Odliczanie czasu do ponownego otwarcia siłowni, imprezowego weekendu czy propozycje stylizacji dostosowanych do pogody – o czym mowa? Sklep internetowy Moliera2.com po raz pierwszy w historii zrealizował kreatywną kampanię zgodną z zasadami Real Time Marketingu, którą można było zobaczyć na ekranie LED zlokalizowanym w Warszawie w sąsiedztwie Złotych Tarasów i Dworca Centralnego oraz na totemach w największych centrach biznesowych w całej Polsce.
Pomysłowa kampania RTM Moliera2.com
Czym jest RTM? To nic innego jak marketing czasu rzeczywistego. Jest to szybka i trafna reakcja na bieżące wydarzenia społeczne czy kulturowe. W pomysłowy sposób pozwala na komunikację ze swoją grupą odbiorców. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę sklep internetowy Moliera2.com, który zrealizował kreatywną kampanię zgodną z zasadami Real Time Marketingu. Nieszablonowe animacje można było zobaczyć na ekranie LED zlokalizowanym w Warszawie w sąsiedztwie Złotych Tarasów i Dworca Centralnego oraz na totemach w największych centrach biznesowych w całej Polsce. Co się na nich znalazło? Specjalne zegary, które 28 maja (piątek) odliczały czas do długo wyczekiwanego otwarcia siłowni, imprezowego weekendu oraz animacje z propozycjami stylizacji dostosowanymi do pogody. Spontaniczna kampania doskonale wpisała się w nastroje społeczne, a jej realizacja spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony mieszkańców oraz pracowników biurowców.
Kampania RTM zrealizowana przez Braughman Group Media
Kreatywna kampania RTM Moliera2.com została zrealizowana przez firmę Braughman Group Media, która dysponuje niemal 50 spektakularnymi powierzchniami w całej Polsce.
Źródło: Moliera2.com