logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Moliera2.com: ogólnopolska kampania outdoorowa z Moniką Pietrasińską

  PR 19.01.2022, przeczytano 1011 razy
ilustracjastrzałka

Swoimi stylizacjami zachwyca tysiące kobiet i choć na co dzień Monika Pietrasińska stawia na swobodę, na wielkie wyjścia zawsze wybiera niesztampowe i oryginale rozwiązania.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moliera2.com%3A-ogolnopolska-kampania-outdoorowa-z-monika-pietrasinska,394446,artykul.html

Jak oddać ducha lat 20. i złotej ery dawnego Hollywood? Odpowiedź na to pytanie znajdziemy w stylizacjach NUÉ, które zaprezentowała Monika Pietrasińska. Marka właśnie dołączyła do modnej rodziny Moliera2.com. Wieczorowe stylizacje, biżuteryjne i efektowne ubrania, jak dopasowana asymetryczna sukienka z odsłoniętym ramieniem i zdobioną kryształkami miseczką perfekcyjnie podkreślają kobiece kształty. Szpilki Mach&Mach z ostrymi noskami, mieniącymi się kryształami Swarovskiego i obcasem ozdobionym diamentem nie wymagają dodatkowego komentarza. Tym ultra kobiecym, a przy tym niezwykle subtelnym butom nikt nie  jest w stanie się oprzeć.

ilustracjastrzałka

Za realizację kampanii odpowiada Braughman Group Media. Braughman posiada aktualnie w swoim portfolio ponad 250 powierzchni wielkoformatowych w całym kraju, które można wzbogacić o liczne elementy niestandardowe, m.in. efekty świetlne/LED.

  • Modelka - Monika Pietrasińska
  • Zdjęcia - Łukasz Brześkiewicz/ Cinematic Production

ilustracjastrzałka

Źródło: Moliera2.com

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764