W październiku 2021 roku, marka Moliera2.com zaprezentowała nowy artystyczny mural przy współpracy z Braughman Group Media.
Wyjątkowe, wielkoformatowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 600 m2 znajduje się przy skrzyżowaniu ulic Estkowskiego i Garbary w Poznaniu. Doskonale wpisuje się w jesienną aurę miasta, wzbudzając zainteresowanie zarówno mieszkańców, jak i turystów. Co ważne, mural w całości wykonano z farby wodnej o niskim stężeniu LZO, nieszkodliwej dla środowiska, a prace nad nim trwały blisko 100 godzin.
Mural został zaprojektowany przez Katarzynę Bogucką, ilustratorkę związaną z Poznaniem. Jej twórczość charakteryzują geometryczne formy, proste kształty i duże uproszczenia.
- Moja twórczość wpisuje się jeden z popularniejszych nurtów ilustracji: geometryczne formy, proste kształty, duże uproszczenia. Staram się, aby w tym nurcie styl mój wyróżnił się pewną odwagą i bezkompromisowością. Sylwetki postaci są przerysowane, niekiedy wysmakowane. Przy projektowaniu raczej odejmuję i powstrzymuję się od dodawania ozdobników. Poprzez minimalne środki maksymalizuję efekt końcowy, który ma przykuć uwagę odbiorcy. Projekt muralu ma wprowadzić odbiorców do świata Moliera2.com jednocześnie dając im poczucie luksusu i swobody. W mojej interpretacji ten luksus symbolizują: wolny czas, piękna pogoda i spędzanie beztroskich chwil z przyjaciółmi. Mam nadzieję, że mural swoją kolorystyką wpisze się w piękną polską jesień, której życzę wszystkim Poznaniakom – mówi artystka, Katarzyna Bogucka, autorka projektu.
Za realizację niestandardowego, wielkoformatowego muralu odpowiada firma Braughman Group Media, która jest liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH w Polsce, posiadającym w swoim portfolio blisko 80 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D, neony.
Źródło: Moliera2.com