logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Momenty RL9: Lewandowski w kampanii contentowej Huawei

  PR 13.06.2016, przeczytano 1197 razy
ilustracjastrzałka

W ramach mini cyklu video powstały filmy w których Robert Lewandowski opowiada o wydarzeniach, które zdefiniowały jego karierę sportową. Cykl powstał we współpracy z ilustratorem, Trustem Truścińskim. Za przygotowanie projektu odpowiada, należąca do Dentsu Aegis Network Polska, agencja Isobar.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/momenty-rl9%3A-lewandowski-w-kampanii-contentowej-huawei,28908,artykul.html

W ramach projektu powstała seria rysunków ilustrujących najważniejsze momenty kariery sportowej Lewandowskiego. Ich zilustrowaniem zajął się Trust Truściński. Zadaniem Lewandowskiego jest odgadnięcie jaki moment widzi na odtwarzanym na P9 filmie, na którym uwieczniono tworzenie każdej z ilustracji. Pierwszy film pt. „Debiut” ukazał się na blogu marki Huawei 6 czerwca. Lewandowski opowiada w nim o meczu z San Marino, w którym strzelił swoją pierwszą bramkę w reprezentacji.

Isobar Polska współpracuje z marką Huawei od 2012 r. Agencja odpowiada m.in. za obsługę kanałów social media należących do marki oraz za platformę contentową - blog http://fanclub.huaweipolska.pl/. Współpraca obejmuje również realizację projektów specjalnych.

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

dentsuaegis.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764