logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Moliera2.com: artystyczny mural zrealizowany w Poznaniu

  PR 21.10.2021, przeczytano 821 razy
ilustracjastrzałka

W październiku 2021 roku, marka Moliera2.com zaprezentowała nowy artystyczny mural przy współpracy z Braughman Group Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moliera2.com%3A-artystyczny-mural-zrealizowany-w-poznaniu,393472,artykul.html

Wyjątkowe, wielkoformatowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 600 m2  znajduje się przy skrzyżowaniu ulic Estkowskiego i Garbary w Poznaniu. Doskonale wpisuje się w jesienną aurę miasta, wzbudzając zainteresowanie zarówno mieszkańców, jak i turystów. Co ważne, mural w całości wykonano z farby wodnej o niskim stężeniu LZO, nieszkodliwej dla środowiska, a prace nad nim trwały blisko 100 godzin.      

Mural został zaprojektowany przez Katarzynę Bogucką, ilustratorkę związaną z Poznaniem. Jej twórczość charakteryzują geometryczne formy, proste kształty i duże uproszczenia.

- Moja twórczość wpisuje się jeden z popularniejszych nurtów ilustracji: geometryczne formy, proste kształty, duże uproszczenia. Staram się, aby w tym nurcie styl mój wyróżnił się pewną odwagą i bezkompromisowością. Sylwetki postaci są przerysowane, niekiedy wysmakowane. Przy projektowaniu raczej odejmuję i powstrzymuję się od dodawania ozdobników. Poprzez minimalne środki maksymalizuję efekt końcowy, który ma przykuć uwagę odbiorcy. Projekt muralu ma wprowadzić odbiorców do świata Moliera2.com jednocześnie dając im poczucie luksusu i swobody. W mojej interpretacji ten luksus symbolizują: wolny czas, piękna pogoda i spędzanie beztroskich chwil z przyjaciółmi. Mam nadzieję, że mural swoją kolorystyką wpisze się w piękną polską jesień, której życzę wszystkim Poznaniakom – mówi artystka, Katarzyna Bogucka, autorka projektu.

Za realizację niestandardowego, wielkoformatowego muralu odpowiada firma Braughman Group Media, która  jest liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH w Polsce, posiadającym w swoim portfolio blisko 80 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D, neony.

Źródło: Moliera2.com

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764