logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską

  PR 19.01.2022, przeczytano 486 razy
ilustracjastrzałka

Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moliera2.com%3A-ogolnopolska-kampania-outdoorowa-z-monika-pietrasinska,394446,artykul.html

Jak oddać ducha lat 20. i złotej ery dawnego Hollywood? Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w stylizacjach NUÉ, które zaprezentowała Monika Pietrasińska. Marka właśnie dołączyła do modnej rodziny Moliera2.com. Wieczorowe stylizacje, biżuteryjne i efektowne ubrania, jak dopasowana asymetryczna sukienka z odsłoniętym ramieniem i zdobioną kryształkami miseczką perfekcyjnie podkreślają kobiece kształty. Szpilki Mach&Mach z ostrymi noskami, mieniącymi się kryształami Swarovskiego i obcasem ozdobionym diamentem nie wymagają dodatkowego komentarza. Tym ultra kobiecym, a przy tym niezwykle subtelnym butom nikt nie  jest w stanie się oprzeć.

ilustracjastrzałka

Za realizację kampanii odpowiada Braughman Group Media. Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 250 powierzchni wielkoformatowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne/LED.

  • Modelka - Monika Pietrasińska
  • Zdjęcia - Łukasz Brześkiewicz/ Cinematic Production

ilustracjastrzałka

Źródło: Moliera2.com

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764