logo
WIADOMOŚCI

Momentum Way nowym klientem Best Brands PR

Mateusz Zawiślak  PR 20.03.2017, przeczytano 304 razy

Agencja Best Brands PR rozpoczęła współpracę z Momentum Way – Beatą Kapcewicz, Joanną Gdaniec i Krzysztofem Hillarem, zespołem trenerów i coachów biznesu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/momentum-way-nowym-klientem-best-brands-pr,31865,artykul.html

Grupa Momentum Way rozpoczęła swoją działalność w 2014 roku od szkoleń w zakresie zarządzania karierą, budowania marki osobistej, IMPROsprzedaży, przywództwa oraz komunikacji w zakresie wystąpień publicznych i biznesowych. Wszyscy członkowie Momentum Way prowadzą sesje indywidualne oraz treningi grupowe w oparciu o proces facylitowany dla osób zainteresowanych rozwojem kompetencji menadżerskich. W ich autorskich programach i warsztatach rozwojowych dotychczas uczestniczyli przedsiębiorcy, menadżerowie oraz członkowie zarządów wielu średnich i dużych firm, m.in.: IKEA, Coca-Cola, Samsung, Nokia, a także spółek Skarbu Państwa m.in. ORLEN S.A.

Momentum Way obecni są ze swoją ofertą w segmencie B2C oraz wspierają szeroko pojęty biznes B2B. Na rynku dostępne są książki ich autorstwa, które stanowią uzupełnienie ich propozycji treningowych: „52 nawyki szczęściarzy” oraz „4 role lidera” B. Kapcewicz, „IMPRO sprzedaż” J. Gdaniec, „Przemawiaj i zarabiaj” K. Hillara.

- Pomagamy liderom stawać się bardziej świadomymi menedżerami, wchodzić na kolejne etapy rozwoju oraz mądrze prowadzić swoje zespoły. Wyposażamy ich w najważniejsze kompetencje, które pozwalają osiągać sukcesy – Beata Kapcewicz, Joanna Gdaniec, Krzysztof Hillar.

Best Brands PR zadba o wizerunek marki w obszarze biznesowym poprzez działania media relations. Za prowadzenie klienta z ramienia agencji odpowiada zespół pod kierunkiem Pauliny Kobus. Umowa jest objęta klauzulą poufności.

Źródło: Best Brands PR

www.bestbrandspr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Podsumowanie 10. edycji Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations
– Targi oceniam znowu pozytywnie. I to pod kątem kilku aspektów, np. otoczenia, czyli firm, które są obok nas. Uważam, że są lepiej przygotowane do Targów, dzięki temu też – odnoszę wrażenie – jest więcej Zwiedzających. Większe jest również zainteresowanie programem merytorycznym. Globalny rynek opakowań się rozwija i widać to też na Targach – oceniał wystawę tuż przed jej zakończeniem
Plotery Mutoh skupiły uwagę fotografów
Podczas łódzkie targów Film Video Foto (12-14 kwiecień 2018), obecne na stoisku Atrium plotery Mutoh, skupiły uwagę sporej grupy profesjonalistów i amatorów… a było ich na targach blisko 16 tysięcy.
Agencja Brands Alive specjalizująca się m.in. w realizacji strategii marketingowych oraz identyfikacji wizualnej odpowiada za globalny proces rebrandingu marek należących do THEA Laboratoires. Ponadto zespół agencji przygotował rozwiązania kreatywne dla polskiej kampanii marki Nutrof Total, której właścicielem jest francuska firma.
Nikon i fotografka Julia Kennedy wychodzą z modą na ulice
W nowej serii opublikowanych przez firmę Nikon zdjęć fotografka modowa Julia Kennedy połączyła dwie formy sztuki głównego nurtu, zestawiając ze sobą świat mody oraz najbardziej zachwycające przykłady londyńskiego street artu.
Mbank promuje usługę wspierającą nowych przedsiębiorców
Czy można otworzyć firmę podczas wizyty w banku? mBank wychodzi naprzeciw potrzebom swoich klientów i umożliwia błyskawiczne przejście tego procesu w swoich siedzibach w całej Polsce lub online. Za kampanię promującą usługę odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
 
poniedziałek 23.04.2018, 151 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone