logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Moliera2.com: pierwsza w historii marki kampania Real Time Marketingowa

  PR 07.06.2021, przeczytano 777 razy
ilustracja

Odliczanie czasu do ponownego otwarcia siłowni, imprezowego weekendu czy propozycje stylizacji dostosowanych do pogody – o czym mowa? Sklep internetowy Moliera2.com po raz pierwszy w historii zrealizował kreatywną kampanię zgodną z zasadami Real Time Marketingu, którą można było zobaczyć na ekranie LED zlokalizowanym w Warszawie w sąsiedztwie Złotych Tarasów i Dworca Centralnego oraz na totemach w największych centrach biznesowych w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moliera2.com%3A-pierwsza-w-historii-marki-kampania-real-time-marketingowa,391792,artykul.html

Pomysłowa kampania RTM Moliera2.com

Czym jest RTM? To nic innego jak marketing czasu rzeczywistego. Jest to szybka i trafna reakcja na bieżące wydarzenia społeczne czy kulturowe. W pomysłowy sposób pozwala na komunikację ze swoją grupą odbiorców. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę sklep internetowy Moliera2.com, który zrealizował kreatywną kampanię zgodną z zasadami Real Time Marketingu. Nieszablonowe animacje można było zobaczyć na ekranie LED zlokalizowanym w Warszawie w sąsiedztwie Złotych Tarasów i Dworca Centralnego oraz na totemach w największych centrach biznesowych w całej Polsce. Co się na nich znalazło? Specjalne zegary, które 28 maja (piątek) odliczały czas do długo wyczekiwanego otwarcia siłowni, imprezowego weekendu oraz animacje z propozycjami stylizacji dostosowanymi do pogody. Spontaniczna kampania doskonale wpisała się w nastroje społeczne, a jej realizacja spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony mieszkańców oraz pracowników biurowców. 

Kampania RTM zrealizowana przez Braughman Group Media

Kreatywna kampania RTM Moliera2.com została zrealizowana przez firmę Braughman Group Media, która dysponuje niemal 50 spektakularnymi powierzchniami w całej Polsce.

ilustracjastrzałka

Źródło: Moliera2.com

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764