logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Modivo i Eobuwie.pl z ofertą reklamową w kanałach e-commerce i retail

  PR 20.04.2022, przeczytano 503 razy
ilustracja

MODIVO S.A., właściciel multibrandowych platform eobuwie.pl i MODIVO tworzy Advertising Services. Na czele zespołu stanął Wojciech Bryzek, który odpowiada za rozwój oferty reklamowej w kanałach własnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/modivo-i-eobuwie.pl-z-oferta-reklamowa-w-kanalach-e-commerce-i-retail,395575,artykul.html

Pandemia, kolejne lockdowny i ograniczenia w tradycyjnym handlu przyczyniły się do wzrostu znaczenia e-commerce. W krótkim czasie to platformy internetowe stały się dla konsumentów początkiem ścieżki zakupowej i miejscem finalizacji transakcji. Sam e-commerce stał się z kolei motorem napędowym dla rynku reklamy - wydatki na promocję w tym kanale rosną niemal cztery razy szybciej w porównaniu do wydatków na całą reklamę internetową.

- Platformy e-commerce mają ogromny potencjał reklamowy. Są pierwszym miejscem zakupowych poszukiwań konsumentów, przez co zapewniają szerokie dotarcie. Wprowadzenie oferty reklamowej będzie uzupełnieniem dla planowanego debiutu marketplace’u na platformie MODIVO oraz ukłonem w stronę podmiotów, z którymi współpracujemy. Nasi partnerzy oczekują już nie tylko przestrzeni do sprzedaży, ale i narzędzi do komunikacji z klientem. Dzięki wdrożeniu kompleksowych rozwiązań będziemy mogli spełnić ich życzenia. Realizację projektu zaczynamy od budowy silnego zespołu, który od lat związany jest z rynkiem reklamy - mówi Damian Zapłata, prezes zarządu MODIVO S.A.

Głównym zadaniem, jakie stawia przed sobą Spółka, będzie stworzenie skalowalnego, w pełni zautomatyzowanego ekosystemu, gwarantującego wysoki zwrot inwestycji dzięki wykorzystaniu danych które posłużą dostawcom.

W USA platformy e-commerce odpowiadają już za 15% wydatków reklamowych w sieci, a wartość samego rynku reklamy internetowej w Polsce jest szacowana na ponad 4,5 mld zł. Jako Advertising Director zespołowi przewodzić będzie Wojciech Bryzek, od ponad 12 lat związany z rynkiem reklamy internetowej. Doświadczenie zdobywał m.in. w Grupie Onet i Allegro.

- Zaznaczenie obecności na rynku reklamowym wpisuje się w ogólny trend. Coraz więcej firm, również z sektora e-commerce, decyduje się na taki ruch. Największą przewagą MODIVO w tym obszarze jest omnichannelowość. Dzięki zaproponowanemu narzędziu dotarcie z komunikatem będzie możliwe za pośrednictwem kanałów własnych, zewnętrznych stron, ale też, co unikatowe, ekranów multimedialnych w sklepach stacjonarnych - komentuje Wojciech Bryzek, przez ostatnie 7 lat związany z Allegro, gdzie stworzył i rozwijał silnik reklamy Allegro Ads.

Wojtek będzie ściśle współpracował z Joanną Suszek, Offer Management Leader w MODIVO S.A. i Magdaleną Wójcik, Head of Advertising Revenue w MODIVO S.A. Joanna będzie odpowiadać za zespół Business Development, tworzenie i zarządzanie ofertą reklamową dla dostawców. Magdalena będzie z kolei kierować zespołem sprzedaży, odpowiedzialnym za rozwój współpracy i pozyskiwanie przychodów od reklamodawców.

Źródło: MODIVO S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764