logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Mondelez ruszył z kampanią ciastek Milka Choco Brownie

  PR 28.03.2019, przeczytano 480 razy
ilustracjastrzałka

Mondelez Polska rozpoczął kampanię reklamową nowego produktu. Milka Choco Brownie, to odpowiedź firmy na rosnące zainteresowanie ciastkami miękkimi i umiłowania konsumentów do kultowego Brownie. Wśród planowanych działań znajduje się kampania TV, szeroko zakrojona akcja samplingowa oraz silne wsparcie w social media.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/mondelez-ruszyl-z-kampania-ciastek-milka-choco-brownie,381843,artykul.html

Milka Choco Brownie, to nowość w portfolio ciastek miękkich Mondelez. Inspiracją do jego powstania jest znane na całym świecie Brownie. Chcąc wpisać się w gusta swoich konsumentów, firma opracowała miękkie i intensywnie czekoladowe ciastko, zawierające kawałki czekolady Milka i rozpływający się w ustach czekoladowy środek.

- Kategoria ciastek dynamicznie rośnie. Konsumenci kupują je coraz częściej, przy czym coraz chętniej wybierają markowe produkty o lepszej jakości, takie jak ciastka Milka. Portfolio tej marki to klasyczne propozycje, ale też unikalne nowości. Coraz większą popularnością cieszą się ciastka miękkie, które w wyjątkowy sposób łączą różne doświadczenia smakowe. Widząc potencjał tego segmentu, postanowiliśmy zaproponować fanom słodkości coś więcej – intensywnie czekoladowe ciastko z kawałkami czekolady Milka, idealnie pasujące na chwilę relaksu – komentuje Joanna Pszona, Brand Manager Milka Biscuits

Od połowy marca wprowadzeniu Milka Choco Brownie towarzyszy kampania reklamowa w TV, która potrwa 18 tygodni. Dodatkowo w kwietniu i maju działania promocyjne wesprze kampania digital – planowana na 5 tygodni, a także akcje samplingowe w wybranych sieciach kin, na stacjach paliw i w wybranych sklepach. Za planowanie mediów i reklamę odpowiada Agencja Mindshare.

Launch produktu dopełnią działania PR, za które odpowiada agencja Hill+Knowlton Strategies. Do zadań konsultantów należy prowadzenie biura prasowego, a także współpraca z influencerami, którzy będą promować ideę #BrownieLovers – zachęcając swoich fanów do relaksu i odpoczynku w towarzystwie Milka Choco Brownie.

Milka Choco Brownie dostępne jest w dwóch wariantach: opakowanie 150 g (zawierające 6 oddzielnie pakowanych ciastek – dostępne w szerokiej dystrybucji) oraz ciastko 50 g, dostępne wyłącznie w sieci sklepów Żabka.

Źródło: Mondelez Polska sp. z o. o.

www.mondelezinternational.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Eti wita jesień intensywnymi działaniami promocyjnymi
19 sierpnia wystartowały dwie kampanie ETi wspierające flagowe produkty marki – intensywnie czekoladowe wafle Dare oraz batony Wanted. Działania obejmują telewizję, internet, media, punkty sprzedaży oraz aktywacje dla konsumentów.
PLNY LALA, jedna z najpopularniejszych marek streetwearowych w Polsce, dołączyła do grona klientów SalesTube, agencji one stop shop for e-commerce należącej do Group One. SalesTube będzie odpowiadał za e-commerce marki na lokalnym rynku.
Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce
Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale...
Communication Unlimited: Nowa strategia pozycjonowania marki Profi
Nowa strategia pozycjonowania marki wprowadza nową jakość do kategorii produktów gotowych do użycia.
Nowa aranżacja przestrzeni galerii Poznań Plaza
Wnętrza centrum handlowego Poznań Plaza, należącego do grupy Klépierre, zostały udostępnione klientom w zupełnie nowej odsłonie. W efekcie inwestycji, galeria odświeżyła swoje wnętrza, a także umocniła pozycję jako modne miejsce spotkań, pracy, odpoczynku, rozrywki i centrum dogodnych zakupów. Zmiany zaplanowano z myślą o komforcie najemców i gości przy jednoczesnym...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764