAP – podkreśla Marcin Bosek.

MJM – dystrybutor odzieży sportowej

Firma MJM przez wiele lat poszukiwała rozwiązań, które będą dostosowane do potrzeb ludzi aktywnych sportowo i turystycznie. Marka Bee2  powstała  z połączenia  pasji uprawiania sportu  oraz innowacji.
- W dobie XXI wieku możemy zaoferować Państwu rozwiązania, które nie tylko kuszą pięknym wyglądem ale też są bardzo funkcjonalne. Wszystkie  nasze produkty mają ułatwiać  życie  użytkownikom – mówi Justyna Skoczeń z firmy MJM. Marka Bee2 skierowana jest do agencji reklamowych oraz do dystrybutorów artykułów reklamowych, produkty mają  uzupełnić ofertę  katalogową. Jak zapewnia firma, dzięki indywidualnemu  podejściu do każdego  zapytania  jest w stanie wykonać produkty w dowolnej kolorystyce już od  5 sztuk.  

Reklamowe24 - agencja reklamowa

Reklamowe24 powstało w 2007 r. z inicjatywy Michała Niewiadomskiego i Michała Maciejewskiego. Firma specjalizuje się w sprzedaży gadżetów reklamowych przygotowanych zgodnie z wizją klientów. Reklamowe24 może pochwalić się dużym doświadczeniem i zgranym zespołem pracowników. Oferta gadżetów jest stale powiększana i dostosowywana do potrzeb zleceniodawców. Specjaliści ds. obsługi klientów oraz graficy są w stałym kontakcie z Klientami, precyzyjnie realizując zamówienia. O rzetelności przedsiębiorstwa świadczą liczne referencje oraz certyfikaty.

- Nasze miejsce, jako firmy oferującej usługi najwyższej jakości w branży artykułów reklamowych, jest w PIAPie. Cieszymy się mogąc zasilić grono rzetelnych, godnych polecenia przedsiębiorstw zrzeszonych w Izbie – mówi Gabriela Niewiadomska, Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży w firmie Reklamowe24.

Cartamundi - producent gier planszowych

Cartamundi jest międzynarodową rodziną producentów gier planszowych, kart do gry i gier karcianych, ale nie tylko. Cartamundi to również profesjonalni konsultanci, którzy doradzą Tobie i Twojej firmie rozwiązania promocyjne oraz marketingowe, które sprawdzają się już w firmach na całym świecie. Obecnie firma Cartamundi jest największym producentem i dystrybutorem kart do gry i gier planszowych na świecie.

- Jaki jest nasz sekret? Wykwalifikowana kadra, która przekłada swoje doświadczenie oraz pasję do każdej gry jaką produkujemy. Przesłaniem firmy jest codzienne dzielenie się magią wspólnej gry z naszymi pracownikami oraz klientami. Do PIAP przystępujemy z nadzieją na dalszy rozwój oraz kontakty z ciekawymi firmami, których również ambicja jest być coraz lepszymi w branży reklamowej.To również znakomita okazja na pokazanie naszej firmy z jak najlepszej strony oraz pokazanie szerszej publiczności naszych nietuzinkowych produktów
- mówi Robert Gąsiorek specjalista ds. promocji i kampanii lojalnościowych Cartamundi Polska.

Źródło: PIAP

www.piap-org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Specjalna aplikacja rozpoznaje frustrację u użytkownika strony internetowej
Sztuczna inteligencja i machine learning pomagają przeanalizować zachowania klientów odwiedzających strony internetowe firm, głównie e-sklepów, i wskazać, w których momentach tej wizyty pojawiła się frustracja. Polski start-up rozwija aplikację, która jako pierwsza na świecie wykorzystuje tę technologię i już po kilku minutach działania wskazuje...
Oferteo.pl rozpoczyna rebranding
Oferteo SA – właściciel wiodącej internetowej platformy dla usług Oferteo.pl, w grudniu ubiegłego roku rozpoczął zmianę identyfikacji wizualnej swojej marki. W następstwie tego powstało nowe logo, które symbolizuje ideę działalności Oferteo polegającą na łączeniu ze sobą̨ interesów dwóch podmiotów: zleceniodawców oraz...
Lexus (częściowo) żegna się ze swoim logotypem
Co wyróżnia tylną część nadwozia nowego Lexusa NX? Nie trzeba wprawnego oka, by zauważyć, że zamiast pojedynczego logotypu projektanci zastosowali duże, rozstrzelone litery tworzące napis LEXUS. Do tej zmiany warto się przyzwyczaić. Marka żegna się częściowo ze swoim logotypem, a napis na klapie bagażnika pojawi się w kolejnych, nadchodzących modelach. To nie koniec...
Nowy rzecznik prasowy Poczty Polskiej
Poczta Polska ogłosiła zmiany, jakie wprowadziła w obszarze komunikacji i marketingu z początkiem bieżącego roku. Nowym rzecznikiem prasowym Poczty Polskiej został Daniel Witowski. Justyna Siwek, która dotychczas pełniła tę funkcję, zostaje w spółce. Będzie odpowiadać za połączony Dział Komunikacji – wewnętrznej i zewnętrznej.
Zenith, agencja mediowa należąca do Publicis Groupe, rozpoczęła współpracę z Animex Foods i odpowiada od początku roku 2022 za strategię komunikacji mediowej, planowanie oraz zakup mediów dla marek: Krakus, Berlinki i Morliny.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764