logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Moliera2.com: artystyczny mural zrealizowany w Poznaniu

  PR 21.10.2021, przeczytano 285 razy
ilustracjastrzałka

W październiku 2021 roku, marka Moliera2.com zaprezentowała nowy artystyczny mural przy współpracy z Braughman Group Media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moliera2.com%3A-artystyczny-mural-zrealizowany-w-poznaniu,393472,artykul.html

Wyjątkowe, wielkoformatowe malowidło ścienne o powierzchni blisko 600 m2  znajduje się przy skrzyżowaniu ulic Estkowskiego i Garbary w Poznaniu. Doskonale wpisuje się w jesienną aurę miasta, wzbudzając zainteresowanie zarówno mieszkańców, jak i turystów. Co ważne, mural w całości wykonano z farby wodnej o niskim stężeniu LZO, nieszkodliwej dla środowiska, a prace nad nim trwały blisko 100 godzin.      

Mural został zaprojektowany przez Katarzynę Bogucką, ilustratorkę związaną z Poznaniem. Jej twórczość charakteryzują geometryczne formy, proste kształty i duże uproszczenia.

- Moja twórczość wpisuje się jeden z popularniejszych nurtów ilustracji: geometryczne formy, proste kształty, duże uproszczenia. Staram się, aby w tym nurcie styl mój wyróżnił się pewną odwagą i bezkompromisowością. Sylwetki postaci są przerysowane, niekiedy wysmakowane. Przy projektowaniu raczej odejmuję i powstrzymuję się od dodawania ozdobników. Poprzez minimalne środki maksymalizuję efekt końcowy, który ma przykuć uwagę odbiorcy. Projekt muralu ma wprowadzić odbiorców do świata Moliera2.com jednocześnie dając im poczucie luksusu i swobody. W mojej interpretacji ten luksus symbolizują: wolny czas, piękna pogoda i spędzanie beztroskich chwil z przyjaciółmi. Mam nadzieję, że mural swoją kolorystyką wpisze się w piękną polską jesień, której życzę wszystkim Poznaniakom – mówi artystka, Katarzyna Bogucka, autorka projektu.

Za realizację niestandardowego, wielkoformatowego muralu odpowiada firma Braughman Group Media, która  jest liderem wielkoformatowej reklamy zewnętrznej OOH i Digital OOH w Polsce, posiadającym w swoim portfolio blisko 80 prestiżowych powierzchni muralowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne, konstrukcje 3D, neony.

Źródło: Moliera2.com

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Lotna autorem konceptu kreatywnego dla wafli Fitos od Kupca
Agencja kreatywna Lotna stworzyła koncept kreatywny dla nowej linii produktów marki Kupiec – kukurydzianych i ryżowo-kukurydzianych wafli smakowych FITOS.
Nowa kampania świąteczna Hebe od ABC4Brands
Agencja reklamowa ABC4Brands po raz kolejny przygotowała kampanię świąteczną dla sieci drogerii Hebe pod hasłem „Piękne święta w prezencie”.
Z początkiem listopada Natalia Sikora objęła stanowisko Head of Marketing agencji More Bananas. To jednak nie koniec nowin - Piotr Siwiec awansował na stanowisko Digital Marketing Coordinator, a do bananowej ekipy, na stanowisko Marketing Strategist powrócił Jacek Szczepan.
W ciągu ostatnich osiemnastu miesięcy część strategii interakcji i sposobów angażowania kupujących musiała bezpowrotnie odejść do lamusa. Aby zadbać o odpowiedni poziom konkurencyjności, liderzy biznesowi byli zmuszeni przeprojektować całościowe podejście do klienta i oferowanego mu doświadczenia – wynika z raportu Global Marketing Trends 2022,...
Wystartowała świąteczna odsłona kampanii sieci sklepów Aldi
W te święta  ALDI ma to COŚ - świątecznego i magicznego dla swoich klientów – pod takim hasłem wystartowała kolejna odsłona kampanii ALDI, budująca wizerunek sklepu przyjaznego klientom, w którym zawsze znajdzie się coś świeżego, coś w super cenie, coś na obiad, coś dla każdego i na każdą okazję. Zaplanowane działania obejmują TV (emisja w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764