logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monday – agencja komunikacji rozpoczęła współpracę z Electronic Arts

  PR 06.11.2019, przeczytano 415 razy

Od września Monday – agencja komunikacji współpracuje z Electronic Arts. Agencja wspiera popularnego producenta gier w większości działań marketingowych związanych z promocją gier na rynku polskim. Współpraca została nawiązana w wyniku wygranego przetargu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monday-%E2%80%93-agencja-komunikacji-rozpoczela-wspolprace-z-electronic-arts,384599,artykul.html

Od początku września konsultanci agencji odpowiadają za relacje z mediami oraz projekty z zakresu digital, content i influencer marketingu wspierające premiery oraz aktualizacje gier takich jak Star Wars Jedi: Fallen Order, The SIMS, Need For Speed czy APEX Legends. Agencja prowadzi także działania media relations dla tytułów sportowych marki z EA Sports FIFA na czele.

Za działania po stronie Monday odpowiadają konsultanci z zespołów Consumer & Gaming kierowanego przez Krzysztofa Rygla oraz Digital pod opieką Jakuba Prószyńskiego. Za koordynację projektu odpowiedzialna jest Karolina Kałużyńska – Senior Account Executive w zespole Consumer&Gaming.

Źródło: Monday

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Havas wprowadza strategię Converged
Agencja mediowa Havas, kluczowy partner biznesowy w zakresie zintegrowanych rozwiązań komunikacyjnych, ogłosiła wprowadzenie innowacyjnych zmian w obszarze strategii oraz inwestycji, aby odpowiedzieć na stale rosnące potrzeby klientów.
Endless profrekwencyjnie dla fundacji Alliance4Europe
Endless zrealizowała kampanię profrekwencyjną do Parlamentu Europejskiego na zlecenie fundacji Alliance4Europe. Agencja jest odpowiedzialna zarówno za ideę strategiczną, jak i kreatywną.
Makłowicz znów inspiruje w kampanii Browaru Fortuna
Trwa kampania piw marki Miłosław&Makłowicz ArcyIPA i premierowego ArcyLager z portfolio Browaru Fortuna. To seria współtworzona z Robertem Makłowiczem. Za realizację odpowiada agencja Pomarańcza.
Timecode: rebranding na 20-lecie
Dom produkcyjny Timecode Film Production świętuje w tym roku 20-lecie swojej działalności. Z okazji jubileuszu Timecode zaprezentował nowe logo i komunikację wizualną.
Akcjonariat pracowniczy w agencji Verbum
Notowana na giełdzie agencja MPL VERBUM SA wprowadza program, w ramach którego pracownicy będą mogli stać się współwłaścicielami firmy. Program ESOP (Employee Stock Option Plan) umożliwi im nabycie udziałów firmy na preferencyjnych warunkach, co jest elementem strategii wzmacniania motywacji i lojalności kluczowych członków zespołu. W ramach programu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764