logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Moliera2.com: pierwsza w historii marki kampania Real Time Marketingowa

  PR 07.06.2021, przeczytano 360 razy
ilustracja

Odliczanie czasu do ponownego otwarcia siłowni, imprezowego weekendu czy propozycje stylizacji dostosowanych do pogody – o czym mowa? Sklep internetowy Moliera2.com po raz pierwszy w historii zrealizował kreatywną kampanię zgodną z zasadami Real Time Marketingu, którą można było zobaczyć na ekranie LED zlokalizowanym w Warszawie w sąsiedztwie Złotych Tarasów i Dworca Centralnego oraz na totemach w największych centrach biznesowych w całej Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/moliera2.com%3A-pierwsza-w-historii-marki-kampania-real-time-marketingowa,391792,artykul.html

Pomysłowa kampania RTM Moliera2.com

Czym jest RTM? To nic innego jak marketing czasu rzeczywistego. Jest to szybka i trafna reakcja na bieżące wydarzenia społeczne czy kulturowe. W pomysłowy sposób pozwala na komunikację ze swoją grupą odbiorców. Doskonale zdaje sobie z tego sprawę sklep internetowy Moliera2.com, który zrealizował kreatywną kampanię zgodną z zasadami Real Time Marketingu. Nieszablonowe animacje można było zobaczyć na ekranie LED zlokalizowanym w Warszawie w sąsiedztwie Złotych Tarasów i Dworca Centralnego oraz na totemach w największych centrach biznesowych w całej Polsce. Co się na nich znalazło? Specjalne zegary, które 28 maja (piątek) odliczały czas do długo wyczekiwanego otwarcia siłowni, imprezowego weekendu oraz animacje z propozycjami stylizacji dostosowanymi do pogody. Spontaniczna kampania doskonale wpisała się w nastroje społeczne, a jej realizacja spotkała się z olbrzymim entuzjazmem ze strony mieszkańców oraz pracowników biurowców. 

Kampania RTM zrealizowana przez Braughman Group Media

Kreatywna kampania RTM Moliera2.com została zrealizowana przez firmę Braughman Group Media, która dysponuje niemal 50 spektakularnymi powierzchniami w całej Polsce.

ilustracjastrzałka

Źródło: Moliera2.com

www.moliera2.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764