logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mokka i Yes z walentynkową promocją „3 raty 0%”

  PR 07.02.2022, przeczytano 496 razy

Fintech Mokka we współpracy z salonami biżuterii YES i Verona ruszył z promocją zakupów ratalnych. Oferta obejmuje płatności realizowane w 3 ratach 0% i jest dostępna w salonach stacjonarnych YES oraz Verona. Promocji towarzyszy kampania z wykorzystaniem materiałów POS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mokka-i-yes-z-walentynkowa-promocja-_3-raty-0procent_,394672,artykul.html

W ramach promocji, która potrwa do 14.02.2022 r. klienci mogą kupić biżuterię teraz, a zapłacić za nią później, rozkładając płatność na 3 nieoprocentowane raty spłacane w cyklach miesięcznych. Klienci nadal mogą korzystać też z innych rozwiązań oferowanych przez Mokka, takich jak odroczenie płatności na 6 lub 10 miesięcy.

Usługi Mokka od grudnia 2021 są dostępne w ponad 180 Salonach sieci YES oraz Verona działających w całej Polsce. YES Biżuteria S.A. jest jednym z liderów na polskim rynku jubilerskim. Firma prowadzi ponad 180 Salonów oferujących biżuterię w całej Polsce, działając przede wszystkim w oparciu o system franczyzowy. Firma prowadzi również hurtową sprzedaż wyrobów jubilerskich Verona. Działa w Polsce od 40 lat.

- Młodzi konsumenci urodzeni w latach 80-tych i 90-tych są coraz bardziej wymagający, jeżeli chodzi o sposoby finansowania zakupów. Cenią sobie wygodę, szybkość i przejrzystość usług płatniczych.  Często chcą mieć też dostęp do elastycznego okresu finansowania, który będzie dostosowany do ich bieżących potrzeb. Powoduje to, że łatwo dostępna oferta płatności odroczonych ii ratalnych trafia w ich potrzeby – komentuje Marek Biernacki, szef fintechu Mokka w Polsce. - Wdrażając płatności odroczone razem z Mokka nasi partnerzy otrzymują skuteczne narzędzie oraz dodatkowe wsparcie promocyjne, które umożliwiają im skuteczne dotarcie do nowych grup klientów - dodaje.

Szacuje się, że w Polsce ok. 2% zakupów finansowanych jest przy wykorzystaniu płatności odroczonych, podczas gdy w Europie jest to już 7%. W ubiegłym roku za zakupy internetowe BNPL zapłaciło 400 tys. Polaków, a regularnie w tym modelu może kupować nawet 3-3,5 mln Polaków.

Mokka jest dostawcą usług finansowania zakupów konsumenckich w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma oferuje usługi sieciom handlowym działającym w branży modowej, kosmetycznej, sportowej, artykułów dla dzieci oraz RTV AGD. Wśród sklepów partnerskich Mokka w Polsce znajdują się m.in. Diverse, Deni Cler, Lancerto, Worldbox, czy Adrenaline – sieć salonów Nike oraz Adidas.  W Europie Środkowo-Wschodniej Mokka obsługuje 10 mln, klientów współpracując z 7 tys. sklepów stacjonarnych i internetowych.

Źródło: Mokka

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764