Mondelez Polska rozpoczął kampanię reklamową nowego produktu. Milka Choco Brownie, to odpowiedź firmy na rosnące zainteresowanie ciastkami miękkimi i umiłowania konsumentów do kultowego Brownie. Wśród planowanych działań znajduje się kampania TV, szeroko zakrojona akcja samplingowa oraz silne wsparcie w social media.
Milka Choco Brownie, to nowość w portfolio ciastek miękkich Mondelez. Inspiracją do jego powstania jest znane na całym świecie Brownie. Chcąc wpisać się w gusta swoich konsumentów, firma opracowała miękkie i intensywnie czekoladowe ciastko, zawierające kawałki czekolady Milka i rozpływający się w ustach czekoladowy środek.
- Kategoria ciastek dynamicznie rośnie. Konsumenci kupują je coraz częściej, przy czym coraz chętniej wybierają markowe produkty o lepszej jakości, takie jak ciastka Milka. Portfolio tej marki to klasyczne propozycje, ale też unikalne nowości. Coraz większą popularnością cieszą się ciastka miękkie, które w wyjątkowy sposób łączą różne doświadczenia smakowe. Widząc potencjał tego segmentu, postanowiliśmy zaproponować fanom słodkości coś więcej – intensywnie czekoladowe ciastko z kawałkami czekolady Milka, idealnie pasujące na chwilę relaksu – komentuje Joanna Pszona, Brand Manager Milka Biscuits
Od połowy marca wprowadzeniu Milka Choco Brownie towarzyszy kampania reklamowa w TV, która potrwa 18 tygodni. Dodatkowo w kwietniu i maju działania promocyjne wesprze kampania digital – planowana na 5 tygodni, a także akcje samplingowe w wybranych sieciach kin, na stacjach paliw i w wybranych sklepach. Za planowanie mediów i reklamę odpowiada Agencja Mindshare.
Launch produktu dopełnią działania PR, za które odpowiada agencja Hill+Knowlton Strategies. Do zadań konsultantów należy prowadzenie biura prasowego, a także współpraca z influencerami, którzy będą promować ideę #BrownieLovers – zachęcając swoich fanów do relaksu i odpoczynku w towarzystwie Milka Choco Brownie.
Milka Choco Brownie dostępne jest w dwóch wariantach: opakowanie 150 g (zawierające 6 oddzielnie pakowanych ciastek – dostępne w szerokiej dystrybucji) oraz ciastko 50 g, dostępne wyłącznie w sieci sklepów Żabka.
Źródło: Mondelez Polska sp. z o. o.