logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monday – agencja komunikacji rozpoczęła współpracę z Electronic Arts

  PR 06.11.2019, przeczytano 411 razy

Od września Monday – agencja komunikacji współpracuje z Electronic Arts. Agencja wspiera popularnego producenta gier w większości działań marketingowych związanych z promocją gier na rynku polskim. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monday-%E2%80%93-agencja-komunikacji-rozpoczela-wspolprace-z-electronic-arts,384599,artykul.html

Od początku września konsultanci agencji odpowiadają za relacje z mediami oraz projekty z zakresu digital, content i influencer marketingu wspierające premiery oraz aktualizacje gier takich jak Star Wars Jedi: Fallen Order, The SIMS, Need For Speed czy APEX Legends. Agencja prowadzi także działania media relations dla tytułów sportowych marki z EA Sports FIFA na czele.

Za działania po stronie Monday odpowiadają konsultanci z zespołów Consumer & Gaming kierowanego przez Krzysztofa Rygla oraz Digital pod opieką Jakuba Prószyńskiego. Za koordynację projektu odpowiedzialna jest Karolina Kałużyńska – Senior Account Executive w zespole Consumer&Gaming.

Źródło: Monday

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764