logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Moliera 2: artystyczny mural zrealizowany w centrum Krakowa

  PR 29.07.2021, przeczytano 465 razy
ilustracja

Historyczne kamienice, Katedra Wawelska czy balon widokowy - w lipcu br. w ścisłym centrum Krakowa zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera 2  z użyciem architektonicznej iluzji. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 170 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 110 godzin. Co najważniejsze, doskonale wpisuje się on w zabytkową tkankę miasta, wzbudzając zainteresowanie mieszkańców i turystów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moliera-2%3A-artystyczny-mural-zrealizowany-w-centrum-krakowa,392448,artykul.html

Historyczny mural w centrum Krakowa

Dlaczego mural? Jest to niezwykle popularna forma sztuki, która zachwyca i sprawia, że przestrzeń miejska staje się ciekawa i inspirująca. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę marka Moliera 2, która w ścisłym centrum Krakowa przy ul. Pawiej 24 zaprezentowała najnowsze, wielkoformatowe malowidło o powierzchni  blisko 170 m2, które stworzone zostało przez grupę lokalnych artystów, a prace nad nim trwały 110 godzin. Wyjątkowy koncept oddaje prawdziwego ducha stolicy Małopolski. Przedstawia historyczne kamienice charakterystyczne dla Starego Miasta, Katedrę Wawelską, bez której nie wyobrażamy sobie panoramy Krakowa, a także balon widokowy, który stanowi popularną atrakcję turystyczną. Co ważne, mural został namalowany z użyciem architektonicznej iluzji, dzięki czemu doskonale wpisuje się  w tkankę metropolii. Już teraz wzbudza zachwyt mieszkańców, przyjezdnych oraz turystów.

- Nie myśleliśmy o tym muralu, jak o typowej reklamie outdoorowej, lecz bardziej jak o dziele sztuki. Zależało nam na tym, aby odbiorcy zatrzymywali na nim wzrok z przyjemnością. Przez pierwszy tydzień eksponowana była wersja teaserowa, przedstawiająca samą architekturę miasta. Subtelny branding w postaci logo Moliera 2 na balonie, czy też napis nad QR kodem zostały domalowane w późniejszym etapie powstawania muralu. Elementy te mają za zadanie zachęcić odbiorców, aby weszli do świata naszej marki. Skanując kod telefonem można w szybki i wygodny sposób odwiedzić stronę Moliera2.com – mówi Maria Fus, Dyrektor Marketingu i PR Moliera 2.

Dlaczego Moliera 2 postawiło na Kraków?

Spośród największych polskich miast, Moliera 2 na miejsce powstania historycznego muralu wybrało właśnie Kraków. Stolica Małopolski to wyjątkowa metropolia na mapie kraju. Wyróżnia się niesamowitą energią, bogatą kulturą, urzekającą architekturą czy mieszkańcami, którzy uwielbiają modę. Nie dziwi więc fakt, iż najnowsze malowidło ścienne powstało właśnie tutaj.

Światowi i polscy projektanci na wyciągnięcie ręki

Moliera 2 to wyjątkowe miejsce, gdzie dostępne są ekskluzywne kolekcje zarówno światowych, jak i polskich projektantów. W asortymencie znaleźć można ponad 350 marek zdobiących garderoby sław największego formatu. W swoim portfolio Moliera 2 ma między innymi takie marki jak: Casadei, Versace,  Polo Ralph Lauren czy Kenzo. W salonach oraz w sklepie internetowym Moliera2.com znajdziemy najnowsze kolekcje luksusowych brandów, które usatysfakcjonują klientów poszukujących oryginalnego designu oraz najwyższej jakości.

Mural zrealizowany przez agencję reklamy out-of-home - Braughman Group Media

Artystyczny mural Moliera 2 został wykonany przez Braughman Group Media -  lidera wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH, posiadającego w swoim portfolio blisko 70 najlepszych powierzchni muralowych, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D lub farby ekologiczne.

Źródło: Moliera2.com

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

More Communications Agency powiększa zespół
Do zespołu more communications agency dołączyły dwie osoby – Marek Kubisiak, który objął nowo utworzone stanowisko Senior Communications Specialist oraz Jagoda Mówińska na stanowisko Account Executive.
Gospodarka obiegu zamkniętego wspiera rozwój biznesu przy jednoczesnym racjonalnym wykorzystywaniu zasobów i ograniczeniu negatywnego wpływu na środowisko. Firma Lexmark będąc członkiem Europejskiej Rady Regeneracji od lat skupia się na strategii zrównoważonego rozwoju. Będąc liderem rozwiązań firma wnosi duży wkład w C-SERVEES, projekt finansowany przez...
Seria konferencja o projektowaniu, pieniądzach i klientach. Rozmowy o praktycznej stronie pracy designerów w Polsce. Twarde fakty, trudne pytania, niepopularne opinie, przemilczane problemy, prawdziwe ceny. Bez taniego coachingu, PR-owego bełkotu i kreatywnych pogaduszek. Informacje, których nie znajdziesz w internecie.
Rebranding Terravita – nowa odsłona tradycji
Terravita - polska firma, której historia sięga 40 lat, stawia na zmiany. Już teraz czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie nowej odsłonie. Rebranding objął odświeżenie logo, zmianę opakowań, receptury, kształtu tabliczek i kostek. Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Agnieszka Sora Prezeską Zarządu IAA Polska, kadencja 2021-2023
W środę 22 września 2021 r. członkowie IAA Polska Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy na walnym zebraniu sprawozdawczo-wyborczym wyłonili nowe władze Stowarzyszenia na lata 2021 – 2023. Wybrany został Zarząd, Rada Nadzorcza i Sąd Dyscyplinarny IAA Polska. Nowym Prezesem Zarządu została Agnieszka Sora – Regional Consulting Lead NCE GfK.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764