logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mondelez Polska kolejny rok z rzędu stawia na współpracę z Big Picture

  PR 15.03.2021, przeczytano 344 razy

Mondelez Polska po raz kolejny powierzył działania komunikacyjne agencji Big Picture. Współpraca trwa nieprzerwanie od 2015 roku. Zespół agencji odpowiada za działania z obszaru PR korporacyjnego a także projekty dla marek wchodzących w portfolio producenta, m.in. Milki, Oreo i Toblerone.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mondelez-polska-kolejny-rok-z-rzedu-stawia-na-wspolprace-z-big-picture,390618,artykul.html

Mondelez Polska to jeden z kluczowych klientów Big Picture.

Do bieżących zadań Big Picture należy opracowywanie kompleksowych strategii PR w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz produktowej. Agencja odpowiada również za komunikację platform wizerunkowych, w tym za koordynację działań egzekucyjnych, m.in. relacje z mediami, promocję nowości produktowych, czy współpracę z influencerami.

Wśród kampanii produktowych, które są obecnie realizowane przez zespół Big Picture, znajduje się nowa platforma wizerunkowa marki Milka „Delikatność smakuje lepiej”. Celem działań PR jest podkreślenie siły emocji i drobnych gestów wobec drugiego człowieka, wynikających z czułości oraz ludzkiej wrażliwości.

W ramach trwającej właśnie trzeciej odsłony kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” agencja wspiera klienta w działaniach zachęcających do wspólnego kibicowania. Kluczowym elementem kampanii jest współpraca z Polskim Związkiem Narciarskim i sponsoring Kadry Narodowej.

Big Picture komunikuje także kluczowe produkty z portfolio producenta, w tym nowości wprowadzone na rynek na przełomie ubiegłego i obecnego roku. Wśród nich można wymienić: Milka Oreo Sensations, czyli pierwsze ciastka Milka z kremem o smaku Oreo, Oreo Golden – uwielbiane przez konsumentów ciastka Oreo – tym razem w nowej złotej odsłonie, czy kultową czekoladę Toblerone.

Agencja wspiera również Mondelez Polska w ramach działań z zakresu PR-u korporacyjnego i public affairs. Do zadań agencji należy m.in. pozycjonowanie przedstawicieli firmy w mediach, wsparcie komunikacyjne nowych inicjatyw biznesowych oraz działań w zakresie zrównoważonego rozwoju. W szczególności agencja jest odpowiedzialna za komunikację cyklicznych raportów Mondelez – „Snacking Made Right”, prezentującego działalność ESG firmy oraz „State of snacking” poświęconego trendom w branży przekąskowej.

Źródło: Big Picture

www.big-picture.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764