logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mondelez ruszył z kampanią ciastek Milka Choco Brownie

  PR 28.03.2019, przeczytano 2295 razy
ilustracjastrzałka

Mondelez Polska rozpoczął kampanię reklamową nowego produktu. Milka Choco Brownie, to odpowiedź firmy na rosnące zainteresowanie ciastkami miękkimi i umiłowania konsumentów do kultowego Brownie. Wśród planowanych działań znajduje się kampania TV, szeroko zakrojona akcja samplingowa oraz silne wsparcie w social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mondelez-ruszyl-z-kampania-ciastek-milka-choco-brownie,381843,artykul.html

Milka Choco Brownie, to nowość w portfolio ciastek miękkich Mondelez. Inspiracją do jego powstania jest znane na całym świecie Brownie. Chcąc wpisać się w gusta swoich konsumentów, firma opracowała miękkie i intensywnie czekoladowe ciastko, zawierające kawałki czekolady Milka i rozpływający się w ustach czekoladowy środek.

- Kategoria ciastek dynamicznie rośnie. Konsumenci kupują je coraz częściej, przy czym coraz chętniej wybierają markowe produkty o lepszej jakości, takie jak ciastka Milka. Portfolio tej marki to klasyczne propozycje, ale też unikalne nowości. Coraz większą popularnością cieszą się ciastka miękkie, które w wyjątkowy sposób łączą różne doświadczenia smakowe. Widząc potencjał tego segmentu, postanowiliśmy zaproponować fanom słodkości coś więcej – intensywnie czekoladowe ciastko z kawałkami czekolady Milka, idealnie pasujące na chwilę relaksu – komentuje Joanna Pszona, Brand Manager Milka Biscuits

Od połowy marca wprowadzeniu Milka Choco Brownie towarzyszy kampania reklamowa w TV, która potrwa 18 tygodni. Dodatkowo w kwietniu i maju działania promocyjne wesprze kampania digital – planowana na 5 tygodni, a także akcje samplingowe w wybranych sieciach kin, na stacjach paliw i w wybranych sklepach. Za planowanie mediów i reklamę odpowiada Agencja Mindshare.

Launch produktu dopełnią działania PR, za które odpowiada agencja Hill+Knowlton Strategies. Do zadań konsultantów należy prowadzenie biura prasowego, a także współpraca z influencerami, którzy będą promować ideę #BrownieLovers – zachęcając swoich fanów do relaksu i odpoczynku w towarzystwie Milka Choco Brownie.

Milka Choco Brownie dostępne jest w dwóch wariantach: opakowanie 150 g (zawierające 6 oddzielnie pakowanych ciastek – dostępne w szerokiej dystrybucji) oraz ciastko 50 g, dostępne wyłącznie w sieci sklepów Żabka.

Źródło: Mondelez Polska sp. z o. o.

www.mondelezinternational.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764