logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Moliera 2: artystyczny mural zrealizowany w centrum Krakowa

  PR 29.07.2021, przeczytano 685 razy
ilustracja

Historyczne kamienice, Katedra Wawelska czy balon widokowy - w lipcu br. w ścisłym centrum Krakowa zaprezentowany został najnowszy, wielkoformatowy mural Moliera 2  z użyciem architektonicznej iluzji. Wyjątkowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 170 m2 stworzone zostało ręcznie przez grupę artystów, a prace nad nim trwały 110 godzin. Co najważniejsze, doskonale wpisuje się on w zabytkową tkankę miasta, wzbudzając zainteresowanie mieszkańców i turystów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moliera-2%3A-artystyczny-mural-zrealizowany-w-centrum-krakowa,392448,artykul.html

Historyczny mural w centrum Krakowa

Dlaczego mural? Jest to niezwykle popularna forma sztuki, która zachwyca i sprawia, że przestrzeń miejska staje się ciekawa i inspirująca. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę marka Moliera 2, która w ścisłym centrum Krakowa przy ul. Pawiej 24 zaprezentowała najnowsze, wielkoformatowe malowidło o powierzchni  blisko 170 m2, które stworzone zostało przez grupę lokalnych artystów, a prace nad nim trwały 110 godzin. Wyjątkowy koncept oddaje prawdziwego ducha stolicy Małopolski. Przedstawia historyczne kamienice charakterystyczne dla Starego Miasta, Katedrę Wawelską, bez której nie wyobrażamy sobie panoramy Krakowa, a także balon widokowy, który stanowi popularną atrakcję turystyczną. Co ważne, mural został namalowany z użyciem architektonicznej iluzji, dzięki czemu doskonale wpisuje się  w tkankę metropolii. Już teraz wzbudza zachwyt mieszkańców, przyjezdnych oraz turystów.

- Nie myśleliśmy o tym muralu, jak o typowej reklamie outdoorowej, lecz bardziej jak o dziele sztuki. Zależało nam na tym, aby odbiorcy zatrzymywali na nim wzrok z przyjemnością. Przez pierwszy tydzień eksponowana była wersja teaserowa, przedstawiająca samą architekturę miasta. Subtelny branding w postaci logo Moliera 2 na balonie, czy też napis nad QR kodem zostały domalowane w późniejszym etapie powstawania muralu. Elementy te mają za zadanie zachęcić odbiorców, aby weszli do świata naszej marki. Skanując kod telefonem można w szybki i wygodny sposób odwiedzić stronę Moliera2.com – mówi Maria Fus, Dyrektor Marketingu i PR Moliera 2.

Dlaczego Moliera 2 postawiło na Kraków?

Spośród największych polskich miast, Moliera 2 na miejsce powstania historycznego muralu wybrało właśnie Kraków. Stolica Małopolski to wyjątkowa metropolia na mapie kraju. Wyróżnia się niesamowitą energią, bogatą kulturą, urzekającą architekturą czy mieszkańcami, którzy uwielbiają modę. Nie dziwi więc fakt, iż najnowsze malowidło ścienne powstało właśnie tutaj.

Światowi i polscy projektanci na wyciągnięcie ręki

Moliera 2 to wyjątkowe miejsce, gdzie dostępne są ekskluzywne kolekcje zarówno światowych, jak i polskich projektantów. W asortymencie znaleźć można ponad 350 marek zdobiących garderoby sław największego formatu. W swoim portfolio Moliera 2 ma między innymi takie marki jak: Casadei, Versace,  Polo Ralph Lauren czy Kenzo. W salonach oraz w sklepie internetowym Moliera2.com znajdziemy najnowsze kolekcje luksusowych brandów, które usatysfakcjonują klientów poszukujących oryginalnego designu oraz najwyższej jakości.

Mural zrealizowany przez agencję reklamy out-of-home - Braughman Group Media

Artystyczny mural Moliera 2 został wykonany przez Braughman Group Media -  lidera wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH, posiadającego w swoim portfolio blisko 70 najlepszych powierzchni muralowych, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D lub farby ekologiczne.

Źródło: Moliera2.com

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mery Spolsky i Kuba Karaś w kampanii Durex
„Bez wymówek” to najnowsza odsłona kampanii marki Durex z portfolio firmy Reckitt. Jej celem jest dotarcie do młodych ludzi z pozytywnym przekazem na temat prezerwatyw i nakłonienie do zmiany zachowań seksualnych. W ramach realizowanego projektu marka podjęła współpracę ze znanymi artystami polskiej sceny muzycznej: Mery Spolsky i Kubą Karasiem....
Kampania marketingowa programu „Zielone etykiety” Makro
„Kupujesz więcej, płacisz mniej” – to hasło najnowszej kampanii reklamowej prowadzonej przez MAKRO Polska. Celem jest zbudowanie wizerunku firmy jako hurtowego partnera w biznesie oraz nagłośnienie programu „Zielone etykiety”, którym objętych jest już ponad 7000 najczęściej produktów z oferty MAKRO.
Poczta Polska promuje patriotyczne wydarzenia organizowane przez MON
W placówkach pocztowych pojawiły się plakaty zapraszające na pikniki wojskowe, organizowane przez MON z okazji przypadającego 15 sierpnia Święta Wojska Polskiego. W ramach nadchodzących uroczystości, 14 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie swoje stoisko otworzy także Poczta Polska.
Historia przedmiotów w kampanii Vinted
Vinted rusza z nową, międzynarodową kampanią, która celebruje i pokazuje moc zza kulisowych historii i emocji, związanych z modą second hand.
Nowojorski smak piwa Brooklyn w kampanii Carlsberg
Carlsberg Polska wprowadza do szerokiej dystrybucji ikoniczną markę, popularnego w Stanach Zjednoczonych, Browaru Brooklyn. Brooklyn Pilsner to lekkie i orzeźwiające piwo, zainspirowane miejscem pełnym różnorodnych kultur i smaków, będących częścią tej kolorowej dzielnicy Nowego Jorku. Nowość dostępna jest w sklepach w całej Polsce, a w telewizji i Internecie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764