1 sierpnia Monday – agencja komunikacji oficjalnie została firmą partnerską LEWIS Global Communications, która podjęła decyzję o zamknięciu swojego polskiego oddziału.
Monday jest obecnie w finalnej fazie rozmów z klientami obsługiwanymi dotąd przez LEWIS PR w Polsce, obecnie podpisane są umowy z czterema firmami. Obsługą tych klientów zajmie się zespół Elizy Krysztofiak, w skład którego wchodzi między innymi Kornelia Gruszka, wcześniej związana z polskim oddziałem LEWIS. Kornelia w Monday objęła stanowisko Senior Communication Manager. Kornelia ma ponad osiem lat doświadczenia w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji dla klientów B2B i B2C z sektora nowych technologii i finansów. Do zespołu dołączyła również Aleksandra Okuljar, która objęła stanowisko Account Executive.
Agencja Monday powstała w 2006 roku, jako agencja public relations specjalizująca się głównie w komunikacji korporacyjnej oraz produktowej dla firm z sektora nowych technologii. W 2018 roku firma przekształciła się w agencję komunikacji zintegrowanej. Zmiana to wynik długofalowego procesu transformacji z klasycznej agencji public relations w stronę agencji komunikacji zintegrowanej opartej o obszar public relations, digital, social media, content marketing oraz influencer relations.
Źródło: Monday PR