logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Monday współpracuje z ukraińską agencją Sasquatch Digital

  PR 18.08.2022, przeczytano 212 razy

monday group nawiązała partnerstwo z ukraińską agencją Sasquatch Digital – według rankingu IAB jedną z najlepszych agencji SMM w Ukrainie. W ramach współpracy monday oferuje swoim klientom możliwość realizacji kampanii skierowanych do Ukraińców przebywających w Polsce, jak również realizacji kampanii targetowanych bezpośrednio na rynek ukraiński.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/monday-wspolpracuje-z-ukrainska-agencja-sasquatch-digital,396933,artykul.html

W Polsce przebywa obecnie około 3,37 miliona Ukraińców, a prawie 2/3 z nich to osoby z wyższym wykształceniem. Większość jako miejsce do życia, wybiera największe metropolie, licząc na lepsze perspektywy zatrudnienia. W wyniku przedłużającej się wojny, Polska przestała być dla nich krótkofalowym schronieniem, a stała się – przynajmniej tymczasowo – nowym domem. Jak wynika z badania Uchodźcy z Ukrainy w Polsce, Czechach i Rumunii przygotowanego przez EWL, Fundację na rzecz Wspierania Migrantów na Rynku Pracy EWL i Studium Europy Wschodniej UW, aż 61 proc. z nich planuje podjąć pracę w naszym kraju.

Cieszymy się na tę współpracę – mówi Roman Gerashchenko, CEO Sasquatch Digital. – Dla Ukraińców zamieszkanie w Polsce było w efekcie wojny koniecznością, a nie zaplanowanym wyborem. Nie mieliśmy więc czasu na powolną adaptację do nowej rzeczywistości. W związku z tym tylko 26 proc. uchodźców posługuje się językiem polskim w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację. A to i tak nie jest znajomość biegła. Zatem używanie języka ukraińskiego i posługiwanie się kodami kulturowymi Ukrainy jest czymś, co jest kluczowe w dotarciu do naszych rodaków z właściwym przekazem. Niedawno zapytano mnie czy przekazy reklamowe powinny być kierowane do Ukraińców. Czy to wypada. Otóż ludzie rozumieją, że żyją w spokojnym kraju i przekazy reklamowe są normalne. My tej normalności bardzo potrzebujemy – dodaje.

Ukraińcy są w naszym kraju znaczącą grupą konsumentów, która chce budować nową rzeczywistość, a do tego potrzebuje profilowanej komunikacji. Coraz więcej marek realizuje kampanie skierowane do obywateli Ukrainy, dodaje do swoich spotów reklamowych ukraińskojęzyczne napisy, a większe portale ogólnoinformacyjne publikują artykuły w tym języku. Jednak mimo tego, że marki zaczynają uwzględniać język ukraiński w swoich kampaniach, to nadal niewiele z nich zaczęło uwzględniać w nich... Ukraińców. Współpraca z Sasquatch Digital jest konieczna, żebyśmy mogli zrobić właśnie ten kolejny krok - naprawdę zrozumieć potrzeby tej grupy i mądrze przełożyć je na działania – mówi Adam Kozłowski, VP Digital & Creative Strategist w monday group.

W ramach rozpoczętej już współpracy, nawiązanej pomiędzy monday group (zarówno przez markę monday comms, jak i monday digital), poza współpracą projektową, Sasquatch Digital dostarcza polskiej agencji insighty, analizy i raporty dotyczące sytuacji Ukraińców w Polsce.

Źródło: monday group

mondaygroup.pl

Dodatkowe informacje:

Agencja Sasquatch powstała w 2009 roku w Kijowie, oferując początkowo promocję marek w sieciach społecznościowych. W kolejnych latach Sasquatch stał się partnerem 15 ukraińskich agencji reklamowych i PR, które nie prowadziły do tej pory działań SMM. W 2017 roku firma przekształciła się w agencję digitalową typu full-service, oferując swoim klientom, oprócz social media marketingu, działania z zakresu reklamy kontekstowej i targetowanej, crowd-marketingu, influencer marketingu czy SERM. Jest też członkiem ukraińskiego oddziału IAB.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dan Cake daje czas na „Schlebianie na śniadanie”
Marka Dan Cake startuje z kolejną aktywacją konsumencką. Aby wziąć udział w konkursie i wygrać cenne nagrody, należy zakupić promocyjne opakowanie Chleba Tostowego pszennego, pełnoziarnistego lub maślanego i stworzyć tekst pochlebstwa, którym można uraczyć bliską osobę. Dan Cake nagrodzi najbardziej kreatywne komplementy atrakcyjnymi sprzętami kuchennymi i voucherami...
Labo Print rozwija segment Expo i wydaje nowy Katalog
Kilka dni temu firma Labo Print, czyli międzynarodowy dostawca rozwiązań reklamowych, jak sami o sobie piszą, opublikował w sieci swój nowy katalog produktów. Sytuacja jest o tyle ciekawa, że nie dotyczy on ani druku wieloformatowego, ani etykiet, kubków reklamowych czy nawet reklamy przestrzennej, czyli segmentów produkcji, z których firma jest...
Nowy sklep internetowy Trotec
Sklep internetowy shop.troteclaser.com to platforma, która usprawnia proces zakupowy materiałów grawerskich. Na stronie można zamawiać wysokiej jakości materiały do cięcia, znakowania i grawerowania oraz produkty do personalizacji. Oferta obejmuje wyjątkowo szeroką gamę kolorów i różnorodne wykończenia laminatów grawerskich oraz pleksi, a także...
Jak to możliwe, że urządzenie rozpoznaje twarz człowieka czy jego mowę? Skąd wiadomo, jak zoptymalizować układ i długość świateł na skrzyżowaniach? Jakie mechanizmy sprawiają, że reklamy dopadają nas wszędzie? Czy rola sztucznej inteligencji w reklamie ograniczy się tylko do jej optymalizacji i podnoszenia efektywności osiąganych wyników? A może AI mogłaby stać...
Ruszyła rejestracja na Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku Promo Show
Wraz z początkiem października ruszyła możliwość rejestracji na targi Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764