logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mondelez ruszył z kampanią ciastek Milka Choco Brownie

  PR 28.03.2019, przeczytano 309 razy
ilustracjastrzałka

Mondelez Polska rozpoczął kampanię reklamową nowego produktu. Milka Choco Brownie, to odpowiedź firmy na rosnące zainteresowanie ciastkami miękkimi i umiłowania konsumentów do kultowego Brownie. Wśród planowanych działań znajduje się kampania TV, szeroko zakrojona akcja samplingowa oraz silne wsparcie w social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mondelez-ruszyl-z-kampania-ciastek-milka-choco-brownie,381843,artykul.html

Milka Choco Brownie, to nowość w portfolio ciastek miękkich Mondelez. Inspiracją do jego powstania jest znane na całym świecie Brownie. Chcąc wpisać się w gusta swoich konsumentów, firma opracowała miękkie i intensywnie czekoladowe ciastko, zawierające kawałki czekolady Milka i rozpływający się w ustach czekoladowy środek.

- Kategoria ciastek dynamicznie rośnie. Konsumenci kupują je coraz częściej, przy czym coraz chętniej wybierają markowe produkty o lepszej jakości, takie jak ciastka Milka. Portfolio tej marki to klasyczne propozycje, ale też unikalne nowości. Coraz większą popularnością cieszą się ciastka miękkie, które w wyjątkowy sposób łączą różne doświadczenia smakowe. Widząc potencjał tego segmentu, postanowiliśmy zaproponować fanom słodkości coś więcej – intensywnie czekoladowe ciastko z kawałkami czekolady Milka, idealnie pasujące na chwilę relaksu – komentuje Joanna Pszona, Brand Manager Milka Biscuits

Od połowy marca wprowadzeniu Milka Choco Brownie towarzyszy kampania reklamowa w TV, która potrwa 18 tygodni. Dodatkowo w kwietniu i maju działania promocyjne wesprze kampania digital – planowana na 5 tygodni, a także akcje samplingowe w wybranych sieciach kin, na stacjach paliw i w wybranych sklepach. Za planowanie mediów i reklamę odpowiada Agencja Mindshare.

Launch produktu dopełnią działania PR, za które odpowiada agencja Hill+Knowlton Strategies. Do zadań konsultantów należy prowadzenie biura prasowego, a także współpraca z influencerami, którzy będą promować ideę #BrownieLovers – zachęcając swoich fanów do relaksu i odpoczynku w towarzystwie Milka Choco Brownie.

Milka Choco Brownie dostępne jest w dwóch wariantach: opakowanie 150 g (zawierające 6 oddzielnie pakowanych ciastek – dostępne w szerokiej dystrybucji) oraz ciastko 50 g, dostępne wyłącznie w sieci sklepów Żabka.

Źródło: Mondelez Polska sp. z o. o.

www.mondelezinternational.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aplikacje Samochodowe od A do Z po raz 26.
Od ponad 10 lat, z początkiem wiosennego sezonu aplikacyjnego, Atrium i Ikonos organizują warsztaty pt. „Aplikacje Samochodowe od A do Z”. Łącznie w całym cyklu wzięło już udział ponad 1000 uczestników.
Wyróżnienie firmy Prograf SG w konkursie Fespa 2019
FESPA to najważniejsze wydarzenie branży reklamowej w Europie. Podczas tej imprezy najważniejsi gracze tego rynku prezentują swoje osiągnięcia w zakresie druku - technik i materiałów.
W związku z wątpliwościami natury etycznej, skierowanymi do Rady Etyki Public Relations przez Luizę Jurgiel-Żyłę, Prezeskę Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, REPR oświadcza, iż nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na wydanie opinii w sprawie publikacji książkowej pt. „Delfin. Mateusz Morawiecki”. Ze względu na jej specyfikę, dla podjęcia odpowiedniego...
„Piąty wymiar” – twórcza przestrzeń w CH Atrium Promenada
Agencja marketingowa Valkea we współpracy z Atrium Poland przygotowała kolejny innowacyjny projekt dla Atrium Promenada. Tym razem na terenie centrum handlowego powstała wyjątkowa przestrzeń twórcza pod nazwą „Piąty Wymiar”. Dzięki niej wszyscy odwiedzający mają od teraz możliwość wzięcia udziału w regularnych i bezpłatnych zajęciach rozwojowych oraz warsztatach...
Walk PR rozpoczął współpracę z Grupą Nosalowy. Do zadań agencji należeć będzie kompleksowa obsługa PR nowego hotelu Grupy – Nosalowy Park Hotel & SPA.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764