logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monday agencją partnerską Lewis w Polsce

  PR 07.08.2018, przeczytano 482 razy

1 sierpnia Monday – agencja komunikacji oficjalnie została firmą partnerską LEWIS Global Communications, która podjęła decyzję o zamknięciu swojego polskiego oddziału.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monday-agencja-partnerska-lewis-w-polsce,37510,artykul.html

Monday jest obecnie w finalnej fazie rozmów z klientami obsługiwanymi dotąd przez LEWIS PR w Polsce, obecnie podpisane są umowy z czterema firmami. Obsługą tych klientów zajmie się zespół Elizy Krysztofiak, w skład którego wchodzi między innymi Kornelia Gruszka, wcześniej związana z polskim oddziałem LEWIS. Kornelia w Monday objęła stanowisko Senior Communication Manager. Kornelia ma ponad osiem lat doświadczenia w tworzeniu i realizacji strategii komunikacji dla klientów B2B i B2C z sektora nowych technologii i finansów. Do zespołu dołączyła również Aleksandra Okuljar, która objęła stanowisko Account Executive.


Agencja Monday powstała w 2006 roku, jako agencja public relations specjalizująca się głównie w komunikacji korporacyjnej oraz produktowej dla firm z sektora nowych technologii. W 2018 roku firma przekształciła się w agencję komunikacji zintegrowanej. Zmiana to wynik długofalowego procesu transformacji z klasycznej agencji public relations w stronę agencji komunikacji zintegrowanej opartej o obszar public relations, digital, social media, content marketing oraz influencer relations.

Źródło: Monday PR

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764